Pienempimunaisen ajatuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marko

Vieras
Mulla on tullu valitettavasti iso epäusko siitä, etteikö naisten mainitsemien ""hyvän kokoisten"" (lue isojen) tai ""kivan yllätyksen"" omistavien miesten valinta ole alitajuisestikin jo edustavilla naisilla peruskriteerinä.

On vähän vaikeaa sitoutua kun ei pysty luottamaan, että voi pitää naista vieraista kun on tällanen 15 senttinen ja 4 cm leveä eli toisin sanoen pienempi ku esim kaikilla kavereilla. (joo joku sanoo että tilastojen mukaan normi.. ) työnnä ne tilastot jonnekkin syvälle sillä käytäntö on osoittanut ihan muuta. Sen on 28 vuotta opettanut. Paljon on asiasta juteltu ja paljon oon myöskin nähnyt omin silmin. Lepotila on lepotila, tiedän, en ole tyhmä, mutta siitä pystyy kyllä mieskin jo kummastki sanomaan mitkä on lähtökohdat.

On ihan helvetin turhauttavaa kun ei tahdo pystyä motivoimaan itseänsä parisuhteeseen sen vuoksi, että kun on antanut suhteelle kaikkensa ja rakastaa naista niin sitten se laukkaa isomman kullin perässä ku tilanne tulee. Ja tätä ei mitenkään oo auttanut kuullut tarinat tällaisista tapauksista.

Nainen, joka huomaa ,että hänellä on kysyntää (eli normaalin näköinen ja vartaloinen nainen, jolla on vielä luonteenpiirteet kohdillaan) miesmaailmassa on hemmetin vaikeaa pitää kiinni uskollisuudesta kun saa vihiä, että isompaa olisi helpolla tarjolla.. että ""jos mä vähän kokeilisin..."" ja toisaalta ne jotka on kokeillut edes tollasta 18 senttistä ja vähän paksumpaa ku omani, tietävät sen, miten se tuntuu vaan yksinkertaisesti paremmalta.. miten tällaisia kokenut nainen (suuri osa naisista) haluaa ottaa miehekseen pienempi kokoisen (lue suht pienimunaisen) miehen?! Ei MITENKÄÄN. Mitä se sitten tekee omalle parisuhteen perustamiselle: se halu lakkaa ennen kuin mitään on edes tapahtunut.

Miten tästä pelosta pääsee eroon?

Mua lähestyvät fiksut ja kauniitkin naiset ja olen itsekin ulkoisesti sanottu olevan hyvännäköinen, huumorintajuinen, ihana ja muuta.. mutta ei se auta yhtään siihen, että kun on seksin aika, monet käsitykset muuttuvat..

Tuntuu, että ei meinaa jaksaa.. Pitäisikö tyytyä sitten sellaisin, jotka jää fysikaltaan paremmilta miehiltä ylitse... ja heittä roskakoppaan ajatukset ihanan ja normaalin näköisen naisen löytämisestä. En tosiaan etsi mitään missikaunottoria, vaan ihan tavallinen näköinen tyttö olisi paras.. En edes halua mitään kaunotarta koska niillä vasta houkutuksia onkin pettämään.

Mitä helvettiä tulisi tehdä...

On mulla kokemuksia naisista joku 7:n naisen verran. Kyllähän sen huomaa naisen eleistä heti, tuntuuko kalu hyvältä vai ei...Olen saanut palautetta että hyvää seksiäkin on ollut, mutta kyllä sen naamasta näkee totuuden.

Jospa elän kukasta kukkaan sit tämän elämäni tai haen naisen ulkomailta, aasiasta jossa kokoasiatkin on eri tolalla. Enpä tiedä.. tällä hetkellä vain suunnaton vitutus.

Tiäksä ku mä oon samoissa ajatuksissa ollu ku sä , varsinkin oman rouvan suhteen . Mulla on kyllä ""se paten 20senttii taskussa"" mutku ei auta. No sitten tuli käytyä vieraissa ja tosiaan kaikki on kiinni naisen lihaksista ja lantiosta. Nainen joka sitä isoa hakee on melkein varma lahna. Siis 20x5 on väljä peli kun lahna on vastapeluri. Usko mua!

Mitä ihmettä taasen täällä.

Nyt on ongelma jossain muualla kuin vehkeen koossa. Jospa ilmeet ovat johtuneet hmm. ""taitamattomuudesta"". etenkin jos sinulla ei hirmuisesti kokemusta ole.

Kai olet muistanut kielityöskentelyn ;)

Kun sinulla nyt vaan ei ole ""liian"" pieni, ihan tosiasia. Ok vehje on täysin riittävä, ei sen tahden tarvitse muualta kokoa hakea. Jos joku muu mättää, sitä en tiedä. Itsellä ollut todella isojakin. Todella isojen kanssa on vähän turhauttavaakin, kun ei voi harrastaa kun lähes perusasentoja, ja niitäkin todella pitkän esityöskentelyn jälkeen.

Normaali varusteinen mies on täysin hyvä! Seksin erinomaisuus tuleekin sitten jostain aivan muusta ;)

Ongelma on todella jossain muualla kuin vehkeen koossa, oisko kokemattomuudessa ja/tai itsetunnossa vai huonossa naismaussa/ihmistuntemuksessa.

Kuten ikaloput muistavat, Nissan oli viela 80-luvulla Datsun. Edellisen johdosta Pikku-Kalle meni meni toiveekkaana apteekkiin ostamaan varmuusvalineita. Myyja esitteli eri merkkeja, mutta Pikku-Kalle pudisteli tyytymattomana paataan. Kysyi sitten lopulta myyjalta: ""Eiko teilla ole niita Datsuneita?"" ""Ei, mita ne ovat?"" Pikku-Kalle vastasi: ""No, nehan mainostaa TV:ssakin, etta pitkan paalle Datsun.""

Vakavammin ottaen, jos keksimittaisen vehkeen kanssa ei saisi onnellista suhdetta syntymaan, niin silloin puolet miehista olisi ikuisia sinkkuja. Koska nain ei kuitenkaan ole, niin vika sinunkin kohdallasi lienee jossain aivan muualla.

Vikaa pitää hakea korvievälistä, eikä jalkojen välistä. Isompi kokoisella vehkeellä varustettua sain huomata jo nuorena, että on parempi opetella taitavaksi kieli/sormi-mieheksi, jos meinaa naisensa seksistä nauttivan. Äkkiä kävi selväksi, että vaikka polkisi pampullaan puolituntia, niin siitä ei olisi seurausena kuin vihainen nainen. Sitä tulee isokaluinenkin nöyräksi, kun huomaa, ettei kalun iso koko auta naisen tyydyttämisessä yhtään. Kun naisen saa tarpeeksi kiihoittuneeseen tilaan esileikein, niin hänen tyydyttämisen loppuunviemiseen riittää kaksi sormeakin. Jos naisen silmät jo harittavat, niin on ihan sama minkälaisella kalulla naidaan. Opettele hyväksi kieli-ja sormimieheksi, niin naiset eivät sinusta luovu.

ja hyvä mies, ei naiset tykkää pelkästä jyystämisestä, kova tahti on hirveää kun ei pääse itse mukaan, ole hellä ja vaativa ja vähän sopivan hidas välillä, kuuntele kumppanisi kehon kieltä eri jutuissa, ""pienikin"" ponnistaa pitkälle ;)

Sulla on kuule just oikean kokoinen. Itsetunto sen sijaan hyvin hyvin pieni eli sitä kasvattamaan. Opettele muitakin kikkoja kuten suuseksi yms. Olen nelikymppinen ja pari kertaa seurustellut isokaluisen miehen kanssa ja voin kertoa, että siinä pitää olla tarkkana asennoissa sillä se sattuu. Onhan se tietty visuaalisesti kiihottava. Olen myös tapaillut miestä, jolla oli todella pieni, alle 10cm. Se suhde ei päättynyt munan pituuteen vaan siihen, että mies oli niin pirun tylsä. Myös sängyssä.

Hei Marko!

Todellakin koolla ei ole väliä, jos muuten toimintasi on ok!

Olen itse kihloissa miehen kanssa, jolla on teidän miesten mittapuun mukaan pieni miehisyyden jatke, elikkäs se mikä roikkuu siellä farkkujen vasemmassa lahkeessa :)

Olen jo aikoja sitten nuorena plikkana havainnut, että nainen saavuttaa orgasmin lähinnä klitorista kiihottamalla. Ja vaikka miehellä olisi niin suuri elin, että tuntuu kuin silmät pullistuvat päästä, kun sen sisään tunkee, ei se todellakaan klitorikseen kosketa millään tavalla.

Eli.... Naisen kiihottaminen onnistuu OIKEASTI yleensäkin klitorista käsittelemällä. Teet sen sitten sormin, suulla, kielellä tai ihan miten vaan. Voit myös opetella rakastelutekniikan, jossa ollessasi naisen sisällä, ""pyörität"" lanteitasi niin, että sinun ""häpyluusi"" (en tiedä, mikä se miehellä on) hieroo naisen alapäätä ja klitorista. Tarkoittaa siis sitä, että rakastelun on oltava ainakin jossakin vaiheessa muuta kuin sitä sisään ulos pumppaamista.

Palatakseni ""pienikokoiseen"" mieheeni... Hän yleensä tyydyttää minut ensin sormin, suulla tms ja työntyy sisääni vasta sen jälkeen. Silloin minkä tahansa kokoinen vempele tuntuu hyvältä... Ja, jos sinulla on tavoitteena, että nainen saa orgasmin nimenomaan yhdynnässä, voithan toki harkita naisen klitorista ärsyttäviä penisrenkaita, esimerkiksi.
Pointti lähinnä oli se, että minun kokemukseni ja kuulemani mukaan harva nainen saa orgasmin itse yhdynnässä vaan sitä ennen tai sen jälkeen sormin tai suulla aikaansaatuna. PISTE!

Kuulepas nyt mies! Minulla on mies, jolla lepotilassa on TODELLA pieni, mutta ns. tosi paikan tullen se kasvaa lähes parikyt senttiseksi ja paksuuttakin on ihan riittävästi. Ennen häntä minulla on ollut pari miestä, joilla on ollut lepotilassa ihan hyvän kokoinen, mutta itse tilanteessa kasvu on ollut hyvin pientä. Eli lepotilasta ei välttämättä päätellä vielä yhtään mitään. Se että jollakin on isompi kuin sulla ei tarkoita sitä, että se kasvaisi saman verran kiihotustilassa kuin omasi.

Siksi toisekseen, kyllä se vaan niin on, että sillä koolla ei parisuhteen ja kumppaninvalinnan kannalta ole kovinkaan suurta merkitystä. Taidot ratkaisevat ja onhan niitä lelujakin keksitty. Voithan aina opetella antamaan vaikka taivaallista suuseksiä ja kokeile eri asentoja. On totta, että jotkut naiset tykkäävät vain isoista, mutta toiset taas tykkäävät ihan tavallisen kokoisista. Ja in the end, kyllä ne muut asiat ratkaisevat. Yksin seksille ei parisuhdekaan voi perustua. Sitä paitsi yleensä siinä missä miehet ajattelevat seksiä fyysisenä suorituksena, on se sitäkin enemmän meille naisille henkistä toimintaa. Tällöin todellisten tunteiden ollessa läsnä, pituus ja paksuus eivät ole merkityksellisiä. Aika harvalla naisellakaan on täydelliset kiinteät ja kauniit rinnat, vaan kyllä monet miehet jaksavat niitä hernepussejakin hieroa ja ihailla.

Ja kun käsittelet clitorista, muista kuin laaja ja iso elin se on. Selvitä mistä se alkaa, mihin se haarautuu ja mihin se jatkuu. Kun opit tämän, on lähes sam millainen peli sinulla on, onko lainkaan, paitsi tietenkin, jos itsekin aiot saada iloa pepaan.

Kai ymmärrät että ongelmasi ei ole munan koko vaan pääsi sisältö? Jostain syystä vain käännät tuon yleisen huonon itsetuntosi munaasi, aivan kuin ongelmaa ei muualla olisikaan.

Ja jos taas todella kaikki naiset joiden kanssa olet ollut, ovat sinua pettäneet (tai jättäneet) munan koon takia niin kannattaa pohtia minkälaisiin naisiin tunnet vetoa. Ehkäpä et edes katso niihin naisiin päin joilla päässä saattaisi pyöriä oikeitakin arvoja?

Vai mitä sanoisit jos tilanne olisi toisinpäin? Jos joku nainen valittaisi pieniä rintojaan ja sanoisi ettei niiden takia uskalla seurustella, koska kaikki miehen pettävät kuitenkin isorintaisen naisen kanssa. Miten järkevältä kuulostaisi? Vai olisiko vika kuitenkin jossain muualla kuin naisen rinnoissa?

Käytä ampiaista.anna pistää siihen johan loppuu ininä.
Jos sängyssä iniset noin on ihan sama vaikka olisi elefantin kärsän jatke jalkojen välissä.
Jos kaunis nainen on kiinnostunut jostain toisesta ja jäit ilman, syy ei ollut naisen, ei 10 cm, eikä sen toisen miehen vaan ehkä sen joka näkyy kun katselet peiliin.
Miten niin ylijäämä naiset eivät sinua kiihota. Onko sittenkin niin että et täytä kuningatar laatuvaatimuksia. silloin on tyydyttävä työläisen osaan. Minun mieskin valitti aina että kaikki pettävät häntä. No kun puutteessa pitää niin hiiren häntäkin kelpaa.

Kyllä ainakin minulle, aika pienelle naiselle, joka on synnyttänyt jopa kaksi lastakin riittää ihan pienempikin kalu.

Olinkin aika tiukkis, ennen kuin menetin neitsyyteni (piti yrittää monesti) ja synnytysten jälkeenkin seksi maistuu. Niin, että varmasti muitakin vastaavanlaisia naisia löytyy.

Isokaluisestakin on kokemusta, eikä tuntunut yhtään paremmalta. Meillä naisilla, kun on se G-piste, mikä on aika tärkeä.

Itse odotan mieheltä esim. tekstareita, vähän kehuja ja huomiota muutenkin. Puhumalla saa naisen.

Aika paljon merkkaa esileikki esim. sekin, kuinka mies osaa esim. sormin hyväillä naista, suudella rintoja ja kaulaa ja suudella muutenkin. Pää, hiusten ja kasvojenkin hyväily on aika oleellinen alue ja tietysti peppu. Kun toisen tuntee paremmin niin seksikin tuntuu ihanemmalta.

Lue esim. kirja jumalainen seksi, (Tantra ja Tao, Tietoisen rakastelun taidot)

En usko, että Sinulla on yhtään mitään hätää. ;-)

Marko hei, voin sanoa että sinä olet oikeassa ja väärässä.

Oikeassa sikäli että kyllä monet naiset (eivät ehkä kuitenkaan kaikki) haluaisivat että miehellä ei olisi prinssinakkia. Ja kyllä prinssinakista on ihan selkeää haittaa naismarkkinoilla. Kokemuksesta voin kertoa.

Väärässä siinä että sinulla on kaikkea muuta kuin minimaalinen. Minä kuule vaihtaisin kanssasi koska vain.

Nimimerkki, lyhyt ja ohut erektiossakin (siis jäykkänäkin kirkkaasta alle 10cm ja ohuempi kuin keskivertopeukalo)

Minulla oli sama ongelma.

Kumppanin vaihduttua koin erittäin mukavan yllätyksen - uusi eli nykyinen kumppani on todella tiukka, juuri oikean kokoinen minulle. On mukavaa löytää vastakappale, jonka pystyy oikeasti omilla välineillään täyttämään kokonaan.

Myös kumppani on tyytyväinen, ja joskus täytyy ottaa jopa normaalia varovaisemmin, ettei liikaa innostu, kun se tuottaa kipua. Tässä kokoluokassa uskoin sen olevan ihme - ennen tätä ihmettä!

En sitten tiedä onko kumppanillani poikkeuksellisen tiukka, vai onko tällaisia pieniä naisia enemmänkin, mutta olen valintaani enemmän kuin tyytyväinen. Toivottavasti sinäkin kohtaat sopivan kokoisen kumppanin vielä joskus!

Siis aikuinen nainen? Sanoisinko mahdotonta! Jos tuo on tosi , niin keisarileikkausta suosittelen. Synnytyskanava nimittäin saattaa vähän venähtää 3-4kg lapsen jäljiltä. Voipi avio rakoilla jos rako väljähtyy.

Ota n. 150cm ja hoikka nainen, joita löytyy jonkun verran. Voi olla aika varma, että pillu on tiukka. Itselläni on kokemusta moisista ja vaikka kaluni on vähän isompi kuin sulla, niin tekee kutaa ns. normaalinen löysävittuisten jälkeen päästä polkemaan tiukkaa ja kosteaa pikku-pimppiä.

Tosi on, ja vaikka minulla ei olekaan kokemusta kuin muutamista naisista, niin nykyinen on todellakin huomattavan paljon tiukempi kuin aikaisemmat heilat. Pieni ja hento ruumiinrakenne ja urheilullinen elämäntapa varmaan ainakin osaltaan vaikuttavat asiaan tässä tapauksessa.

Ihan hyvä huomio tuo keisarileikkaus, sillä emme ole ajatelleet asiaa tuolta kannalta juurikaan. Joskus on saattanut sivuhuomiona tulla asia esille.

Kumpikaan meistä ei halua jälkikasvua lähitulevaisuudessa. Melkoisen puistatuksen nostaa lapsista puhuminen kummallekin, oli asiayhteys mikä tahansa - outoa ehkä, mutta osaamme elää asian kanssa. Tietysti mieli saattaa vielä muuttua kummalla tahansa, ja sen kanssakin varmasti opitaan elämään.

Iältään olemme kolmissakymmenissä molemmat.

Onko mies vain muna? Pitääkö mun nyt siis vaihtaa keskivertovälineistöllä varustettu mieheni vain siksi, että jollakulla toisella on suurempi? Hei, jotain järkeä valitukseenkin. Kyllä se vaan on niin, että kalun koko ei TODELLAKAAN ole se asia miksi parisuhde loppuu. Ymmärrän kyllä, et mitäänsanomattomissa yhden illan jutuissa sillä voi olla JOTAIN merkitystä, mutta jos suhteessa on oikeasti RAKKAUTTA ei kalun koko voi olla noin suuri asia.

En minä ainakaan tahdo mitään jättivehjettä, omalla miehellä on ehkä vähän normaalia pienempi, mutta ihan loistava minulle. Ei tee kipeää MISSÄÄN asennossa ja orgasmi tulee helposti. On niitä naisiakin eri kokoisia. Ja itse olen pitkä ja normaalipainoinen / hoikka nainen eli en siis mitään taskukokoa...