V
vierailija
Vieras
Olen tapaillut jonkin aikaa ihmistä, joka on mukava ja fiksu, ja hän on ilmaissut olevansa minuun ihastunut. Kuitenkin aina jos vaikka halaan häntä tapaamisen päätteeksi tms, niin hän on kumman pidättyväisen oloinen - halaa vaan pikaisesti ja vaikuttaa ilmeen puolesta vähän torjuvalta. Kauheasti haluaa kuitenkin nähdä ja on toistuvasti ilmaissut olevansa kiinnostunut, mutta tuntuu että ainoa, mikä meillä toimii on kaveruus. On hyviä keskusteluita ja ollaan samalla aaltopituudella. Mutta mitään flirttiä ei ole. Ja esim. tuossa halauksessa ei ole sellaista kestoa ja lämpöä, mitä aiemmin olen tottunut että on, jos on jotain romantiikkaa.
Mahtaako hän olla vain pidättyväinen ja estoinen tyyppi vai meneekö vain puihin kun yritän halata? En oikein tiedä kiinnostaako minua tämän takia ollenkaan, kun en kuitenkaan seurustelusuhteelta itse hae mitään kaveruutta, vaan romantiikkaa. Ei tarvitse heti hypätä sänkyyn, mutta jotain seksuaalista kipinää olisi kiva olla. En edes tajua, mitä se ihastuminen on, jos tällainen puuttuu. Olen itse ollut koko ajan vähän skeptinen, onko tässä kipinää - toinen sanoo olevansa ihastunut, itse en ole varma, mitä tästä ajattelen. Mutta tämä pidättyväisyys vie kyllä itseltä fiilistä.
Pitäisikö vaan luovuttaa tai mieltää toinen pelkäksi kaveriksi?
Mahtaako hän olla vain pidättyväinen ja estoinen tyyppi vai meneekö vain puihin kun yritän halata? En oikein tiedä kiinnostaako minua tämän takia ollenkaan, kun en kuitenkaan seurustelusuhteelta itse hae mitään kaveruutta, vaan romantiikkaa. Ei tarvitse heti hypätä sänkyyn, mutta jotain seksuaalista kipinää olisi kiva olla. En edes tajua, mitä se ihastuminen on, jos tällainen puuttuu. Olen itse ollut koko ajan vähän skeptinen, onko tässä kipinää - toinen sanoo olevansa ihastunut, itse en ole varma, mitä tästä ajattelen. Mutta tämä pidättyväisyys vie kyllä itseltä fiilistä.
Pitäisikö vaan luovuttaa tai mieltää toinen pelkäksi kaveriksi?