E
ei huolta :)
Vieras
[QUOTE="alkup";27132727]Niin, kun siis ei mulla myöskään ole mitään tarvetta olla ilman vauvaa. Oon oikein hyvävointinen ja erittäin onnellinen ja mulla on hyvä olla. Ei väsytä eikä rasita yhtään olla vauvan kanssa, vauva on aika helppo. Nyt tuntuu että pystyisin kyllä ihan hyvin olemaan tyytyväisenä vauvan kanssa monta kuukautta ilman eroa hänestä, koska tosiaan, kulkeehan hän mukana moneen paikkaan. En siis mitenkään koe, että tarvitsisin omaa aikaa tuulettuakseni tms. Mutta toisaalta (ainakaan vielä) ei tuollainen parin tunnin ero myöskään aiheuttanut valtavaa ikävääkään.[/QUOTE]
Joo en tarkoittanutkaan sitä, mutta useimmilla äideillä tulee juurikin sellainen tunne, että täytyy olla vauvan kanssa ettei ole huono äiti ja silloin väsyy kun ei pääse omille menoilleen. Ei mullakaan ollut vielä noin pienen vauvan kanssa sitä ongelmaa, että tarvisin omaa aikaa, mieskin jopa yritti käskyttää mua ilman vauvaa lähtemään jonnekin, mutta totesin vain, että haluan ottaa vauvan mukaan koska ei ole tarvetta olla erossa vauvasta. Nyt kuitenkin koen sen oman ajan kuitenkin hyväksi. Ja edelleen en halua ilman vauvaa lähteä menoille, jonne vauvan voi ottaa mukaan.
Joo en tarkoittanutkaan sitä, mutta useimmilla äideillä tulee juurikin sellainen tunne, että täytyy olla vauvan kanssa ettei ole huono äiti ja silloin väsyy kun ei pääse omille menoilleen. Ei mullakaan ollut vielä noin pienen vauvan kanssa sitä ongelmaa, että tarvisin omaa aikaa, mieskin jopa yritti käskyttää mua ilman vauvaa lähtemään jonnekin, mutta totesin vain, että haluan ottaa vauvan mukaan koska ei ole tarvetta olla erossa vauvasta. Nyt kuitenkin koen sen oman ajan kuitenkin hyväksi. Ja edelleen en halua ilman vauvaa lähteä menoille, jonne vauvan voi ottaa mukaan.