Pieni mielipidekysely tatuoinnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei vittu mitä kommentteja :D

No joo osasin tietysti odottaakin niitä, en ole ekaa kertaa palstalla.

Lapaluunkohdaltakin se usein näkyy vain osittain. AIka monesta kohdasta se näkyy usein vain osittain. Lapaluunkohtaa mietin ensin, mutta mulla on siinä luomia hieman hankalasti.

Enkä keneltäkään siis kysynyt, että kannattaako tai pitäisikö tms. vaan ihan ajankuluksi mielipiteitä. Toi suomenkielinen versio vaan houkuttaa ihan pirusti myös. Mutta pyydän siis tatuoijalta ne ehdotelmat ja sitten on helpompi päättää. :)

Tatuoinnit on aina rumia. Kymmenen vuoden päästä niitä poistellaan ja hävetään. En ottais mistään hinnasta.

Maaginen aikaraja :D

Mutta henk. koht mua ainakin loukkaa tämä määrittely valkoiseen roskaväkeen : /
Miksikä teitä loppuja sitten pitäisi kutsua? Burberry-nirppanokiksiko? Ylimystö? Vai mikä olisi sopiva, osuva ja kuvaava titteli 'ei tatuoiduille' naisille?
Jos on sitä mieltä että suomileijona ei ole junttiuden huipentuma ja on tatuointeja tms, niin pelisi on menetetty.... Aika kapeakatseista mun mielestäni.

Musta tuo yksinkertainen, tyylitelty sydän ja sen sisällä teksti kuulostaa hyvältä. Mulla on ens viikolla aika tatuoijalle, toista kuvaa otan tohon lapaan... ihan pientä kuvaa vaan...

Yhteistyössä