pidättekö te 170cm pitkät korkkareita? haluisin mut en kehtaa:(

  • Viestiketjun aloittaja blaaah
  • Ensimmäinen viesti
häh
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26405214:
Mä olen 169cm ja mies on 173cm- en kauheasti kehtaa pitää korkkareita(kun omistan lähinnä 12cm korollisia), kun muuten saattaa tulla jenni-kimi-ilmiö...
Mitä siitä sitten? Kumman itsetunto ei siihen riitä?
 
olen huomannut
Musta tuntuu että parhaimmalla itsetunnolla varustetut henkilöt haluavat olla usein pidempiä ja haluavat korkkarit jalkaan korostamaan tätä upeuttaan. Ne joillla heikompi itsetunto, usein haluavat olla lyhyitä ja näkymättömiä.
 
"..."
Mä olen 169cm pitkä (lyhyt ;) ) ja todellakin käytän korollisia kenkiä. Arkikäytössä n.5-6cm juhlissa sitten vähän enemmän. Mies on 172cm ja eikä sitä haittaa ollenkaan, että mä oon pitempi. Joskus sitä ihan suoraan kysyin, niin totesi vaan, ettei hänen itsetuntonsa ole siitä kiinni onko lyhyempi vai pidempi mua. :)
 
"..."
Ja eräs kaverini on 181cm pitkä ja on aina käyttänyt vain matalia kenkiä, juurikin sen takia, ettei "kehtaa" liikkua kun on kaikkia pidempi. Nyt pari vuotta sitten osti korolliset kengät (iha vaan nelisen senttiä) ja on sen jälkeen ihmetellyt, miksei hän aikasemmin ole sellaisia ostanut! Ryhti on paljon parempi eikä kuulemma jalatkaan tule niin helposti kipeiksi kun kauan seisoo/kävelee.
 

Yhteistyössä