Pienimunaiset miehet kunniaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29581804:
Jeeeees...ihanaa...täällä on pienet munat vielä pystyssä!! ketju siis.
kyllä tänään onkin taas muna-aiheella hemmoteltu :p :)

Juu, tämmöiselle (pieni-)munamanifestille on mun mielestä selkeästi tarvetta, eli asennemuutosta kehiin.
Päästäkäämme pienimunaiset miehet häpeästä.

• Tykkää
Reactions: krut
Entäs se legenda miehen nenän koosta?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29581804:
Jeeeees...ihanaa...täällä on pienet munat vielä pystyssä!! ketju siis.
kyllä tänään onkin taas muna-aiheella hemmoteltu :p :)

No just katsoin jossain vaiheessa tota etusivunäkymää ja hörähdin, että on aika alapää- ja seksipainotteinen päivä tänään.

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Juu, tämmöiselle (pieni-)munamanifestille on mun mielestä selkeästi tarvetta, eli asennemuutosta kehiin.
Päästäkäämme pienimunaiset miehet häpeästä.

Tää sun keskustelu vaan jotenkin lisää sääliä ja ennakkoluuloja. Esitit tuossa jo ettei passaavat mies ole mies ja että passaavilka miehillä on pienet vehkeet. Sanoit että jollei irtosuhteiksi, niin kotimieheksi edes sitten, pysyvämpään suhteeseen.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Jäin vielä miettimään että miten mun miehen ruusutarra-ketju on tullut sulla tarpeeseen....?? :D :confused:

Ruusutarra-ketjusta saadut mielikuvat antoivat iloa (hysteeristä) hetkeen joka ei ollut niin kiva.:)
Unohtui äkkiä paha mieli.:D

• Tykkää
Reactions: krut
Tää sun keskustelu vaan jotenkin lisää sääliä ja ennakkoluuloja. Esitit tuossa jo ettei passaavat mies ole mies ja että passaavilka miehillä on pienet vehkeet. Sanoit että jollei irtosuhteiksi, niin kotimieheksi edes sitten, pysyvämpään suhteeseen.

Sä vedät asiat ääripäihin. Näin mä ajattelen:

Passaava mies on mies, mullakin on semmoinen. Miehen kuin myös naisen kuuluu passata toista. Mutta ylipassaava ja ylimiellyttävä mies ei ole ihan niin paljon mies vaan aivoton kynnysmatto. Ylikiltteys ei ole rakkautta vaan pelkoa hylätyksi joutumisesta.

En ole sanonut että terveellä tavalla passaavilla miehillä on pienet vehkeet. Niillä voi olla vaikka minkälaisia vehkeitä. Ylipassaavillakin miehillä voi olla vaikka minkälaiset vehkeet, koska ylipassaavuus voi johtua muistakin tekijöistä kuin pienestä munasta.

Mutta se hypoteesi mulla on, että pienimunaisuus aiheuttaa miehillä liiallista -> epätervettä miellyttämisen halua.

Sä vedät asiat ääripäihin. Näin mä ajattelen:

Passaava mies on mies, mullakin on semmoinen. Miehen kuin myös naisen kuuluu passata toista. Mutta ylipassaava ja ylimiellyttävä mies ei ole ihan niin paljon mies vaan aivoton kynnysmatto. Ylikiltteys ei ole rakkautta vaan pelkoa hylätyksi joutumisesta.

En ole sanonut että terveellä tavalla passaavilla miehillä on pienet vehkeet. Niillä voi olla vaikka minkälaisia vehkeitä. Ylipassaavillakin miehillä voi olla vaikka minkälaiset vehkeet, koska ylipassaavuus voi johtua muistakin tekijöistä kuin pienestä munasta.

Mutta se hypoteesi mulla on, että pienimunaisuus aiheuttaa miehillä liiallista -> epätervettä miellyttämisen halua.

Arvatenkin ylipassaavuus on sellaista, että joku on sun miestä mukavempi.

Ruusutarra-ketjusta saadut mielikuvat antoivat iloa (hysteeristä) hetkeen joka ei ollut niin kiva.:)
Unohtui äkkiä paha mieli.:D

No ei ois uskonu...se oli mun mielestä niin turhis se ketju. Mutta hyvä jos on ollut avuksi. :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti

näyttäisi pitävän paikkansa...mun uggelströmi on huonostipassaavaa ja xxxxxxxxxxx:sta lajia.

:O Echo on vuoden munateoreetikko. :)

xxxxxxxxxx = lisää adjektiivi

Kun nyt nykyään on kaikenlaisia paraateja jonkun asian puolesta niin mä voisin organisoida pienimunaisten miesten paraatin. Ja uskokaa tai älkää, siellä testosteronia ja miehekkyyttä piisaisi ja toistaan upeampia miehiä!!

*alkaa väsäämään banderolleja*

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29581889:
näyttäisi pitävän paikkansa...mun uggelströmi on huonostipassaavaa ja xxxxxxxxxxx:sta lajia.

:O Echo on vuoden munateoreetikko. :)

xxxxxxxxxx = lisää adjektiivi

En ala tekemään vertailevaa tilastotutkimusta asiasta. :laugh:

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
voit olla jopa oikeassa mutta tähän probleemiin ei tällä palstalla saada koskaan vastausta koska yhdelläkään 2+ mammalla ei ole pienimunaista (<13) ukkoa

Kaikki mammat ei vaan myönnä...

Kyl voi kuulin et yhelkin jampal levos pieni joku 4cm juhlakunnossa 17-18.

Näin yhden vastaavan vehkeen nettikamerassa, kun yksi mies halusi esitellä omaansa minulle. Oli surkea nahkakasa löysänä, mutta siitä kasvoi melkoisen iso patukka.

Yksi livekokemuskin on. Mies kehui etukäteen, miten iso hänellä on. Sitten kun tavattiin, ei stondannutkaan, vaan oli onnettoman pieni lerppu nysä. Lopulta kun sai sen juhlakuntoon, niin oli vähän liiankin iso ja PAKSU.

Mun mielestä maailmassa on niin paljon muutakin jaettavaa kuin seksi.
Vois se pieni muna hetken harmittaa ku paljastuis, mutta tottakai sen hyväksyis siinä missä yleensäkkin ettei kaikki oo just niin nappiin kun haluais.
Aika fetissinomaista nykyään kaikki. Seksi, homot, lesbot.... Mitä kaikkea.

Minusta ollaan keskitytty liikaa omaan ja muiden seksuaalisuuteen. Maskuliinisuuksiin ja femiinisyyteen. Millaiseksi sitä nyt sit itsensä tuntee ja mikäs mä nyt sit oon.
Sit rakennellaan sitä kuvaa päässä mitä pitäis olla et sit itselleen ja muille kelpaa.
Todella pakkomielteistä.

Seksi on kivaa, en sitä sano ettei ois. Ja mukavaa kaikinpuolin,.. Mutta jos siitä nyt juuri jää jotain uupumaan niin se sitten määrää kokonaisuuden? Yks vitun muna.
Kuinka yksinkertaisia ihmiset on.. Arrgh.

On liian pientä tissiä, on k*yrpä vaikka haluis p*illun ja en oo mä ennenku mul on ja mä oon.. Ja ja. Huoh.

Yhteistyössä