Pidätteleekö vaimoni nautinnontunnetta ??

  • Viestiketjun aloittaja Neuvoa kaipaava mies
  • Ensimmäinen viesti
Hei
Ehkä se vaan pitää olettaa, että vaimo nauttii.

Joskus olen ehdottanut hätä työntämään kehoaan minua vasten silloin kun tuntuu hyvälle.
Varsinkin sitä kohtaa mistä lisää hyväilyjä kaipaisi.
Mutta sitäkään ei hän pysty tekemään.

Yhä enemmän tuntuu siltä ettei tuo vapautuminen tule milloinkaan tapahtumaan.
Siksi täältä luenkin mielelläni rohkeampien naisten kertomuksia mistä te tykkäätte.
Ja kun otan mielikuvituksen mukaan, niin pystyn kuvittelemaan mistä vaimokin mahdollisesti tykkää.

Niin ja voihan sen ajatella silläkinlailla, kun hän on hiljaa ja paikallaan, niin hän silloin nauttii.
Koska jos ei yhtään nauttisi, niin varmaan ei kosketella antaisi.

Se vielä on vähän epäselvää, mitä naisessa täpahtuu siinä hyväilyvaiheessa.
Ajatteleeko hän silloin jotakin eroottista kokemusta, jonka kautta kiihottuu yhä enemmän?
Vai tuleeko se lisäkiihottuminen sen hyväilevän kosketuksen kautta?
Tai jostakin muusta?
Ja voiko mies olla avuksi jotenkin?
 
ihon tuoksu
Se vielä on vähän epäselvää, mitä naisessa täpahtuu siinä hyväilyvaiheessa.
Ajatteleeko hän silloin jotakin eroottista kokemusta, jonka kautta kiihottuu yhä enemmän?
Vai tuleeko se lisäkiihottuminen sen hyväilevän kosketuksen kautta?
Tai jostakin muusta?
Ja voiko mies olla avuksi jotenkin?
Minulla yleensä on pää aika lailla tyhjä siinä(kin?! :D) vaiheessa eli tunnen vain sen hyväilyn ja keskityn siihen. Ohjaan miehen kättä, painaudun vasten jne. Haen sellaisia asentoja joissa saan haluamaani kosketusta.
Se kun huomaan miehen katsovan minua halukkaasti hyväillessään minua ja minun hyväillessä häntä, on myös tosi kiihottavaa. Mieheni on kyllä katseiden suhteen hieman ujo yhä vaan näiden yli 20 vuoden jälkeen, toisaalta se on aika viehkokin piirre hänessä...
 
Viimeksi muokattu:
Hei
Minulla yleensä on pää aika lailla tyhjä siinä(kin?! :D) vaiheessa eli tunnen vain sen hyväilyn ja keskityn siihen. Ohjaan miehen kättä, painaudun vasten jne. Haen sellaisia asentoja joissa saan haluamaani kosketusta.
Se kun huomaan miehen katsovan minua halukkaasti hyväillessään minua ja minun hyväillessä häntä, on myös tosi kiihottavaa. Mieheni on kyllä katseiden suhteen hieman ujo yhä vaan näiden yli 20 vuoden jälkeen, toisaalta se on aika viehkokin piirre hänessä...
No tuo kirjoituksenne taas selittää joitakin asioita.
Paikallaanolo on sitten täydellistä keskittymistä ja hyväilyjen vastaanottoa.

Siltäosin olen oikeilla linjoilla mielestäni, kun juuri odotan noita käden ohjailuja, vastenpainautumista ja niitä asentojen etsintöjä, ja nuo jos mitkä ovat kiihottavia.
Sekä niistä juuri tulee se tunne, että toinenkin on mukana.

Jännä asia tuo katsekontakti, kun vaimoni ei siedä sitä laisinkaan.
Joskus hän on sanonut, älä katso tuollalailla.
Tuosta tuli mieleen seuraava kysymys.
Onko se miehen katse silloin oudon erilainen, kun hän on kiihottunut?
Ja jopa ällöttävä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No tuo kirjoituksenne taas selittää joitakin asioita.
Paikallaanolo on sitten täydellistä keskittymistä ja hyväilyjen vastaanottoa.

Siltäosin olen oikeilla linjoilla mielestäni, kun juuri odotan noita käden ohjailuja, vastenpainautumista ja niitä asentojen etsintöjä, ja nuo jos mitkä ovat kiihottavia.
Sekä niistä juuri tulee se tunne, että toinenkin on mukana.

Jännä asia tuo katsekontakti, kun vaimoni ei siedä sitä laisinkaan.
Joskus hän on sanonut, älä katso tuollalailla.
Tuosta tuli mieleen seuraava kysymys.
Onko se miehen katse silloin oudon erilainen, kun hän on kiihottunut?
Ja jopa ällöttävä.

miehen (tai naisen) katse ja ilmeet voi olla kiihottuneina vaikka minkä laisia. lähinnä "kärsivän" näköinen tulee mieleeni. ilmeisiin kun oppii suhtautumaan ja vaikka itsekin vastaamaan, niin niihin tottuu. ajan kanssa.

mutta, kyllä. miehen katse voi olla kiihottuneena myös liian vaativa, mutta siihenkin tottuu kun ei tee mitään mikä tekee itselle huonoa. asioista puhuminen voi joskus auttaa. vaikka ihan seksitilanteiden ulkopuolella...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minua ainakin häiritsee valo, hävettää keskittyä nautintoon jos valot on päällä. Toisaalta taas näky miehestäni jalkovälissäni saa sukat pyörimään että tekisi kyllä mieli kurkistella. Vaikeaa.
Kaipaan myös kovempaa hipelöintiä ja ronskimpia otteita mutta en kehtaa sanoa...
 

Yhteistyössä