Pienelleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Sinulle joka hetken asuit sydämeni alla

Minulla on niin ikävä Sinua.
Olit minulle jo niin kovin rakas vaikka vain pienen hetken sain sinusta iloita. En ehtinyt tuntemaan potkujasi, koskaan en sinua syliini saanut. Missä nyt oletkaan, toivon että tiedät kuinka sinua jo rakastin, kuinka sinua kaipaan.
Minulla on niin ikävä Sinua.

Itkettää...Itse olin n. 2 v. sitten samassa tilanteessa..Voimia ja jaksamista ja uskoa siihen,että kaikki vielä muuttuu paremmaksi sulle itelles..Jaksat odottaa vaan<3

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:`( Menetin vauvamme rv20 rajun mahataudin seurauksena kaksi viikkoa sitten. Voimia!

Kauheaa! Onko ihan varma, että johtui mahataudista? Kuulostaa niin hurjalta! :hug:

Ja ap:lle myös :hug:

Saman tilanteen kokeneena minua kuvottaa kaikki liirumlaarum-runoset.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Tän asian kanssa on vaan niin yksin. Kukaan läheisistä ei tunnu ymmärtävän, kuinka voin surra kovasti jotakin jota ei vielä oikeastaan ollut. Oli minulle.

Muista että hän oli ja on aina sinun lapsesi.

Tän asian kanssa on vaan niin yksin. Kukaan läheisistä ei tunnu ymmärtävän, kuinka voin surra kovasti jotakin jota ei vielä oikeastaan ollut. Oli minulle.

Tuolla Vauvakuume-osiossa on ryhmä nimeltä keskenmenon jälkeen kuumeilevat. Vaikka uusi yritys ei tuntuisi ajankohtaiselta, siellä voi käydä juttelemassa keskenmenon jälkeisistä tuntemuksista. Siellä kun jokainen on kokenut vastaavaa. Itselläni on takana kaksi menetystä ja minua tuonne purkautuminen ja vertaistuki auttoi, kun tuntui siltä että kukaan ei ymmärtänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:

Tuolla Vauvakuume-osiossa on ryhmä nimeltä keskenmenon jälkeen kuumeilevat. Vaikka uusi yritys ei tuntuisi ajankohtaiselta, siellä voi käydä juttelemassa keskenmenon jälkeisistä tuntemuksista. Siellä kun jokainen on kokenut vastaavaa. Itselläni on takana kaksi menetystä ja minua tuonne purkautuminen ja vertaistuki auttoi, kun tuntui siltä että kukaan ei ymmärtänyt.

Hienoa;) Oispa ollu sillon 2 v. sitten..Ikävä vieläkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:

Kiitos tiedosta.

Kova tarve olisi saada asiasta puhua. Tuntuu niin turhalta läheisiä tällä vaivata kun sieltä ei sitä ymmärrystä tunnu löytyvän.