pidättekö te 170cm pitkät korkkareita? haluisin mut en kehtaa:(

  • Viestiketjun aloittaja blaaah
  • Ensimmäinen viesti
blaaah
pituutta tuo 170cm niiin ihania korkkareita 7-10cm koroilla mut näytän niin hölmöltä ja hujopilta:/ miksen mä voi olla 160cm ei tarttis aina käyttää balleriinoja
 
korollinen
173 cm ja ostin juuri 10 cm korkkarit.. Korkeimmat mitä noiden 70 kenkä parin joukosta löytyy on 15 cm.. Keskiarvo on 8 cm.. On mulla yhdet ballerinat! :D toki kotikäytössä on kumpparit, lenkkarit yms.. Mutta niitähän ei lasketa.
 
Olen 173cm enkä tunne itseäni järjettömäksi hujopiksi korkokengissä. Ainoastaan silloin välttelin korkeita korkoja, kun seurustelin 175cm miehen kanssa. Aviomies on onneksi 183cm, joten hän ei näytä ihan tapilta rinnallani, vaikka vähän korotusta monoissani olisikin.
 
Mulla pituutta 163,5 cm ja olen sitä mieltä, että mitä enempi korkoa, sen parempi.

9 cm koroilla olen vielä ihan kääpiö, eli haluaisin korkoa vähintään sen 12 cm, mieluummin 15 cm.

Joten kyllä mä käyttäisin myös 170 cm pituisena korkkareita...en ehkä ihan sitä 15 cm, mutta nuo mun 9 cm korot olisi kyllä ihan arkikäytössä siinä pituudessa :)
 
178 cm
5 cm korot.

Ja miksi vertaatte itseänne muihin, te pitkät siskot siellä? Korkokengät jalkaan, jos siltä tuntuu. Miksi ei voi käyttää korkokenkiä, jos mies on suunnilleen saman mittainen kuin itse? En käsitä ollenkaan.
 
5 cm korot.

Ja miksi vertaatte itseänne muihin, te pitkät siskot siellä? Korkokengät jalkaan, jos siltä tuntuu. Miksi ei voi käyttää korkokenkiä, jos mies on suunnilleen saman mittainen kuin itse? En käsitä ollenkaan.
En tykkää käyttää korkoja itseni pituisen miehen rinnalla, koska tunnen itseni aika "korstoksi" siinä tapauksessa. Jos mies olisi tosi lihaksikas ja maskuliininen, niin saattaisi onnistua. Mutta sellaisen vähän hintelämmän ja itseni kokoisen miehekkeen kanssa no no. Ehkä olen vähän "neiti", mutta haluan olla se pieni, hento ja suojeltava osapuoli :cool:
 
178 cm
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26403085:
En tykkää käyttää korkoja itseni pituisen miehen rinnalla, koska tunnen itseni aika "korstoksi" siinä tapauksessa. Jos mies olisi tosi lihaksikas ja maskuliininen, niin saattaisi onnistua. Mutta sellaisen vähän hintelämmän ja itseni kokoisen miehekkeen kanssa no no. Ehkä olen vähän "neiti", mutta haluan olla se pieni, hento ja suojeltava osapuoli :cool:
Näemmä noinkin voi ajatella. Mikäpä siinä. : )

Pieneksi, hennoksi ja suojeltavaksi voi tuntea itsensä, vaikka mies olisi lyhyempi. Kunhan se mies on tarpeeksi maskuliininen.
 
No eihän 170cm ole edes pitkä. :D
Itse olen 173cm ja käytän tosi usein korkkareita, jos saisin valita niin olisin pari senttiä pidempi. Minusta pituus naisella on upeaa, etenkin se 175-177cm jonka miellän täydelliseksi pituudeksi. :D
Sellainen pitkä hoikka ja ryhdikäs, pitkät kauniit sääret jne! :) Voisiko joku vähän vielä venyttää minua!? :D
 

Yhteistyössä