Pidättekö te outona meitä,

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
hmph
jos kotona on alasti? siis me vanhemmat.

Kun yhden ystävän kans puhuimme puhelimessa ja he asuvat 100m päässä, sovimme roskikselle tärskyt että käymme tupakalla ja viemme roskat, sanoin et puen vaan kun en viiti nakuilla pihalla... nooo ystävä sit pihalla kysyi et ihanko alasti olit, sanoin et juu, kotona usein "vähissä vaatteissa" niin hää ihmetteli tuota ja nimitteli omituisiksi. kun lapset kotona ja vanhemmat alasti. :eek: me ollaan 28v ja 29v sekä lapset tyttö 5v ja poika 9v. :eek:

mä en tajua. en käsitä. eikö kotona enää saa olla lasten kanssa normaalisti? pitäiskö saunaankin mennä uikkareissa lasten kanssa?
 
Rukoilijasirkka
No, mun mielestä toi on ihan normaalia. Oikeastaan luulen, että lapset osaavat suhtautua järkevämmin alastomuuteen, kuin lapset, jotka eivät sellaista näe.
 
no
minä peesailen erästä ylempää eli munkaa mielestä lasten ei tartte nähä aikuisia nakuna kuin ns.normaalitilanteissa..suihku esimerkiksi.
En mä halua ainakaan lapsilleni opettaa että nakuillaan päivät pitkät..
vaan niitä vaatteitakin on olemassa, ja niitä kuuluu käyttää.
luulis et 9 vuotiaskin hämmentyy..
entä ku jonaki kauniina pv lasten kavereiden vanhemmat soittavat ku lapset nakuilee heil tms?
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lapset voi ahdistua tuosta :(
:eek: :eek:

varaanko terapia-ajan heille?

en ole tajunnut että mun pitäis laittaa vaatteet päälle kun tuun suihkusta, vaan pyyhe hiuksissa kävelen vaatekaapille ja siellä vasta puen. tai kun herään, käyn vessassa ja sit vasta puen, en osaa nukkua vaatteet päällä, ahdistaa.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
En pelkästään pidä teitä outoina, vaan te olette outoja. Perse paljaana istuskeleminen ei mun mielestä oo hirveen hygienistä :x
Ehkä heillä kumminkin on vaikkapa pikkuhousut jalassa?
No sitten he oleilevat alusvaateissa mikä on jo ihan eriasia...
 
Rouva
No ihan hygieeniasyistäkin olis syytä pitää vaatteet päällään, vai pesetkö alapään joka vessareissun jälkeen, kun nakuilet? Ennen kuin istut sohvalle ja ahterisi hinkkautuu siihen? Kiva sitte lasten könytä sohvalla, kun äitin peppu- ja pimppipöpöt on levinny joka paikkaan.

Hyi!
 
Chupa
Hei nakuilijat, missä te asutte? Omakotitalossa metsän keskellä vai kerrostalon ylimmässä kerroksessa? Kun mua ainakin häiritsisi se, että ohikulkijat ja naapurit näkisivät mut alasti. Mutta mulla ei kyllä olekaan ekshibitionistisia piirteitä.
 
erite
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
No ihan hygieeniasyistäkin olis syytä pitää vaatteet päällään, vai pesetkö alapään joka vessareissun jälkeen, kun nakuilet? Ennen kuin istut sohvalle ja ahterisi hinkkautuu siihen? Kiva sitte lasten könytä sohvalla, kun äitin peppu- ja pimppipöpöt on levinny joka paikkaan.

Hyi!
Eipä tuo peseminen kauheasti auta, kun sukuelimet tuottaa eritteitä ihan muutenkin...
 

Yhteistyössä