Pidättekö mua ihan kauheana kun ostin kirpputorilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalkkis 70-luvulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalkkis 70-luvulta

Vieras
punaiset 140 sentin kurikset henkseleillä (2 euroa!) ja 9vuotias tyttö saisi nyt sitten käyttää niitä pihalla/metsässä toppapuvun päällä alkukevään kylmillä loskakeleillä. Vai pitäisikö kotioloissakin olla vain goretexiä tai muuta ei-kuravaatteita?

[QUOTE="salla";23349598]Meillä on neljällä kurikset ja tulee jatkossakin olemaan. Ei oo kellään goretexiä tms ja hyvin on tultu toimeen.[/QUOTE]

Minkä ikäisillä?

Mitä nauramista kurahousuissa on? Täällä on ainakin niin paljon loskaa ja märkää ollut viime päivinä että järkevin vaate pihalle on kurahousut ja kurarukkaset. Juuri passeli näillä ilmoilla toppapuvun päälle. Mun mielestä gorea parempi. Helppo huuhtasta puhtaaksi ja kuivuu nopeasti.
Ei meidän muksut ole hanttiin pistäneet kun olen niille kaapista kaivanut kuravaatteet ja sanonut että kiskokaas noi päällenne kun menette pihalle. Ei kai niissä ole mitään noloa???

meillä on pojalla vedenpitävä toppapuku ja sen päällä kurahousut ulkona näillä keleillä.. eikä se mun mielestä oo mitenkään hävettävää.. varsinki ku poika tykkää pomppia kuralätäköissä ja istua niissä :D

Miksi ihmeessä ei saisi leikkiä kuriksissa , ei missään ole säädetty "ikärajaa" kurahousujen käytölle.
Sinulle jonka lapsi "nauraa katketakseen" , kukahan hänet on opettanut noin typeräksi ?
Tuskin ainakaan opettaja koulussa.