Olen jo pidempään haaveillut kirppisreissusta Turun rajojen ulkopuolelle ja nyt se toteutui 
Chef shoppaa osa 2
Muilla löytöjä?!?
Chef shoppaa osa 2
Muilla löytöjä?!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kivoja löytöjä sulle chef.
Mä en ole keskiviikon jälkeen käynyt kirppiksellä.
Alkuperäinen kirjoittaja pk-kirppistelijä;23012857:Mä oon käyny Villalyhdyssä ehkä 6 kertaa vuoden sisällä, ja siellä on yleensä ollu n. 5-10 asiakasta. Kerran kävin sun suosikkiapajalla Turun Pikkusiilissä ja siellä tosiaan taisi olla vain pari asiakasta, vaikka onkin suuri paikka! Mutta oli kyllä kesäaika.
Täällä pkseudulla taitaa olla se ongelma, ettei kunnollista lastenkirppistä ole ja siksi jopa Villalyhty menestyy. Vaikka onkin aika huonossa paikassa, ainakin helsinkiläisille. Ja tosiaan tuntuu, että paljon huonoa tavaraa myynnissä. Mutta toisaalta olen aina sieltä kyllä ostanutkin. Että ehkä sieltä helmiä löytyy rojun seasta.
Ja onhan täällä pkseudulla paljon enemmän ihmisiäkin kuin Turussa. Että vois olla enempiki lastenkirppareita!
Niin ja nämä kaikki viiitaten sun blogikirjoitukseen. Muuten tosi kivoja löytöjä teit! Mutta niinhän sä aina. =D
Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni;23012888:Mä ennen kävin kanssa villa lyhdyssä ja oli joskus pöytäkin siellä mutta sen jälkeen kun se muuutti siihen rakennuksen päähän niin siitä tuli sekava ja ei niin kiva paikka niin en oo muuton jälkeen käynyt ku kerran vai kaks...
Meillä täällä omalla kylällä ei ole kuin SPR:n kirppis, jossa ei juurikaan tavara vaihdu, mutta voisihan tuolla vaikka huomenna pyörähtää jos sattuu ennen sen sulkeutumista kylälle selviämään...
Tämän päivät on löydöt hooämmää:
Kiva siisti toppatakki isommalle tytölle 134cm 3e
Ja itselleni kolmet housut =valk.caprit 2e, mustat collarihousut 2e ja puuvillaset sinertävät sporttihousut 2e sekä musta neulottu kolmionmallinen huivi 2e.
Kerrankin sain itselleni mukavia löytöjä!
Kaikki olivat todella hyväkuntoisia=)
Alkuperäinen kirjoittaja pk-kirppistelijä;23012857:Täällä pkseudulla taitaa olla se ongelma, ettei kunnollista lastenkirppistä ole ja siksi jopa Villalyhty menestyy. Vaikka onkin aika huonossa paikassa, ainakin helsinkiläisille.