oliskin
Omien kokemuksieni perusteella näin on.=)
Kerran suorastaan järkytyin.:O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oliskin
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29581804:Jeeeees...ihanaa...täällä on pienet munat vielä pystyssä!! ketju siis.
kyllä tänään onkin taas muna-aiheella hemmoteltu![]()
![]()
Omien kokemuksieni perusteella näin on.=)
Kerran suorastaan järkytyin.:O
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29581804:Jeeeees...ihanaa...täällä on pienet munat vielä pystyssä!! ketju siis.
kyllä tänään onkin taas muna-aiheella hemmoteltu![]()
![]()
Juu, tämmöiselle (pieni-)munamanifestille on mun mielestä selkeästi tarvetta, eli asennemuutosta kehiin.
Päästäkäämme pienimunaiset miehet häpeästä.
Jäin vielä miettimään että miten mun miehen ruusutarra-ketju on tullut sulla tarpeeseen....??![]()
![]()
Tää sun keskustelu vaan jotenkin lisää sääliä ja ennakkoluuloja. Esitit tuossa jo ettei passaavat mies ole mies ja että passaavilka miehillä on pienet vehkeet. Sanoit että jollei irtosuhteiksi, niin kotimieheksi edes sitten, pysyvämpään suhteeseen.
Mutta se hypoteesi mulla on, että pienimunaisuus aiheuttaa miehillä liiallista -> epätervettä miellyttämisen halua.
Sä vedät asiat ääripäihin. Näin mä ajattelen:
Passaava mies on mies, mullakin on semmoinen. Miehen kuin myös naisen kuuluu passata toista. Mutta ylipassaava ja ylimiellyttävä mies ei ole ihan niin paljon mies vaan aivoton kynnysmatto. Ylikiltteys ei ole rakkautta vaan pelkoa hylätyksi joutumisesta.
En ole sanonut että terveellä tavalla passaavilla miehillä on pienet vehkeet. Niillä voi olla vaikka minkälaisia vehkeitä. Ylipassaavillakin miehillä voi olla vaikka minkälaiset vehkeet, koska ylipassaavuus voi johtua muistakin tekijöistä kuin pienestä munasta.
Mutta se hypoteesi mulla on, että pienimunaisuus aiheuttaa miehillä liiallista -> epätervettä miellyttämisen halua.
Ruusutarra-ketjusta saadut mielikuvat antoivat iloa (hysteeristä) hetkeen joka ei ollut niin kiva.
Unohtui äkkiä paha mieli.![]()
Tää sun keskustelu vaan jotenkin lisää sääliä ja ennakkoluuloja. Esitit tuossa jo ettei passaavat mies ole mies ja että passaavilka miehillä on pienet vehkeet. Sanoit että jollei irtosuhteiksi, niin kotimieheksi edes sitten, pysyvämpään suhteeseen.
...Mutta se hypoteesi mulla on, että pienimunaisuus aiheuttaa miehillä liiallista -> epätervettä miellyttämisen halua.
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29581889:näyttäisi pitävän paikkansa...mun uggelströmi on huonostipassaavaa ja xxxxxxxxxxx:sta lajia.
:O Echo on vuoden munateoreetikko.
xxxxxxxxxx = lisää adjektiivi
voit olla jopa oikeassa mutta tähän probleemiin ei tällä palstalla saada koskaan vastausta koska yhdelläkään 2+ mammalla ei ole pienimunaista (<13) ukkoa
Arvatenkin ylipassaavuus on sellaista, että joku on sun miestä mukavempi.
voit olla jopa oikeassa mutta tähän probleemiin ei tällä palstalla saada koskaan vastausta koska yhdelläkään 2+ mammalla ei ole pienimunaista (<13) ukkoa
Kyl voi kuulin et yhelkin jampal levos pieni joku 4cm juhlakunnossa 17-18.Krut, eikö muka koko lepotilassa ennakoi sitä pituutta sit juhlakunnossa? Ei kai pienestä munasta mitään ydinasetta kasva?
Kyl voi kuulin et yhelkin jampal levos pieni joku 4cm juhlakunnossa 17-18.