pidättekö te 170cm pitkät korkkareita? haluisin mut en kehtaa:(

  • Viestiketjun aloittaja blaaah
  • Ensimmäinen viesti
180
Olen 180cm ja pidän korkkareita. Miksi en pitäisi? Ei kai pituuden tai lyhyyden tarvi olla este vaatteille tai kengille :)
Kengät valitsen oman mieltymyksen mukaan, en pituuteni.
 
"vieras"
Mä olen 175 cm ja pidän kyllä korkkareita joka päivä. Mun kaveri on vielä muakin pitempi ja aina korkeissa koroissa ja näyttää mielestäni upealta! En oo koskaan ajatellut että näyttäisi jotenkin epänormaalin pitkältä.
 
175cm ja jos askel käy muualle kuin leikkipuistoon, salille tai lähikauppaan, niin jalassa vähintään 5-6cm:n korot. Keskiarvo taitaa olla 7-8cm.

Oon muuten joskus seurustellut 165cm miehen kanssa ja se rrrrakasti kun käytin korkoja, eikä yhtään haitannut pituusero. ;)
 
"pätkä"
Olen 170cm (enkä todellakaan miellä itseäni pitkäksi, edes pitkähköksi, päinvastoin oikeastaan) ja pidän korkkareita lähes kaikkialla - vain lasten kanssa ulkoillessa tai lenkillä käydessäni on jotain muuta jalassa. Mitään 15 sentin korkoja tosin en osaa pitää, mutta sellaisia 8-10 sentin kylläkin.
 
"vieras"
Käytän, välillä 12 cm korkoja. Mun kaverit on myös pitkiä, mies ei ja näyttää mun rinnalla naurettavalta mut ei kaivele mua. Rakastan korkoja :heart:
Eikä näytä, se näyttää siltä että sillä on pakko olla iso/paljon rahaa/sekä että :). Tällaista itse ainakin kuulin kun seurustelin paria senttiä lyhyemmän pojan kanssa ja käytin 10cm korkkareita.
 
Käytän korkeapohjaisia kenkiä jos huvittaa. Varsinaisia korkkareita en ole koskaan oppinut pitämään, mutta kiilamalleja käytän toisinaan.
 
"mie"
Olen 170 cm ja omasta mielestä jopa lyhyt. Siskoni ovat paljon pitempiä kuin minä ja tunnen olevani suorastaan tappi. Eli käytän kyllä ylpeänä korkkareita. Olen oppinut käyttämään niitä tosin vasta viime vuosina, sitä ennen jostain syystä ajattelin samoin kuin ap, ettei niin "pitkä" voi käyttää korkkareita, mutta nykyään kuljen korkkareissa ylpeänä.
 
"Kaiku"
Käytä ihmeessä korkoja! Itsestäni se on vaan makea fiilis jos on välillä muita vähän "ylempänä", siinähän vain erottuu edukseen. Enemmän meidän kaveripiirissä ne alle 170 cm ruikuttaa että miksi eivät ole pidempiä kun se olisi niin kivaa. Ja mies on samanpituinen kuin minä, mutta silti keikuttelen korkeilla koroilla, miestä eikä itseäni tosiaan haittaa se, että näytän korkkareissa pidemmältä.
Unohda hyvä ihminen tuollaiset ajatukset!
 

Yhteistyössä