No jo on outo kurahousuongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoongelma

Vieras
3.luokkalainen tyttö sai kirpputorilla päähänsä, että hän haluaa löytämänsä punaiset kurahaalarit (140 cm henkselihaalarit). Sanoin varmaan viisi kertaa, että et kuitenkaan pidä niitä ja sulla on jo sateenpitävä ulkoilupuku. Tyttö ei luovuttanut ja ostin ne sitten kun hintakin oli vain 5 euroa ja housut ihan käyttämättömän oloiset.

Laitoin housut naulakkoon ja sanoin, että pue sitten kun haluat. Nyt tyttö on monta kertaa koulun jälkeen ulos lähtiessä kysynyt, että PITÄÄKÖ laittaa kurahousut ja olen vastannut, että pue jos haluat (koska en tod. halua pakottaa isoa tyttöä pitämään kurahousuja, siinähän saisi jo lastensuojeluviranomaiset kimppuunsa!). Ei se ole niitä sitten laittanut. Tänään mulla meni hermot ja vastasin, että no nyt ne pitää pukea. Ja pukihan se sitten ne ja oli pari tuntia pihalla ja metsässä. Laitoin niitä sitten pesuhuoneeseen kuivumaan, niin ei ne olleet kuin lahkeista vähän kuraiset (koska lahkeet oli saappaan päällä ja lenksut saappaan alla) eli ihan turhat oli ja pelkillä saappailla olisi pärjännyt.

En tiedä, mitä noiden kanssa nyt tekisi...

Kyllä kuule tulee vielä kunnon kurahousukelit :) anna roikkua vaan naulassa, seuraavan kerran kun sataa rankasti niin patistat tytön ulos kurahousuissa ja sadetakissa oikein kunnon eräretkelle =)

[QUOTE="vieras";24542398]Kyllä kuule tulee vielä kunnon kurahousukelit :) anna roikkua vaan naulassa, seuraavan kerran kun sataa rankasti niin patistat tytön ulos kurahousuissa ja sadetakissa oikein kunnon eräretkelle =)[/QUOTE]

No kun musta tuntuu, että tyttö kyllä haluaisi pukea ne, mutta ei kuitenkaan kehtaa oma-aloitteisesti pukea niitä! Enkä minä haluaisi pakottakaan. Outoa!

[QUOTE="vieras";24542810]Kuulostaa kurahousufetissiltä muuten, mutta kun kyseessä on vasta kymmenvuotias.[/QUOTE]

Ohhoh, olipa hurja diagnoosi! Itselle tuli mieleen lähinnä sellainen, että tuossa iässä ehkä alkaa vähän pelätä "isoksi kasvamista" ja ehkä sitten haluaisi vielä vähän aikaa olla lapsi ja pitää tyypillisiä lastenvaatteita Tiedä sitten.

Yhteistyössä