Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Huvi: mä olisin paljon tyytyväisempi jos menkat tulisi aina ajallaan. Mulla voi kuukauden olla poissa ja tulla taas. On myös joskus ollut puolivuotta poissa. :D

Nyt mulla taas valkovuotoa, menkat "pitäisi" alkaa tänään / lähipäivinä tau sitten kuukauden päästä.. Rasittavaa kun ei tule säännöllisesti.
Nippailuja on tosiaan ollut, joten katsellaan ja odotellaan.
Oli on hyvin tyyni :)
 
Ihania uutisia! onnea Karminille ja Nooralle! Tuntuu väki vähenevän nyt vauhdikkaasti! Toisaalta tosi kivoja uutisia, mutta ikävähän teitä raskautuneita täällä ketjussa tulee!

Tsemppiä piinailijoille (teitäkin on nyt paljon) toivottavasti tädit pysyvät kaukana ja tulisi paljon kevätplussia!

Clomit syöty ja pitkästä aikaa tuntemuksia on ollut munasarjoissa ja alaselässä - kai siellä ainakin jotain tapahtuu. Peittoja pitäisi heilutella joka toinen päivä vielä tämän viikon ja sitten taas odotellaan ja kp21 pitäisi käydä verikokeessa. Muistaakseni toukokuun 23. päivä sitten taas lääkärin luo kuulemaan tulokset ja päättämään jatkotoimenpiteistä - jospa vaikka saisin koko kesäksi clomeja mukaan Suomeen (2 kuukautta kesänviettoa Suomessa). Ja toiveena tietysti, ettei lääkärin luo tarvitsisi enää mennä kesän jälkeen. Sikäli meillä kävi hyvä tuuri näiden tutkimuksien kanssa, että melkein kaikki kulut tähän mennessä saatu vakuutuksen piikkiin - muuten kauhistuttaisi nämä lääkäritapaamisten hinnat! Clomit ja foolihapot ainoastaan jouduttu itse maksamaan - taisivat olla alle neljä euroa menneeltä kuukaudelta =D
 
Pikapostausta ja päivitystä:

ON: Täällä eilen siis menkat pyyhälsi kylään.Viimeistä inssiä kohti siis.Ja uusin ohjein...huomenna jo pistoksia, näin alkuun 6 päivää ja sit ensviikon maanantaina ultraus..kohti syksyä uhkaavasti mennään, joten vähän sekavin tuntein.
 
Voi Läiti, tsemppiä sinne! Kolmas kerta toden sanoo ;) ei luovuteta!

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Itselläkin piinapäivät alkavat, luulen että ovis oli eilen ja ahkeraan ainakin koko viikonloppu yritetty. Nyt oli jopa jotain tuntemuksia "oikealla" puolella, eli ehkä jotain toivoa on! :D
 
Voi Läiti! Toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppäisi!! <3

Minulla ei ole täti tullut vielä ainakaan kylään, mutta testiä vain uskalla tehdä.. :/

Onneksi ollaan anopin luona maalla, joten ei niin karmeasti ole kokoajan mielessä.

Mulla kun tuo täti voi tulla kyläilemään miten sattuu :(
 
Läiti tsempit ja jaksamista! :hug:

Mulla tää piina taitaa kohta päättyä. En ole uskaltanut tehdä toista testiä. Nyt on menossa dpo11. Täti se taitaa siellä kolkuttaa... Ainakin nyt oli tullut rusehtavaa vuotoa tilkka.. eilen tuli kanssa... :( Nää terot kyllä on tuotanut mulle vaikka mitä oireita. kamalat menkkakivut monta päivää ja vielä vasemmalta puolelta enemmän. on jopa säteillyt reiteen asti. lämmöt alkaa laskee... 36.9-36.7

Aamulla vielä olin niin varma et nyt meillä tärppäs... nyt vaan odotan et vuoto alkaa kunnolla että pääsen soittamaan lääkärille ja alan vaatimaan pääsyä sinne lapsettomuushoitoihin.

Jos vuoto ei voimistu niin teen sunnuntaina uuden testin.. mutta eiköhän ne tästä ala :)

Tsemppiä muille!!
 
Omaa napaa.. Täällä nyt siis kp 27/26-27.. Vielä ei merkkiäkään tädistä vaikka yleensä alkanu tuhruttaan joko kp 26 tai 27.. Jos huomenna töistä kun pääsen ei o alkanu ni ehkä vois harkita ostavansa raskaustestin. Jotenki en kyl jaksa uskoo et olis säkä käyny..oireita kun ei oo.
 
MerinaK Oletko käyny lääkärissä?
Tuo kuulostaa siltä että sä et edes ovuloi,jos heittoja on ja ovat välillä poiskin.
Ootko siis tehny ovis testejä?
Mähän en nykyään ovuloi ilman lääkitystä ollenkaan.
Kierrot ei ollu aiemmin tasasia ja sit menkat jäi kokonaan pois viime kesänä.
Nyt kun eli,istä saanu hormoonia, niin kierto pysyny samana, lukuun ottamatta viimesintä kiertoa jossa parin päivän heitto,johtuen siitä että lääkkeet ei antanutkaan vastetta.Hoitoihin pääsee heti, jos kierrot on sekaset :)
 
Eikös se ole niin, että kun täti pysyy poissa, toivoa on?

No, sitten omaa napaa...

Tein eilen testin clearblue plus. Tajusin, että empä olisi huonommin voinut valita, oliskohan helpompaa ottaa vaikka se tekstillä oleva, kun muutaman euron vain kalliimpi ja paljon helpompi lukea.

NO negahan se sieltä sitten tuli, mutta tuossa lukiessani keskusteluja siellä luki, että se tuppi ois pitäny laittaa vasta sitten kun se pissa on imeytynyt johonkin näyttöön asti.. JEP JEP, arvaa luvinko minä niitä ohjeita ;D

Tää nyt on kyllä niin perseestä... Varsinkin kun ei todella tiedä, milloin niiden menkkojen pitäisi tulla, onko ne myöhässä vai ei..

Nyt siis KP: 33 ja siis ajattelin et olis alkanut 30 kohdalla

Pistelee ja viiltelee edelleen oikealle ja välillä vasemmalle, palelen muuten mutta yöllä sitten hikoilen, peitto on kostea herätessä :D

Valkovuotoa tulee runsaasti, aamuisin luulen jopa aina menkkojen alkaneen.
Rintoja ei arista, ehkä tuntuu et ne ois turvonneet, mut kuvituksen tuotetta kuitenkin.

Murhh... tää on kyl rassaavaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Läiti;29868014:
MerinaK Oletko käyny lääkärissä?
Tuo kuulostaa siltä että sä et edes ovuloi,jos heittoja on ja ovat välillä poiskin.
Ootko siis tehny ovis testejä?
Mähän en nykyään ovuloi ilman lääkitystä ollenkaan.
Kierrot ei ollu aiemmin tasasia ja sit menkat jäi kokonaan pois viime kesänä.
Nyt kun eli,istä saanu hormoonia, niin kierto pysyny samana, lukuun ottamatta viimesintä kiertoa jossa parin päivän heitto,johtuen siitä että lääkkeet ei antanutkaan vastetta.Hoitoihin pääsee heti, jos kierrot on sekaset :)
En ole käynyt lääkärillä.. mulla tuo paniikkihäiriö, niin jotenkin ahdistavalta tuntuu.
Oon joskus tehnyt niitä ovulaatio testejä, en ymmärtänyt niistä mitään ja lopetin.
Ovulaation "aikoihin" mulla ainakin alkoi valkovuoto runsaana, ja sitten sen jälkeen kuiva kausi niin ajattelin ovulaation tapahtuneen. Nyt jos ei mitään kuulu eikä näy, niin pitää soittaa lääkäriaikaa .
 
Ja nyt tukin koko keskustelun omalla kirjoittelulla, SORIIIII :LOL:

Mutta, nyt hypätessäni tajusin rintojen ehkä hieman aristavan, joka yleensä kyllä meinaa minulla varmaan sitä, että täti löytää muutaman päivän sisään perille. :'(

Esikoistani odottaessa taisi testi näyttää vasta plussaa, kun viikon oli myöhässä. :heart:

Nyt odottelen siis tätiä lähiaikoina kylään :headwall:
 
Läitibtäällä edelleen täti poissa ja etova olo, eilen vihlo kohdon kohdalta ihan älyttömästi kun nousi nopeesti ylös yms. Just tein testin ja täysin selkee nega :( Pitää testata parin pvn kuluttuu uudelleen jos ei tätiä näy.. Muistelisin et tytöstäkin tuli plussa vasta kp 31 tms..tylsää tämmönen odottelu :( mies jo sano et olisitpa raskautunu..
 
Huvi täällä kanssa mennään kp30 ja dpo 13. ei menkkoja mutta jo pitkään on ollu semmonen menkkamainen olo. ja tuntuu et valuis jo housuun mutta ei siltikää mitään. testi näytti negaa eilen että saas nyt nähdä... toivoa on koska ensimmäisestäkään en ihan heti sitä plussaa saanut.

Ihmetyttää kun noiden terojenhan piti tasottaa kiertoa ja ehkä jopa lyhentää niin näyttäis tulevan ihan normi kierto. Tai ainakin toivon et nyt sit menkat alkais Lauantaina jos en ole raskaana koska sitte vasta se riemu repee jos joudun terot alottamaan sen takia ettei menkkoja tule...

Odottelen et alkais lääkärissä soittoaika. aijon nyt soittaa ja varaa lääkäriin aikaa ja vaatia pääsyä naistenpolille tutkimuksiin.
 
Tsemppiä piinailijoille! Pidetään peukkuja ja toivotaan parasta!! Kyllä täällä täytyy vähän väliä käydä kurkkimassa että joko on lisää plussanneita tullut palstalle. :)

Itsellä siis menkkoja odotetaan alkavaksi n. viikon päästä. Merkkejä mahdollisesti jo aikaisemmin. Toivottavasti tietysti eivät ala ollenkaan ja tärppi olisi tullut... Miten sitä jaksaakin tuo toivo aina välillä nousta?!
 
Läiti: listoille voi laittaa.

Täällä kp. 1

Täti tuli kylään, todella kivuliaat, siis ekaa kertaa mulla oli menkkakipuja :O

Tissit kyl nänneistä kipeät, todella omituista. Ja menkat hyvin liman sekaiset, mut katsellaan :)
 
Täällä havaittu punertavaa pyyhkiessä :( loppuilta mennykin sit vaan itkiessä. Kyl se ny on kele et ne jotka oikeesti lapsia ansaitsis ni joutuu kärsiin ja jotka ei ees lapsia halua sikiää kun puput..
 
Viimeksi muokattu:
Tättärää...Kp 3 ja Yk17 menossa..... mahtavaa! :(
Jos jotain hyvää, niin ekaa kertaa mulla on sellaiset menkat kuin aikoinaan ennen esikoista.
Huomenna ottamaan labroja, oishan se kiva jos löytyis joku syy. Jotenkin yllättäen syyllistän itseäni koko ajan vaan enemmän ja mielialat on aika matalat.

Osaisko joku sanoa miten nuo kuviot etenee nyt noiden labrojen jälkeen. Mulla on kesäkuussa lääkärinaika tk.hon, mutta sitten kun sieltä laitetaan sitä lähetettä eteenpäin niin kuinka nopeaa saa aikaa sinne naistentaudeille?
Ei jaksaisi odottaa millään.
 
:hug:Huvi toi on kyllä epäreilua, siitä ei pääse mihinkään.Mäkin henkisesti alkanu valmistautuun syksyn IVF:ään.Koska en usko inssin tuovan tulosta enään.

MArikaK87 Toiset sanoo että saa nopeesti aikoja ja toiset hitaasti.Yksi tuttu meni juuri Helsingissä hoitoon..2kk sit varas ajan ja nyt tutkimukset tehty ja eka inssi seuraavasta kierrosta :) Me käydään yksityisellä, niin siellä onneks kaikki tapahtuu nopeasti :)Mä en todella jaksais ventata. Olikohan käyny painovirhepaholainen?edellinen yk oli listalla 13?ELi onko tosiaan 17 menossa vai kuitenkin 14? :)

MerinaK Laitatko hieman tarkemmin tiedot?mallia voi katsoa etusivulta.


Ja muistettaishan laittaa päivityspyynnöt aina punaisella!Kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:
jännää, huomenna pitäisi menkat sitten alkaa. vielä ei ainakaan kuulu. Menkkajomotuksia edeleen on havaittavissa. :/

Mulla on aika peruslääkärille kahden viikon päästä. Lähetettä tutkimuksiin menen vinkumaan. katsoo miten käy :)
 
Kovasti tsemppiä ja jaksamistä uuteen kiertoon joutuneille :( ei elämä ole aina reilua ei. Mutta päät pystyyn arvon leidit ja eikun kohti uutta ovista! Joskus kierrot vaan on sellasia että toiveet on jostain syystä erityisen korkeella ja silloin kyllä tuntuu tosi kurjalta kun menkat alkaa. Toisinaan taas ei ole odotuksia ollenkaan eikä menkkojen alkaminen tunnu oikein miltään. Pelottavalta näyttää että tämä kierto on minulle taas se suurten odotusten kierto ja jos menkat alkavat niin putoaa taas niin korkeelta ja kovaa... mutta vielä eivät ole alkaneet ja niin kauan kunnes eivät ala, on myös toivoa. <3

Läiti mitenköhän saa puhelimella tuon punaisen värin vai onko noita mobiilissa ollenkaan? Ite kirjottelen aina puhelimella...
 

Yhteistyössä