Pieni tiukka juhlamekko ja menkat :S

• Viestiketjun aloittaja "Johanna"
  • Ensimmäinen viesti
"Johanna"
Tietysti juhlat osuvat tuolle viikonlopulle! Vatsa turpoaa siis kamalasti,farkutkaan ei mene kiinni.Mikä auttaa tuohon järjettömään turpoamiseen? Cuplaton? Nyt apua,en halua näyttää juhlissa pallolta :(

"vieras"
Juo paljon vettä. Se vähentää turvotusta, tai ainakin sen pitäisi. Syö kevyesti ennen juhlia, vältä sokeria. Juo vaniljateetä. Minulla kyllä tulee myös aivan hemmetisti turvotusta eikä siihen auta oikein kuin lääkkeet, mutta jos sulla on jotain, kokeile. :)

"vieras"
[QUOTE="Johanna";27080420]Hyvä idea,pistänpä siis colleget häihin! ;) Pointti on tässä se,että jokainen juhlamekko näyttää kamalalta kun painoa tulee se +3kg ja vatsa turpoaa ilmapalloksi.[/QUOTE]

Onko sulla juhlamekkoa, jossa on empirevyötärö? Se voisi olla hyvä vaihtoehto. Itse pistäisin varmaan sellaisen tuossa tilanteessa. Ja ehkä sellaiset sukkikset, jotka litistävät vatsaa. Muuten inhoan niitä, mutta joskus menkkojen aikaan, ne yllättäen meneekin ihan mukavasti!

"Johanna"
[QUOTE="vieras";27080419]Juo paljon vettä. Se vähentää turvotusta, tai ainakin sen pitäisi. Syö kevyesti ennen juhlia, vältä sokeria. Juo vaniljateetä. Minulla kyllä tulee myös aivan hemmetisti turvotusta eikä siihen auta oikein kuin lääkkeet, mutta jos sulla on jotain, kokeile. :)[/QUOTE]

kiitos vinkeistä! :)

Yhteistyössä