Olen pettynyt tulevan vauvan sukupuoleen, auttakaa mua poistamaan tällaiset ajatukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kaksi poikaa 2v 8kk ikäerolla, ovat kuin paita ja peppu, todella todella läheisiä. Leikkivät AINA yhdessä. En tiedä millaista meillä olisi, jos kuopus olisikin ollut tyttö. Etkö sitten ajatellut saada enempää lapsia??

Mä jopa ajattelen niin, että seuraavakin olis kiva olla poika, mutta tyttökin olis kiva.

Sä kerkiit rakastumaan siihen pieneen VAUVAAN, nimenomaan vauvaan, ennenkuin sillä sukupuolella on edes merkitystä. Ei pienessä vauvassa ole eroa onko hän tyttö vai poika :)

Kuopuksen kohdalla toivoin tyttöä, mutta olin ikionnellinen toisesta pojasta kun hänet näin

Ole onnellinen, että ylipäänsä saat vauvan, sukupuolella ei ole väliä oikeesti ja itse näin kaksosten tyttö ja poika äitinä voin sanoa, että kun kuulin että masussani onkin kaksi vauvaa yhden sijaan ajattelin heti, että niiden on oltava sitten tyttö ja poika, mut nyt kun lapset täytti 9v, olen alkanut ajatella, että olisiko sittenkin 2 poikaa ollut helpompia kun meillä ainakin tyttö on aivan :x , en ole saanut hänestä sellaista äidin kanssa tehdään kaikkea kivaa juttua, enkä varmaan koskaan saakaan. Lisää lapsia meille ei ole suotu, ja oikeesti pitäisi olla onnellinen että on ylipäänsä saanut lapsia, on paljon ihmisiä jotka eivät saa millään sitä omaa lasta ja silloin osaisi varsinkin arvostaa, sitä vauvaa sukupuolella ei silloin ole mitään merkitystä se, että lapsi on terve pitäisi riittää.
Iloitse raskaudestasi ja ole onnellinen että saat toiselle lapsellesi sisaruksen, ja ehkä hänenkin kannaltaan se poika on kivempi, hänellä on joskus siitä seuraa sitten kun vauva kasvaa.
Mulla on tuttu perhe, jotka aina ajatteli että tyttö ja poika on hyvä lapsimäärä, no heillepä siunaantui tyttöjä 3 ja 4 oli poika sen jälkeen tullut vielä 5 tyttö 6 poika 7 tyttö ja 8 tyttö

Mulla on monta samaa sukupuolta enkä yhtään vaihtaisi toiseen. Meille on aina ollut sama kumpaa sukupuolta sieltä tulee, kun sieltä tulee se mikä meille on tarkoitettu. Tervettäkään lasta en toivonut, ennen kuin odotin kuopusta, monen allergisen jälkeen toivoin, että sasin terveen vauvan, toisin kävi. Allergisempi kuin yksikään aikaisemmin ja 4 muuta sairautta. Kaikesta huolimatta kuopus on rakkaampi kuin yksikään "terveistä".

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Äidillä on kuulemma helpompaa poikien kanssa sitten, kun ovat murrosiässä. tytöt käy päälle kuin yleinen syyttäjä =) .

Ei ole totta.

Hyviä puolia on se, että säästät paljon rahaa, kun vaatteita ja leluja voi kierrättää samaa sukupuolta olevilla lapsilla. Meidän esikoisprinessa haluaa käyttää vain mekkoja ja pinkkiä väriä sekä vaatteissa että tavaroissa, joten pojalle on ostettava uudet vermeet. Lisäksi samaa sukupuolta olevat leikkivät yleensä paremmin keskenään ja jakavat vanhempana harrastuksen. Eri sukupuolilla on yleensä erilaiset kiinnostuksen kohteet ja täysin eri kaveripiiri. Meillä tyttö olisi toivonut siskoa itselleen kaveriksi, eikä halua leikkiä pikkuveljen kanssa autoleikkejä. Ymmärrän kyllä tyttöäni, koska itse olen saanut nauttia ihanan siskoni kanssa monista yhteisistä jaetuista asioista.

Yhteistyössä