Pidättekö tosiaan kaikki pillukarvat poissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Onko totta, että jo useimmat pitää kaikki alakarvoitukset poissa? Siis kokonaan? Ihmettelin kun uimahallissa näin pari aikuista joilla ei ollut siellä karvan karvaa. Toisella taisi roikkua hirveä leparehuulikin :D

Ymmärsin, että niitä on tapana sheivata tuosta bikinireunasta, ei suinkaan alapään suojauksesta?

No ei todellakaan tee mieli nuolla pillua, saati karvatonta koska niissä pesii enemmän likaakin. Paljas kuuluu vain lapsille ja wannabe-lapsille.

ap

[QUOTE="jjjj";28438024]Mäkin epäilen, että kaikki posliinivastaisuus on tämän pillukarva-ap:n defenssi häiritseviä tunteita vastaan. Kielletään viimeiseen saakka, vaikka todellisuudessa uimahallireissut ovat hänelle tuskaa vain sen takia, että himot heräävät ja tekee mieli päästä lipsuttelemaan paljaita häppäreitä.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28438033]No ei todellakaan tee mieli nuolla pillua, saati karvatonta koska niissä pesii enemmän likaakin. Paljas kuuluu vain lapsille ja wannabe-lapsille.

ap[/QUOTE]

Teit aloituksen "siis ei ollenkaan karvaa, en tiennyt, että niin voi edes tehdä" ja kuitenkin paljastat, että asenteesi heitä kohtaan on ollut jo ihan valmis ja tod näk olet tehnyt pari muutakin aloituksella vähän eri tavoin. Ei ne karvattomat niitä karvojaan jätä ajamatta vaikka mitä sanoisit. Miten se edes on sinulta pois? Oletko mielestäsi jotenkin erityisen viehättävä karvoillasi? En minä pidä ainakaan alapäätäni kovin viehättävänä karvoilla taikka ilman. Ihan tavallinen se on, mutta on niitä kauniimpiakin kohtia itsessä. Itselläni ei häpyhuulet lepata, mutta karvaton löytyy. En jaksaisi saksilla lyhentää tuosta häpykummulta, kun on sen verran paksu ja kihara pehko että näkyisi bikinien läpi. Helpointa mulle on siis ajaa ihan kaikki pois.

En ole ikinä harrastanut seksiä naisen kanssa, joka ei olisi posliini. Naisia on kuitenkin ollut pitkälti toistakymmentä (olen siis jo yli nelikymppinen) ja ikähaitarilla 18-47.

[QUOTE="vieras";28438094]Oletko mielestäsi jotenkin erityisen viehättävä karvoillasi? En minä pidä ainakaan alapäätäni kovin viehättävänä karvoilla taikka ilman. Ihan tavallinen se on, mutta on niitä kauniimpiakin kohtia itsessä. Itselläni ei häpyhuulet lepata, mutta karvaton löytyy. En jaksaisi saksilla lyhentää tuosta häpykummulta, kun on sen verran paksu ja kihara pehko että näkyisi bikinien läpi. Helpointa mulle on siis ajaa ihan kaikki pois.[/QUOTE]

Olen viehättävä, kyllähän miehet haluavat naista jolla on häpykarvoitus! Miksi mies haluaisi jotain karvatonta koska pillukarvat liittyy seksuaalisuuteen?

Sääli, että et näe pilluasi viehättävänä, ehkä sinulla on sulkeutunut seksuaalisuus.

Miksi muuten häpykarvoitus ei saisi näkyä bikinien läpi? Tai siis miksi aikuisella pitäisi näkyä se, että sheivattu on koska mitään häpypuskaa ei näy? Onko sheivaaminen ja karvattomuus joku aikuisen ja siistin naisen olettamus?

[QUOTE="Vieras";28438172]Olen viehättävä, kyllähän miehet haluavat naista jolla on häpykarvoitus! Miksi mies haluaisi jotain karvatonta koska pillukarvat liittyy seksuaalisuuteen?

Sääli, että et näe pilluasi viehättävänä, ehkä sinulla on sulkeutunut seksuaalisuus.

Miksi muuten häpykarvoitus ei saisi näkyä bikinien läpi? Tai siis miksi aikuisella pitäisi näkyä se, että sheivattu on koska mitään häpypuskaa ei näy? Onko sheivaaminen ja karvattomuus joku aikuisen ja siistin naisen olettamus?[/QUOTE]

Koska ne häpykarvat ovat ihan helvetin oksettavia.

Päivästä päivään pillukarvat jaksaa olla ap:n elämän ainoa sisältö. Kuule ap, aloita vaikka joku harrastus (älä uintia ettei pää sekoa siellä suihkupuolella), kokeile vaikka suunnistusta. Karttaa lukiessa SAATTAA, en lupaa, mutta SAATTAA olla että unohdat ne karvat edes hetkeksi.

[QUOTE="Vieras";28438172]Olen viehättävä, kyllähän miehet haluavat naista jolla on häpykarvoitus! Miksi mies haluaisi jotain karvatonta koska pillukarvat liittyy seksuaalisuuteen?

Miksi muuten häpykarvoitus ei saisi näkyä bikinien läpi? Tai siis miksi aikuisella pitäisi näkyä se, että sheivattu on koska mitään häpypuskaa ei näy? Onko sheivaaminen ja karvattomuus joku aikuisen ja siistin naisen olettamus?[/QUOTE]

Eihän sitä pillua edes näe, jos on kauhea puska tiellä. Siististi ajettu, pieni tupsu häpykummun päällä on kauniimpi. Kuka nyt karvoja haluaa suuhunsa, kun suuseksiä antaa naiselle.

Jaa kyllä miehenä haluan että on posliini. Karvat on antiseksuaalisia. Suuseksiä en anna jos karvat on.

Pitääkö se kohdunkaula näkyä metrien päähän? Kyllä häpykarvoitus on visuaalisesti kiihottava, onhan se piirre sukukypsästä seksuaalisuudesta. Eikös miehelläkin munakarvat ja viiva napaan ole hottia? Olisiko miehekästä jos miehellä olisi muuten kiiltävä posliini mutta sormen levyinen viiva siinä edessä?

Karvoja ei kyllä irtoile jos osaa hommansa. Alapää pysyy myösterveempänä ja kosteampana kun on suojusta.

[QUOTE="noh";28438299]Eihän sitä pillua edes näe, jos on kauhea puska tiellä. Siististi ajettu, pieni tupsu häpykummun päällä on kauniimpi. Kuka nyt karvoja haluaa suuhunsa, kun suuseksiä antaa naiselle.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28438377]Pitääkö se kohdunkaula näkyä metrien päähän?
Alapää pysyy myösterveempänä ja kosteampana kun on suojusta.[/QUOTE]

Ei jessus, osaatko sä naisen anatomiaa ollenkaan :D :D :D kohdunkaula jos näkyy, sun ongelmat alkaa olla alapäässä tosi isoja.

terveisin posliini jo vuosikausia, täysin terve (ei koskaan yhtäkään tulehdusta) ja aina märkä ;)

[QUOTE="tuomas";28438277]Koska ne häpykarvat ovat ihan helvetin oksettavia.[/QUOTE]

Niillä on biologinen ja evolutionistinen merkitys, pidit sinä niistä tai et. Oletko koskaan miettinyt, miksi apinasta on jäänyt ihmisille karvoitusta vain päähän, kainaloihin ja genitaaleille? Mietipäs sitä.

Omaksi puolustuksekseni on sanottava, että ikinä en ole joutunut tilanteeseen, jossa mies toteaa alapääni karvaiseksi ja sanoo, että ei kiitos:saint:

Siistin kyllä, mutta en vedä posliinia. Se on epämiellyttävän tuntuinen housuissa. Kyllä se mies löytää kiitoradankin taakse, ja pidän karvat niin lyhyinä, etteivät jää hampaiden väliin.:whistle: