P
poiuy
Vieras
tuo yhteyden pitäminen... mikä on liikaa? Jos kyselen kerran viikossa kuulumisia niin onko se liian tyrkkyä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tuo yhteyden pitäminen... mikä on liikaa? Jos kyselen kerran viikossa kuulumisia niin onko se liian tyrkkyä?
minulla on yksi ajatus mielessä, mikä vaivaa....
Mies on ollut kerran aiemmin vakavassa suhteessa, se kesti "muutaman kuukauden" ja hän rakasti tyttöä todella ja tyttö jätti hänet tekstiviestillä. Ongelmana taitaa olla, että vertaa nyt minua tähän tyttöön vaikka heidän suhteensa on ollut ohi jo pitkään. Mutta eikös se niin ole että ensirakkauden huumaa on vaikea kokea uudestaan? Sanoi, ettei minussa ole mitään vikaa ja että varmasti löydän itselleni parempaa seuraa kuin mitä hän on. mutta kun tässä on nyt kyse muustakin kun meistä kahdesta. *****!
Enpä taas tiedä mitä ajattelis...
Lyhyen suhteen tuloksena lapsi tulossa, miehen kanssa todettiin että välillämme ei "kipinää" vaikka muuten toisistamme välitämmekin. Olemme 3 viikkoa sitten eronneet, ollaan kuitenki oltu tekemisissä päivittäin. Mies pyysi la moikkaamaan baariin, jatkoilla pussaili ja halaili. Su kuitenkin ehdotti, että yrittäisin iskeä hänen kaverinsa. Juttumme "vakavana" suhteena on kuulemma ohi.
Olen ihan sekaisin. Uskooko ketään siihen, että jos kipinää ei muutaman kuukauden päästä ole, että se voisi vielä jotenkin tulla? Voinko itse jotenkin edesauttaa asiaa?
En tällä hetkellä ole kovin ihastunut mieheen, hänen seurassaan on mukavaa mutta siinä se. Mutta tiedän että jos asia jää tähän niin mietin vielä pitkään olisiko voinut olla enemmänkin.
Miksi se pitäisi keskeyttää? Eihän se nyt tähän helvata yhtään mitenkään. Lähinnä pohdin minun ja lapsen isän välejä. Sanoi viikko sitten että on ollu ikävä ja että on tunteita, nyt taas kuulemma vakava suhde on pois suljettu. Koska ei kipinää. Ja itse koen myös että tilanne on tällä hetkellä mahdoton olla yhdessä, mutta mietin, voisinko toimia niin että saisin miehen jälleen kiinnostumaan itsestäni? Sanoi että on nyt todella sekaisin ajatustensa kanssa.