Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Pessi voitko laittaa mulle yv:nä kuka kyseessä että tiedän tulevaisuudessa välttää?
Alkuperäinen kirjoittaja säkö se olit?:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Pessi voitko laittaa mulle yv:nä kuka kyseessä että tiedän tulevaisuudessa välttää?
Sä oot siis raskaana?Taisit olla se yks harmaa joka arvuutteli mahakuvaa? Alussa olet vielä alle rv10?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Pessi oo kiltti ja laita paikka ja koko nimi mulle yv:nä mä en todellakaan tahdo moiseen törmätä
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Onkohan sillä lääkärillä jokin uskonnollinen vakaumus, jonka takia ei kerro sukupuolta (vaikka näkisikin)? Se mulle tuli jo ekalla kerralla mieleen.
Toisaalta valitti mulle kun en ollut osallistunut siihen veriseulaan.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Menkää hemoon Posalle ultraan, mukava nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Enpä tunne ketään muuta joka ei olisi saanut sukupuolta tietoonsa 4D-käynnillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Pessi oo kiltti ja laita paikka ja koko nimi mulle yv:nä mä en todellakaan tahdo moiseen törmätä
No kirjaudutko sisään, niin helpompi laittaa sulle yv:tä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Enpä tunne ketään muuta joka ei olisi saanut sukupuolta tietoonsa 4D-käynnillä![]()
No täällä on ainakin yksi, jolla lääkäri ei nähnyt 4D:llä sukupuolta. Enkä syyttänyt lääkäriä laisinkaan. Lääkäri sanoi, että sikiöllä on jalat ristissä jalkovälin edessä, joten sinne on ihan turha tiirailla. Joten en tuolla perusteella tekisi lääkäristä epäpätevää.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Mikä kaupunki? En nyt ehtinyt koko ketjua lukea, jos mainitsitkin sen. Mulla kaksi raskautta ja kävin yksityisellä samalla mies lääkärillä, ja ei mukamas nähnyt kummallakaan kerralla sukupuolta. Epäilin kyllä vahavasti.
Lahti.
Mä myös epäilen, että ihan vain v*ttuuksissaan ei halua paljastaa vanhemmille sitä. Tai sitten on tosi onneton tunari sen laitteen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
IHAN OIKEIN teille uteliaille mammoille!
MITÄ HELVETIN MERKITYSTÄ SILLÄ ON, KUMPI SIELTÄ TULEE????
Nykyään on ihme hetikaikkimulletänne menttaliteetti. MITÄÄN ei jakseta odottaa.
Kyllä se sukupuoli ehtii tulla tietoon sitten kun vauva on maailmassa. Järjenköyhyyttä maksaa mansikoita ultrista pelkän SUKUPUOLEN takia.
Fiksu lääkäri kun ei kaikenmaailman vouhotuksiin lähde mukaan.
Nykyään pitää kaikki niin kovin ennakolta suunnitella. Onneksi tavallinen kroksimamma ei pysty sentään vielä lapsen sukupuoleen vaikuttamaan, sen päättää ihan joku muu.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:hittoa se sulle kuuluu ja onneksi mulla on tuota rahaa mitä käyttää sulla asiat taitaa olla huonommin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mitä:hittoa se sulle kuuluu ja onneksi mulla on tuota rahaa mitä käyttää sulla asiat taitaa olla huonommin![]()
Kyse ei ole mistään rahasta vaan älyttömien mammojen älyttömistä vouhotuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän äiti:Ymmärrän tuohtumuksesi jos kuvat on vain dvd:llä. Mutta en sitä että sukupuolta ei kerrottu. Ei kai se ole se ensimmäinen asia miksi sinne mennään?
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei se ultra sen sukupuolen selville saamiseksi ole. Ja lääkärin ei todellakaan ole pakko sitä kertoa vaikka pyydettäisiin
No kyllä mä oletan että sen voisi kertoakin, kun siitä ilosta maksan mansikoita.