Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Omaa napaa: kyl selkeesti huomaa et pregnyl toimii. Eilen vaan 1 viiva koko ovistestissa ja nyt tosi vahvat 2 viivaa :) eilen illal talleteltiin ja tänään illal meinattii kans ja toivotaa ettei mee liian myöhäseks..
 
Toi on muuten jännä, kokeileppa Huvi testata digillä.Pregnylistä seuraavana aamuna tein huvikseen. Se ei edes näytä naamaa, vaan huutaa virhettä.Sit kun tikun irrottaa laitteesta niin testiviiva kirkuu sinistä ja kontrolliviiva ei oo kerenny kun vähän vahvistua :D
 
Huvi onnea ovisplussasta,toivotaan et nyt tärppäis ;)

noora pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta,se on aina yhtä syvältä :(

Väsyttää..voi jee että väsyttää |O koko päivä ollu tosi raskas..johtuu varmaan siitä et viime yö meni vähän harakoille..keli vaan on niin nätti et on aivan pakko jaksaa raahautua ulos.
 
Huvi: jospa ovisplussa toisi mukanaan sen toisenkin plussan tällä kertaa! Ainakin huomattavasti paremmat mahdollisuudet, kun ovuloi ;)

noora89: Onko vuoto alkanut kunnolla? jos on, niin jaksamista uuteen kiertoon!

Omaa napaa taas: vuoto ei alkanut eilen, joten ajattelin, että ehkä kierron alussa määritin kp1:n "liian aikaiseksi" kun vuoto ei kunnolla alkanut ekana päivänä. No, tänään aamullakaan ei mitään ole näkynyt (yleensä vuodon alkaminen näkyy aamulla pyyhkiessä). Kerrankin, kun odottaa vuodon alkamista, että pääsisi verikokeisiin, niin sitten se loistaa poissaolollaan! Mitään erityisiä selviä oireita ei ole ollut, joten en millään usko olevani raskaana. Ostin silti pari testiä..
 
Viimeksi muokattu:
Venla84: Tuli näkyvästi pikkuhousunsuojaan, eilen siis ja n klo 14 eteenpäin. Ihmeissäni olin kun se normaali "koostumus" uupui, mulla kun alkaa yleensä heti hyytymät yms tulla.. plus että mulla oli ihan kamala alaselkäkipu illasta, ei koskaan ole ollut.. ihan outo alku tädin tulolle.. oisko ollu joku kemiallinen tai joku kiinnittymisyritys, tiiä häntä kun en toista testiä tehny..

mutta nytpä aamusta hanat aukes kunnolla, eli yk13 alkakoon.. ja taidan lopettaa oviksen metsästyksen tikuilla, tulee tyhjää stressiä vain siitäkin. Jos nyt ainakin yhden kierron kokeilis rennommalla meiningillä, tai no, miehen sanojen mukaan puputellaan joka toinen päivä tädin lähdön jälkeen :D ei kuulema mene ovis vahingossakaan ohi ja ei varmasti ole yrityksen puutetta.. ;) nyt se on varmaan hälläkin ruennut hälytyskellot soimaan kun ei vuoteen ole kuulunu.. josko sit tässä kierrossa, toivossa on hyvä elää :heart:
 
Pumpy hieno juttu :heart:

noora pahoittelut vuodosta :(

Mä oon sit tyhmänä ja huvikseni tikuttanu ovistesteillä ja mietin vaan et kuuluuko niitten enää tässä vaiheessa antaa mitään selkeetä viivaa? Ei siis kontrollin kanssa yhtävahvaa mut ei sellasta et tihrustellakkaa tarttis...
 
Pympylle onnea :)

Täällä kp23/24-28. Fiilikset on menkkamaiset, ketuttaa. Pientä veritahraa tuli kp 21 paikkeella. Voishan sitä huijata itteään, että oli kiinnittymisvuotoa mut kun olo muutenkin normaali niin enpä taida jaksaa.

Tänään sain myös tietää että meidän 5 äidin porukasta joka treffaili toisiamme esikoisen ensimmäisen vuoden ajan mä olen nyt ainoa, jolle toista ei oo kuulunut. Tietty oon onnellinen muiden puolesta mutta harmittaa tää oma tilanne :(
 
Nooralle tsemppiä uuteen kiertoon :)
Karminilla piinailut menossa, joko oot raskaustestiin sortunut?
Venlalle tsemii myös :)
Gray, ei heitetä kirvestä kaivoon ennen kuin täti vierailee :)

Ja tosiaan täällä on kotiuduttu hääpäivälomalta juuri.En ole ostanut, enkä siis myöskään tehnyt testi....tätikään ei ole vielä tullut vierasille.En uskalla testata ainakaan vielä huomenna.Jänskää.
Oireita ei ole, paitsi tissit on kipeet, mutta se nyt ei merkkaa mitään.
 
Läitin ja Karminin uutisia odotellessa... Peukut pystyssä toki.
Pympylle onnea ultrakuulumisista :heart:
Venlalle ja Nooralle tsemppiä uuteen kiertoon.
Tsemppiä muillekin, joita en erikseen huomannut mainita.

Omaa napaa: tänään tein varmisteluksi digin tuloksena 3+, eli kai se on uskottava, että raskaana sitä ollaan. No, aika outoa tää jatkuva etominen olisikin ilman tuota... Toivottavasti mahd. moni pääsee pian tähän samaan etomiskelkkaan ;)
 
Nega testattu :( verikoe pitää vielä ootella jotta näkee onko ees yrittäny kiinnittyä.

Ens kierto meneekin taukoillessa kiitos pääsiäispyhien..sit ois enää toukokuu ennen polin kesälomaa..on sellanen fiilis et taidan luovuttaa koko projektin suhteen :ashamed:
 
Täälläpä tärähti aamulla menkat kylään , joten kp1...ja osuu sitten pahimmoilleen viikonloppuun seuraava.Joten luulenpa että vedän pelkät letrot tässä kierrossa ja ootellaan seuraava inssiä sitten toukokuulle.
En halua piikittää , jos ei inssiäkään pystytä tekemään.
Tosin täytyy klinikalle soitella ja kysellä mitä ovat mieltä.
 
Täällä taas menkat lusittu ja kohti uutta ovista! Voi voi, alkaa tähänkin menkkojen alkamiseen vähän turtua eikä enää oikein uskoiskaan että olis jotain tapahtunut. Tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille! Jospa tämä olis SE kierto kun tärppi tulis! :) mahdollisimman monelle täällä pyörivälle.
 
Pahoittelut karmini ja Läiti :( mä en muuten ees tiä miten täällä poli on kiinni ja kuinka pitkään syön pelkkiä clomeja.

Tääl on joka päivä ollu alamahalla jotain outoa tuntumaa. Nyt kp 19 joten reilu viikko vielä tädin saapumiseen. Toki oon nyt ratsastanu taas enemmän kun vuosiin kun sain hevosen lähemmäs tallille.
 
Täälläkin Kp 1. Tänään ei silti vituta yhtään niin paljon kuin eilen :) Kuten safiiakin sanoi niin kohti uutta ovista. Itse tsemppaan itseäni aina menkkojen alkaessa ajattelemalla miten hyvin asiat elämässä kuitenkin on. Ei tähän pettymykseen saa kuluttaa liikaa aikaa, vaan se on käsiteltävä nopeasti ja taas jatkettava positiivisesti.
 
Hieno homma Markke :heart:

Mulle voi päivittää kp 3/30..vielä on kiikunkaakun otanko clomeja tähän kiertoon ku inssiä ei pääse tekeen kiitos pyhien mut jotenki on sellanen olo ettei viittis olla yrittämättäkään...

Mites muilla menee????
 
karmini on kyl varmasti turhauttavaa ettei pääse inssiin, ite en varmaan söis clomeja ns turhaan tossa tilanteessa.

Täällä nyt kp 24/26-27 mitään oireita ei oo mihkään suuntaan, joten tätiä odottelen saapuvaksi noin torstaina.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Kyl mä Karmini toivon että oot Clomit ottanu, jos niistä suinkin hyötyä on follien suhteen ollu :)

Täällä vikat Letrot vedetty just naamaan ja huomenna alkais taas piikittely...Isäntä on tietty työmatkalla parhaillaan, joten saapi nähdä ehtiikö huomiseks kotiin..vai joutuuko naapurin isäntää pyytämään apuun:LOL:
Jospa kolmas kerta toden sanois,tai viimestään neljäs...
Kuitenkin mulla ei hirveesti uskoa oo, mutta eipä sitä ainakaan yrittämättä onnistu.
Perjantain ultraa siis odotellessa, vaikka toki se vähän turhalta tuntuu, kun pistoksia on vielä niin vähän takana.
 

Yhteistyössä