Täällä taas pitkästä aikaa =)
Joku täällä mietti kantsisko aloittaa yrityksen väliin pillerit, mut ainakin mun kokemus on se, että pillerit vaan laittoi kropan sekaisin. Yhdistelmäpillerithän laittaa munasarjat ns.lepotilaan, mut minipillerit ei kai niin pahasti. Yhdistelmäpillereiden lopetuksen jälkeen mulla oli menkat puol vuotta kateissa/sekaisin. Minipillereiden jälkeen kierto alkoi heti normaalisti. Mut tietenkin nää on yksilöllisiä asioita. Itse en aio enää ikinä yhdistelmiä käyttää.
Meillä mies ei syö mitään vitamiineja. Surusilmät: jaksamista teille :hug:
Neleliis: testiä kehiin jo! =) Maaliskuun aurinko: mullakin oli joskus kp 12 ihan nollatulos. Mut sitten kp 17 oli iso folli irtoamassa. Muutenkin ovikset myöhäisiä mulla. Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
Täällä on nyt kp 6 ja menkat loppu. Alkukierron verikokeissa käyty, tuloksista ei tietoa. Mies testattu ja tulokset priimaa. Eli jos jokin vika on niin se on munasoluissa tai ovulaatiossa. Huomenna olis aukiolotutkimus. Vähän jännittää. Mut eniten tässä stressaa se, että pohditaan vielä tehdäänkö inssi tässä vai ens kierrossa. Mies ei ole kovin innostunut inssistä, kun hänen mielestään onnistumisprosentit on ihan samat kuin luomusti. Varsinkin kun siittiöt hyviä ja niitä paljon. Myöskin siihen kuluva rahamäärä suhteutettuna onnistumistodennäköisyyteen ottaa kuulemma päähän. Itsellä taas semmonen tunne, että nyt tässä kierrossa haluaisin sen inssin kokeilla ja ens kierto olisi sitten välikierto. Ärsyttävää. Mutta enhän mä voi toista pakottaa mihinkään. Yhdessähän tässä lasta, no kirjaimellisesti tehdään. Huomiseen lääkärikäyntiin mennessä on päätettävä mitä tehdään. Ehkä tässä vaan on niin nopeesti parissa viikossa kaikki nää tutkimukset, tulokset ja lääkärikäynti, että tarvitaan vähän sopeutumista ajatuksille. : / Ja jos tässä nyt on 1v 4kk yritetty, niin ei kai toi kuukauden viivästys mitään haittaisi. Ja eihän ole mitään takeita, että ovulaatio osuu arkipäiville. Jos menee vkl, niin inssi menee seuraavaan kiertoon.