hyvä että parempaan päin. Voi toista, parantavia halauksia iso sylillinen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Moi en ole kerennyt kirjoittaa kun ollaan koko aika melkein oltu sairaalassa pari yötä kävin kotona nukkumassa vauva on edelleen sairaalassa silloin illalla kun lähdettiin niin kun päästiin sairaalaan niin tummia mustelmia oli joka puolella oli verenmyrkytys.. käytiin jo tosi alhaalla vauvan kanssa ja pelättiin pahinta mutta nyt parempaan suuntaan...perjantaina pikkuinen luultavasti pääsee kotiin..
Päivystävä lääkäri ei kyllä kotiuta ainakaan tyksissä, perjantaina kun on pitkäperjantai. Muutenkin yllättävän nopeasti kotiuttavat pienen vauvan. Mutta näin ehkä Porvoossa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Moi en ole kerennyt kirjoittaa kun ollaan koko aika melkein oltu sairaalassa pari yötä kävin kotona nukkumassa vauva on edelleen sairaalassa silloin illalla kun lähdettiin niin kun päästiin sairaalaan niin tummia mustelmia oli joka puolella oli verenmyrkytys.. käytiin jo tosi alhaalla vauvan kanssa ja pelättiin pahinta mutta nyt parempaan suuntaan...perjantaina pikkuinen luultavasti pääsee kotiin..
En tiedä Tyksistä, mutta ainakin Taysista kyllä kotiutetaan lasten osastolta viikonloppuisin, kokemusta on, ollaan lapsen kanssa siellä useamman kerran oltu.Alkuperäinen kirjoittaja justjust:Päivystävä lääkäri ei kyllä kotiuta ainakaan tyksissä, perjantaina kun on pitkäperjantai. Muutenkin yllättävän nopeasti kotiuttavat pienen vauvan. Mutta näin ehkä Porvoossa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Moi en ole kerennyt kirjoittaa kun ollaan koko aika melkein oltu sairaalassa pari yötä kävin kotona nukkumassa vauva on edelleen sairaalassa silloin illalla kun lähdettiin niin kun päästiin sairaalaan niin tummia mustelmia oli joka puolella oli verenmyrkytys.. käytiin jo tosi alhaalla vauvan kanssa ja pelättiin pahinta mutta nyt parempaan suuntaan...perjantaina pikkuinen luultavasti pääsee kotiin..
Mä olen meinaan hoitanut verenmyrkytyksestä kärsiviä vauvoja ja lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja justjust:Päivystävä lääkäri ei kyllä kotiuta ainakaan tyksissä, perjantaina kun on pitkäperjantai. Muutenkin yllättävän nopeasti kotiuttavat pienen vauvan. Mutta näin ehkä Porvoossa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Moi en ole kerennyt kirjoittaa kun ollaan koko aika melkein oltu sairaalassa pari yötä kävin kotona nukkumassa vauva on edelleen sairaalassa silloin illalla kun lähdettiin niin kun päästiin sairaalaan niin tummia mustelmia oli joka puolella oli verenmyrkytys.. käytiin jo tosi alhaalla vauvan kanssa ja pelättiin pahinta mutta nyt parempaan suuntaan...perjantaina pikkuinen luultavasti pääsee kotiin..
Mä olen meinaan hoitanut verenmyrkytyksestä kärsiviä vauvoja ja lapsia.