pienellä vauvalla kuumetta 38,5

• Viestiketjun aloittaja äiti ekaa kertaa
  • Ensimmäinen viesti
.
Itse olen ollut pääsiäisen tyksissä ja silloin sanottiin, että siellä suht normaalia toimintaa pyhäpäivisinkin. Tietenkin paljon työntekijöitä vapaalla, mutta normaalit lääkärikäynnit yms hoituvat.

Ihmemaan Liisa
Alkuperäinen kirjoittaja justjust:
[ Muutenkin yllättävän nopeasti kotiuttavat pienen vauvan. Mutta näin ehkä Porvoossa...
Mä olen meinaan hoitanut verenmyrkytyksestä kärsiviä vauvoja ja lapsia.
Avaus tehty 30.3, että johan vauva on ollut huomiseen mennessä 10 vuorokautta sairaalassa. Onko se vähän? En tiiä, kun omat on joutuneet olemaan vaan 1 - 3 vrk:tta maksimissaan.

miiu
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjust:
[ Muutenkin yllättävän nopeasti kotiuttavat pienen vauvan. Mutta näin ehkä Porvoossa...
Mä olen meinaan hoitanut verenmyrkytyksestä kärsiviä vauvoja ja lapsia.
Avaus tehty 30.3, että johan vauva on ollut huomiseen mennessä 10 vuorokautta sairaalassa. Onko se vähän? En tiiä, kun omat on joutuneet olemaan vaan 1 - 3 vrk:tta maksimissaan.
Jep mutta jos kyse vastasyntyneen verenmyrkytyksestä niin kuin huhutaan! Provoksi olen kyllä alun alkajaan luokitellut..

huuhaa
No ehkä just siks ku huomas et ihmiset on täällä ihan paniikiissa ni tuli lisäämään pökköä pesään -> joo vauvalla verenmyrkytys! Hah! Ja miksköhän ei enää sitten tule vastaamaan kun on kysytty esim verenmyrkytyksestä? Siksi koska ei siitä oikeasti mitään tiedä, johan se on selväksi tullu!

huuhaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos vauvalla on verenmyrkytys, niin taitaa olla muuta tärkeämpää tekemistä kuin nettiin kirjoittelu.
No jos 12pv ikäsellä on kuumetta ja mustia läiskiä jalassa niinku ap väittää niin monikohan tulee tänne niistä kyselemään??? Ja ap:han tuli jo kertomaan että vauva pääsee pois pitkäperjantaina..

huuhaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos vauvalla on verenmyrkytys, niin taitaa olla muuta tärkeämpää tekemistä kuin nettiin kirjoittelu.
No jos 12pv ikäsellä on kuumetta ja mustia läiskiä jalassa niinku ap väittää niin monikohan tulee tänne niistä kyselemään??? Ja ap:han tuli jo kertomaan että vauva pääsee pois pitkäperjantaina..

äippä
Meillä pojalla oli 7kk ikäisenä verenmyrkytys, sairaalassa puolitoista kuukautta et hassua jos noi pikkunen pääsis kotii noi äkkiä. Tauti ei mikää kovi yleinen ole ja tosi hankala ja vaikea et tuntuu tää kaikki kirjoittelu täällä oudolta ja jos vielä iha huuhaata koko homma nii voi että, ei kannattais leikkiä tollasella asialla!

Yhteistyössä