Pidetäänkö sinusta huolta?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Luin Meidän perhe-lehteä ja siinä Joanna Väre sanoi (jotenkin näin), että olisi kiva, että hänestäkin pidettäisiin joskus huolta, kun hän pitää huolta lapsesta. Olen miettinyt tuota asiaa nyt siitä lähtien.. Koetko, että sinusta pidetään huolta? Varmasti monet meistä palstalaisista pitävät toisista huolta, lapsista, miehistä, lemmikeistä, kodista, kavereista, mutta miten on sinun laitasi?
 
..
mulla on semmonen olo että musta pidetään huolta. siis mies pitää. välillä vaan tuntuu että pitääkö siitä kukaan huolta :( . siis jos mulla on semmonen päivä etten vaaan jaksa niin se kyllä on tähän mennessä jaksanu etes lapset hoitaa, jossei sitten muuta. mut en tiä mitä sitte tapahtuis jos se ilmoittais ettei pysty :(
 
Kyllä mun vanhemmat pitävät minusta huolta tai ainakin jatkuvasti huolehtivat siitä ettei niitä huolia ole.
Mies kyllä toisaalta välittää ja huolehtii mutta ei kauhean konkreettisesti, minä olen meistä se joka kannattelee perhettä ja ottaa vastuun lähes kaikesta.
On ihanaa että näin aikuisenakin saan olla vielä vanhemmilleni lapsi.
 
"minä"
Kyllä pidetään huolta... mies pitää niiin hyvää huolta. Se aina sanoo miten tärkeetä sille on että mä voin hyvin ja on valmis uhrautumaan itse. Meillä kuusi lasta ja tietenkään ei aina ole helppoa mulla kotiäitinäkään. Oman äiti pitää myös huolta... tosi asuu kaukana mutta mulla aina ollut sellainen tunne että äiti pitää huolta ja muistaa. :)
 
"viera"
Kyllä mun vanhemmat pitävät minusta huolta tai ainakin jatkuvasti huolehtivat siitä ettei niitä huolia ole.
Mies kyllä toisaalta välittää ja huolehtii mutta ei kauhean konkreettisesti, minä olen meistä se joka kannattelee perhettä ja ottaa vastuun lähes kaikesta.
On ihanaa että näin aikuisenakin saan olla vielä vanhemmilleni lapsi.
minulla samanlailla :) Olen kyllä kiitollinen. joskus joutuu vähän kyllä topuuttelemaankin heidän huolenpitoaan !
 
Kyllä
Pidetään huolta :)
Mies pitää huolta mm. etten nostelisi painavia asioita kyselee usein mitä voisi tehdä/siirrellä ettei mun tarvitse nostella. Kyselee olenko syönyt ja esim. tänään toi pizzaa :p
Pitää huolta monella tavalla.
 
toinen äitin tyttö
Kertokaa, miten teistä pidetään huolta! Ei vain, että joko pidetään tai ei...
äiti kantaa huolta minun ja lapseni hyvinvoinnista, hän mm. katsoo poikaani yhtenä iltana viikossa niin että pääsen kuntoilemaan. Kun käymme pojan kanssa mummulassa mummu (siis minun äitini) yrittää hemmotella minua pilalle (mm. tekee ruuan eikä anna tehdä siellä kotitöitä). Hän ostaisi kaiken mahdolisen mitä vain voi kuvitella minun tai poikani (tai muut lapsensa ja lapsenlapsensa) voisimme tarvita. Välillä pitää oikein pidätellä, että hän ei ostele liikaa.
 
"äippä"
Olen yh. Äitini on usein huolissaan jaksamisestani. Itkee ja uikuttaa, se on rasittavaa. Pärjään kyllä yksinkin,onneksi on lapset.Ystäviä ei ole, kun olen paljon töissä, eikä ystävyyssuhteita ehdi hoitaa. Olen aina ollut yksinäinen susi, kaikki tehnyt aina yksin ja itse.
 
Vanhemmat pitävät huolta, kun tulevat n.kerran kuussa käymään 600km päästä ja auttavat vauvan kanssa. Ottavat omat lakanatkin mukaan :) Mies hieroo hartioita ja hellii kun tuntuu pahalta ja nousee vauvan kanssa vapaapäivänä jos en kertakaikkiaan jaksa. Anoppi ja anoppipuoli hoitavat vauvaa, että pääsen rakkaaseen harrastukseen tuulettumaan. Sisko ja ystävät pitävät yhteyttä ja muistuttavat, että olen tärkeä. Ainakin näillä tavoin minusta pidetään huolta. Olen kiitollinen <3
 
"äippä"
Lisään vielä etten kyllä odota enää näin aikuisena että vanhempani pitäisivät minusta huolta. Eiköhän se loppunut siihen ku kotoa lähdin? siis toki kyselevät kuulumiset ja auttavat, mutta koen kyllä että mieheni on se joka minusta pitää huolen ja minä hänestä ja me toistemme jaksamisesta.
 
Kyllä. :heart: Mulla on todella paljon välittäviä ja rakastavia ihmisiä ympärilläni. Sekä perheeni (etenkin vanhemmat), ystäväni että sukulaiseni tukevat, auttavat ja huolehtivat. Yritän itsekin parhaani mukaan pitää huolta läheisistäni.
 
kyllä
Juuri tänään jälleen sain huomata kuinka onnekas tuom suhteen olen.
Äitini kuskasi minut mennen tullen tänään leikkaukseen, isäni hoito lapsiamme sen aikaa ja yhdessä hoitovat koko päivän koska lapsetkin kipeinä. Mies hoitaa nyt muuten kun en saa nostella ja muutenkin hoitaa lapsia ja kotia paljon. Huomenna ystäväni tulee meille heti aamulla, koska minua ei saa jättää nyt yksin ja edelleen lapset kipeinä ettei heitä voi hoitoonkaan viedä. Anoppini lupaili matkustaa meille kauempaa huomenna, jotta auttelee sitten loppuviikon kun mies töissä.

Joten kyllä koen että minusta pidetään huolta ja välitetään <3
 
"mmm"
No mun kuopus on empaattinen ja ajattelevainen. Huolehtii, ja muistuttaa, että mies ostaa minulle iltasuklaapatukan. Muutenkin on ihana tyttö. Ajattelee muitakin kuin itseään. Harvinaisuus.

Mies laittaa ehtiessään ruokaa että pääsen valmiiseen. Huolehtii monenlaisesta.

Opiskelupaikassa minusta huolehditaan niin, että aina kysyessäni saan vastauksen pulmiini ja opetus on innostavaa ja viihdyttävääkin. On mukavaa.

Ei mitenkään massiivista huolehtimista siis. Suurimman osan huolehdin ihan itse.
 

Yhteistyössä