Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

Tiistai 27.1.2015



nimim.esikkokpyasyyhoito
Aanis6/121/27-3010/13-Anastrozol
Bambinipoika -08--/2811-12ei diagnoosiaclomifen
maaliskuun aurinko3/134/28-345/14pcosclomifen
millionnea11/1040/351/12--
mimmi922/1412/303/14selittämätön-
NeleLiis6/0932/312/13endo-
ninas_4/106/26-2811/12 selittämätön-



Piinailijat

Millionnea dpo 21
NeleLiis





:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

Joulukuu 2014
Pullero85(7kk)
Miukula (yk 4)

Tammikuu 2015
Surusilmät (yk 17)
Huvi (2,5v)


HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ninas_
Heippa naiset.

Tänään ultrassa varmistettu, yksi pieni herneenalku siellä kohdussa. :) Vastasi viikkoja ja sydän löi komeasti. Nyt siirryn odottajien puolelle ja toivon, että teistäkin mahdollisimman moni pääsisi pikkukakkosta odottamaan.
Kaikkea voi vielä tapahtua, että varovaisin mielin tässä mennään ja parasta toivotaan.
Tsemppiä kaikille tuleviin hoitoihin ja tutkimuksiin.
Miukula rv 7+2
 
Miukulalle onnea odotukseen. Aivan ihania uutisia :)

Tässä on nyt taas kestäny sen verran kauan että mies alko eilen jahkailemaan että haluaakohan hän edes toista lasta kun esikon kanssa on niin helppoa. Ymmärrän et ei oo sillekkään helppoa kun ei tiedä millon plussa tulee jos tulee. Ei kyllä mistään ehkäisystä ollu eilen puhetta.. Sovittiin nyt kuitenkin että ootellaan ihan rauhassa jonkun aikaa ja mietitään kunnolla mitä halutaan..
 
Hei kaikille ja pahoittelut poissaolostani !

Ensinnäkin, onnea kaikille plussanneille ! :kiss:

Meillä on pidetty hiljaiseloa ja tekipähän hyvää olla täältäkin hetki poissa, eipähän tullut pakkomielteisesti seurattua jokaista kropan vihlasua ja tuntemusta ;)

Viimeksi kun olen kirjoitellut, meillä oli tosissaan sillon 1.12.14 aika sinne omalle terkkarille josta lähetettä lapsettomuustutkimuksiin.
Terkkarikäynti meni kivasti ja lähetekkin saatiin, nyt odotetaan aikaa Hyvinkään sairaalaan naistentautien poliklinikalle. Pitäisi ilmeisesti nyt helmikuulle aika tulla, mutta toistaiseksi ei ole kuulunut, eli odotellaan vielä.
Kamala liuta sieltä tuli mulle ja miehelle papereita täyteltäväksi ja kaikkiin en edes muista vastauksia ! :D

Mutta nyt tärkeimpiin, eli siis täällä on menossa Kp 26/26-28, Dpo 12 (?). Eli jännän äärellä ollaan ! :D

Oireita en ole seuraillut, mutta tänään vihlas kohdun tienoilta niin kovasti, ettei voinut olla kiinnittämättä huomiota.
Minkään näkösiä menkkaoireita ei ole, tosin niitä ei aina ole muutenkaan.

Mä olen täällä nyt NIIIIIN SORMET JA VARPAAT RISTISSÄ, ETTÄ VIHDOINKIN OLIS TÄRPÄNNYT ! Ja tällasta toiveikkuutta ei ole sitten hetkeen kyllä tapahtunutkaan.

Onpas ihanaa olla täällä taas teidän parissa ja päästä vähän avautumaan. :kiss: Meillä mies alkaa olemaan niin pessimisti jo koko asian suhteen, että sille tuntuu turhalta puhuakaan :D

Niin ja siis mä oon tippunut listalta jo aikaa sitten eli mut sais sinne laitella takasin seuraavilla tiedoilla: Esikko 04/10, Kp 26/26-28, Ya 11/12, Selittämätön =)
 
Nii ja siis pakko jatkaa vielä edelliseen, että edellisen kierron pituus oli 26pv ja siitä kaksi edeltävää 27pv eli tädin pitäisi tulla tänään tai huomenna loogisesti ajateltuna.

Jos mä nyt olisin raskaana, niin mulla olisi viikkoja 3+5 laskurin mukaan :kiss:
 
Siis tää on niin hermoja raastavaa ! Tänään kp 27 ja odottelin tätiä saapuvaksi viimeyönä, rätitkin laitoin jo yöksi mutta kaskummaa, eipä ole kuulunut eikä näkynyt.
Kaiken tämän sijaan tänään paineen tunne alavatsalla ja rintoja vihlonut satunnaisesti ja koko ajan tunne, että pitkät on päällä. Toinen rinta oli turvoksissa jo eilen.

Kaikenlisäksi vähän jännittää se, että mulla raskaushormonia kertyy luultavasti suhteellisen hitaasti, koska esikon kohalla olin jo useammalla viikolla raskaana ja sillonkin 2 testiä näytti negaa ja toiset 2 plussaa. Jos nyt raskaana niin entä jos menkkoja ei kuulu mutta testitkään ei kerro varmuutta ?

Puuuh. Vois ruveta jo jotain tapahtumaan jos on tapahtuakseen.
Edellisten 3 kierron mukaan huomenna olisi menkat jo myöhässä päivän verran, mutta toisinaan on kierto venynyt myös sinne 28 päivään. ÄÄÄÄH.
 
Pää painuksissa tulen takaisin joukkoon, meillä todettu tänään varhaistulrassa kehittymätön raskaus, tuulimuna. :'(

Hetken seurailen taustalta kunhan saadaan lääkärikäynnit hoidettua ja tämä asia pois alta. Vuotoa odotellaan viikko kunnes joudutaan ottamaan lääkkellinen tyhjennys jälleen käyttöön. Kolmas perättäinen km osui kohdalle, tutkimuksiin päästään nyt sitten vihdoin miksi käy näin..
 
Voi surusilmät ! Olen niin pahoillani ! =( Nyt voimia ja jaksamista oikein kovasti teille sinne ja toivotaan, että vihdoin ja viimein saisitte selvyyden, että miksi ei raskaus jatku ! Onpa kurja juttu ! :(
 
Surusilmät, ei oo totta. :hug: suuret pahoittelut!

ninas tervetuloa takaisin. :) Milloin aiot testata?

Itse täällä vaan odottelen menkkoja, kaikki oireet viittaa siihen et pian alkaa. Ja on vasta dpo 8. :( Luteaalivaihe jää tosi lyhyeksi... Muistaakseni molemmissa raskauksissa ainoa oire on ollut pissalla ramppaaminen, myöhemmin vasta tullut kaikki rintojen arkuudet ym.
 
Mä oon vähentänyt nyt kahvin juomista ja vessassa saa ravata 2h välein enkä vettäkään juo hirveesti.

Tänään kp 28/26-28 ja rätti ollut housuissa kaks päivää eikä merkkiäkään menkoista. :D

En mä uskalla testata :( Jos raskaushormooni kertyy mulla hitaasti ja testi näyttääkin negaa niin oon taas ihan maani myynyt. Odottelen siis vielä.. Jos pystyn. :D

Tuntemukset tällähetkellä vaan paineen tunne alavatsalla ja nännien kihelmöinti ja pitkät päällä :D

Toivotaan nyt maaliskuun aurinko, että tärppi olis käynyt kuitenkin :) :hug:
 
Pöh. Joopajoo. No nyt alko tulemaan vähäsen rusehtavaa vuotoa.. :( Vielä toki mahollisuus, että oliskin vaan välivuotoa mutta tuskinpa. Täti se taitaa kurvata kylään.

Jatkossa en pidä raskausoireina siis painon tunnetta alavatsalla, nännien kihelmöintiä ja pitkät päällä - oloa.

Mä olen niin helvetin väsynyt tähän rumbaan.

Eikun tilailemaan taas uusia ovistestejä..

Mulle voi merkata varmaan kp 1...
 
Harmittaa vielä ihan sikana, että esikosta raskaus todettiin niin myöhään, etten ees tajunnu kiinnittää huomiota mihinkään alkuraskauden juttuihin enkä muista, että olisko ollut joku välivuoto jossain vaiheessa vai ei..

Tää on kyllä niin hanurista. Esikko tuli pilsuista huolimatta ja toista et saa saatana tekemälläkään. Argh. Kylläpä osaa ketuttaa. Nyt oli pakko ottaa tyhjä vihko käteen ja rupee merkkailemaan kirjaimellisesti kaikki tuntemukset kierroista ylös.

Tsemppiä kuitenkin meille kaikille. :hug:
 
Surusilmät: eikä! Olen niin pahoillani puolestasi. Että tämä touhu voi olla niin epäreilua. Voimia ja halaus. Toivottavasti pääsette nyt tutkimuksiin nopeasti.

Ninas: pahoittelut menkoista :/

Täällä kp 21 muistaakseni ja dpo 6. Ensikäynti klinikalla takana ja molemmille jäi hyvä fiilis. Niin sanotusti paperilla ei kummassakaan vikaa. Saatiin faktoja pöytään onnistumisprosenteista ja tilanteeseen vaikuttavista asioista ja nyt siirrytään tutkimuksiin. Tällä reissulla ei ultrattu. Ens viikolla mies tutkimuksiin. Ensi kierrossa mulle labrat, aukiolotutkimus, letrozol-lääke ja inseminaatio. Että rattaat lähti kunnolla pyörimään. Toisaalta pää pyörällä ja toisaalta helpottunut olo, kun tutkitaan. Nyt on vähän sulateltavaa asioissa. Kannustan kaikkia pidempään yrittäneitä käymään juttusilla lapsettomuuteen erikoistuneella lääkärillä. Apu voi olla pienestä kiinni :) Ja jo pelkkä juttelu ammattilaisen kanssa jotenkin auttaa selkeyttää omia ajatuksia. Vähän pelkäsin, että meitä jotenkin vähäteltäisiin, kun on jo yksi lapsi, mutta ei todellakaan.
 
Aanis, meillä myös yksi lapsi ja toista tehty nyt yli 2 vuotta.
Meillä on tulossa ens kuussa aika naistentautien poliklinikalle myöskin ja tosissaan toivon, että jotain vikaa löytyis jostain suunnalta. Se konkretisoisi tätä asiaa kun saisi selville, että onko vikaa jossain vai ei. Olisi myöskin varmasti helpompi suhtautua tähän ettei onnistu jos tietäisi, että missä mennään.

Onneksi teillä on kuitenkin asiat noinkin pitkälle selvillä ja tiedossa, että mitä tulee tapahtumaan. Toivottavasti inseminaatio toisi toivottua tulosta :hug:
 
Aanis, hyvä että saitte asiat rullaamaan. :)

ninas, pahoittelut menkoista. Meillä myös esikko sai alkunsa tosi nopeasti. Eka raskaus yk1 joka sitten todettiin tuulimunaksi rv 12 :O ei tullut käytyä varhaisultrassa... Tyhjennyksen jälkeen odoteltiin yks kierto ja sitten tais yk 2 jo alkaa uusi raskaus. Vuosi synnytyksen jälkeen todettiin pcos ja ovuloimattomuus, alettiin sitten heti yrittämään toista ja kerta toisensa jälkeen vaan menkat tulee!

Sain tänään progekokeen tuloksen, oli yli 50 joten ovis ilmeisesti on tapahtunut. Eilen (dpo 8) tuntui kohdussa vihlontaa ensin aina kumartuessa, sitten lopulta koko ajan vähän. Tänään ei ole tuntunut mitään erityistä. Varauduin jo illalla että menkat alkais yön aikana, mutta eiköhän ne viimeistään lauantaina tule...
 
Hei onko kukaan käyttänyt bioteekin vitamore-tabletteja ? On ilmeisesti tarkotettu juurikin naisen hedelmällisyyteen ja hormonitasapainoon. :D

Mä päätin nyt vihdoin ja viimein hommata ne raskausvitskut itelleni ja jopa miehelle otan multitabs manin :D Lisäksi taidan käydä hakemssa sen gelee royalin ja miehelle rimpautin jo, että tuo kotiin tullessaan greippimehua :D Näitä kun vedän muutaman kierron ja jos en raskaudu niin kyllä alkaa keinot olemaan vähissä kotikonstein hitto vie :D
 
Maaliskuun aurinko :(

Ninas ei oo noita tullu kokeiltua.

Huh onneks on menkat ollu ohi jo muutaman päivän. Olin kyllä viikon niin kiukkunen. Huusin ja raivosin joka asiasta. Miehen mielestä joka kuukaus menee vaan pahemmaksi..
 
Mitäs muille kuuluu?
Neleliis onko mitään mahdollisuuksia plussaan tässä kierrossa?
Aanis onko oloja mihinkään suuntaan? :)

On: Kp 11, ei vielä ovis oloja, vähän nippailee vasemmalle puolelle (olis sen puolen vuoro tässä kierrossa). Taidan kyllä ihan mielenkiinnosta alottaa tikuttamisen sittenki jo huomenna kun haluun tietää et lyhenikö mun kierto nyt pysyvästi (ja samalla sais tuhlattua noi testit kiusaamasta mua) enää ei ruveta väkisin tallettelemaan jos ei huvita, joten testin tuloksella ei niin väliä, mutta kai sitä vois miestä sentään yrittää kellistää oikeeseen aikaan :D

Muok. Alkoihan sitä ovislimaa tulemaan. Eikun illalla tikutus käyntiin :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä