Pidättekö kassalla kunnon välin edessä olevaan?

Mä pidän, mutta tuntuu ettei kukaan muu tee niin. Joka kerta jos olen jonossa, joku hönkii niskaan (kirjaimellisesti) ja siinä sitten ollaan ku sillit suolassa. Monesti törmäilen niihin ihmisiin jos käännyn hiukankin tai jos pitikin ottaa kassi yms. Tuntuu siltä että porukka puskee sieltä päälle jos ei mene täysillä. Jotain väliä vois pitää, edes sen henkilökohtasen jos ei muuta :mad:

Pidän
ja kaikissa muissakin paikoissa joissa ihmiset käsittelevät maksuvälineitä ja hoitavat henkilökohtaisia asioita (mihin kuuluu mielestäni myös ostosten teko tai vaikka postipaketin lähettäminen). Puhumattakaan nyt siitä, että en halua tuntemattoman ihmisen seisovan aivan vieressäni, astuen siten jo henkilökohtaiselle tilalleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Pidän;23552381:
ja kaikissa muissakin paikoissa joissa ihmiset käsittelevät maksuvälineitä ja hoitavat henkilökohtaisia asioita (mihin kuuluu mielestäni myös ostosten teko tai vaikka postipaketin lähettäminen). Puhumattakaan nyt siitä, että en halua tuntemattoman ihmisen seisovan aivan vieressäni, astuen siten jo henkilökohtaiselle tilalleni.
Mua suututtaa kanssa ihmset jotka hengittää kassalla niskaan. Olenkin suoaan pyytänyt monia ottamaan pakkia jotta saan rauhassa laittaa tunnuslukuni. Ihan vaan sen takia että tajuuvat mietn raivostuttava tapa se on

Harmaat on hyvät ja jatkaa tota linjaa vaan. Kyl tää ahdistelu ja kiusaaminen pian menee kunnianloukkauksen puolelle ja mä laitan nää kaikki ylös sitä odottaen.... Mua ei tartte haukkua kun en teille ole mitään tehnyt. Eikä KUKAAN ole pyytänyt mun alotuksia avaamaan.

"..."
Joo, on siis aivan älyttömän raivostuttavaa. Joillain on pakkomielteenä päästä pakkamaan niitä tavaroita hihnalle heti, kun siinä on senttikin tilaa. Ihan kun se kassa yhtään sen nopeammin niitä käsittelisi tai ihan kun se oma vuoro sieltä yhtään sen nopeammin tulisi. Tai en tiedä pelkäävätkö, että oma vuoro menee ohi, jos ei ihan toisen tavaroiden perään laita omiaan. Siinä kerkeää kuitenkin ihan hyvin niitä hihnalle laittelemaan, kun toinen ei ole vielä edes lähelläkään maksamista.

Foortti harmaana
Tai LABRASSA ym terveydenhoidossa!!!

Ei anneta tilaa selittää asiaa niin, ettei KAIKKI kuule, tai kiilataan tai just höngitään niskaan ja ei voida oottaa kauempana, ettei kaikki kuule sosiaaliturvatunnusta!

Hermo! :D

"liisa"
Itse pidän ja aina alkaa ärsttämään kun joku tulee ihan iholle kiinni. Mutta sekin ärsyttää jos jonotat kassalle ja enessä oleva on jo lastannu tavaransa hihnalle, ja on siinä ihan alkupäässä ettet voi alkaa laittamaan omia tavaroita...

Kerran yks nainen löi toista kyynärpäällä kylkeen kun veti plussakorttia ja toinen nainen tunki just seläntakaan sinne pakkausalueelle... huoh.

"höh"
Ei muakaan, ja estäähän jo kärrykin sen, suurella osalla on kärryt. Olen kai niin vanha ja rume ettei minua pusketa kassajonossa.
Jotkut sitten tuuppii niillä kärryillä :D Ja tuskin liittyy ulkonäköön tai ikään, eiköhän ne tuuppijat ja lähentelijät oo vaan jotain vähän kummallisia tai HYVIN kiireisiä ihmisiä.

Mut apua mitä kommentteja täällä jotkut heittelee :/ Ihme touhua, mitähän näille on tapahtunut kun pitää olla niin vihamielistä...

[QUOTE="vieras";23552738]mä pistän kärryt aina itseni ja seuraavan väliin niin ei kukaan höngi niskaan ;)[/QUOTE]

No mä käyn tossa lähikaupassa ni ei juurkaan ketään ota kärryjä, vaan ostaa aina jotain koriin sopivaa ja sitten ne on heti siinä :D Ja se on ärsyttävää!

Harmaat on hyvät ja jatkaa tota linjaa vaan. Kyl tää ahdistelu ja kiusaaminen pian menee kunnianloukkauksen puolelle ja mä laitan nää kaikki ylös sitä odottaen.... Mua ei tartte haukkua kun en teille ole mitään tehnyt. Eikä KUKAAN ole pyytänyt mun alotuksia avaamaan.
Minä luulen, että eivät ole "harmaita" vaan yksi häiriintynyt harmaa monella nikillä.
Modet voisivat poistaa ja bannia...

Yhteistyössä