Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo mut mieti miltä monista miehistä tuntuu kun vaimo on synnyttänyt ne 2-3 tenavaa ja paikat rupeavat olemaan kuin 7 leivän uuni...
Oonko mä kysyny sulta tai keneltäkää muulta haluatteko seksiä tai parisuhdetta mun kans. Aivan, en oo kysyny joten se siitä.
Kuulepas kun mä otinkin sian säkissä eli vilkaisin miehen housuihin vasta hääyönä! Jos sieltä olisi paljastunut mitä tahansa niin avioliitto olisi jatkunut ihanana silti, on siitä kyse mitä asioista arvostaa eniten parisuhteessa.
sinänsä kiva että meikäläisillekkin koetetaan kunniaa kerätä mutta jotenkin olen haistavinani tässä jonkinsorttista ilkeyttä
Mikko ja Samppa voi olla ihan huoletta. Te ette halua läskiä naista ja mä en halua katkarapumiestä joten tasoos ollaan.
Mikko ja Samppa voi olla ihan huoletta. Te ette halua läskiä naista ja mä en halua katkarapumiestä joten tasoos ollaan.
Ei ole ilkeyttä, vaan mun sympatiat on pienimunaisten puolella oikeasti, siis niissä tapauksissa joissa pienimunainen mies on hionut kaikki muut elämän osa-alueet huippuunsa.
Indeed! Kaikki munat kunniaan!
Jos ihan normaalisti harjoittaa niitä lantionpohjanlihaksia niin luulis että se pienempikin tuntuu.
Moni varmaan unohtaa raskauden jälkeen reenit ja sitten alapää alkaa muistuttaa messuhallia, mikään ei enää tunnu missään ja alkaa pissitkin tulla housuihin.:|
Terkat ja neuvolan tädit sais kuuluttaa paremmin asian tärkeydestä uusille äideille!
Jos suhde on kaatumassa miehen pieneen munaan tai naisen pieniin rintoihin, niin onko oikein edes pyytää toista korjauttamaan asiaa? Nykyaikana kuitenkin helppoja toimenpiteitä.
Aika helvetin huonoa tuuria sulla jos oot oikeesti törmännyt kahteen katkaravun kokoiseen. Vai ootko kenties maannut tuhansien ja taas tuhansien kanssa? Vai tarkoitatko, että normaalin kokoinen kalu ei riitä sun karvamättääseen ja se on siksi "katkis"?
BTW, läskiydelle ja tussulleen voi tehdä jotain toisin kuin kullilleen.
ompa mukava että et pidä kummiskaan rimaa aivan järettömän korkealla
Jarmo baaritiskillä:
"Nii se Kyllikki oli mulle kaikin puolin täydellinen emäntä, me ollaan sukulaissielut ja koin että meidät on tarkoitettu toisillemme, mutta kun mä näin ne AA-kupin tisut ja kun silareista en tykkää, niin no can do".
Baarimikko:
"Niin se Pirjokin oli täydellinen mutta ne riipputissit-ei toivoa".
Poro on tänään tarkka.No juu, nopeasti kirjoitin, sanotaan että se on hionut muut perhe-elämän osa-alueet ihan kelvollisiksi.