Pieni pullea poika :) Kissanpoika..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Onko kissanpennuilla sama ilmiö kun ihmisillä? Että vauvana voi olla vähän pullea :D Kaksi kollia, molemmat syö suunnilleen saman verran, pikkunen ehkä vähän enemmän. Mutta tuo pieni poika näyttää kovin pullealta..

Kun sitä kissiä tunnustelee niin se ei tunnu häiritsevän isolta, näyttää vaan siltä :) Eikä pitäisi olla matoja eikä muutakaan vikaa kississä.
 
meillä isompi kissa sai pennut aikoinaan. viisi kappaletta. yksi oli ihan sairaan iso ja toinen niin pikki riikkinen et jouduin vahtimaan et hän saa ruokaa myös. ja ero kesti ainakin sen ajan kun meillä olivat. mut koko ero oli todella huomattava. puttepossu ja lilliputti oli nimet
 

Yhteistyössä