Pidättekö 30+ vuotiaat keväisin/syksyisin/kesäisin vielä tennareita???

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
uuuh
[QUOTE="vieras";25811765]Ai kuinka niin, jos en ole koskaan kyseenalaistanut voiko yli 30 vuotias pitää tennareita? joopa joo..[/QUOTE]

Ei kun siksi kun sun mielestä tätä asiaa ei saa kysyä. Kysymys tuskin loukkaa ketään. Miksi tätä ei saisi kysyä? Ja sinä aloitit kritisoinnin. Mun puolesta saa kysymystäkin kritisoida. Mutta ihmettelen vain.

uuuh
[QUOTE="vieras";25811798]Häh? Enhän minä sanonut, että asiaa ei saisi kysyä. Olin sitä mieltä, että kysymys ei voi olla asiallinen.[/QUOTE]

Jaa no täällä nyt ei tarvitse aina kysyä niin asiallisia. Mun mielestä tuo kysymys ei ollut mitenkään asiaton. Kyllä muakin kiinnostaa mitä muut ikäiseni ajattelevat esim. pukeutumisasioista.

33+
Mitä tarkoitat lenkkareilla? Itse en käytä muuta kuin kävelylenkeillä tai juostessa. Tosin löytyy minulta myös sellaisia jotka on ihan kaupunkikäyttöön.
Eikö lenkkarit oo vähän eri asia kun tennarit? Lenkkitossut on lenkkitossut ja tennarit on enemmänkin vapaa-ajan kengät. Eikö? :)

Kysymykseen, joo käytän ihan mitä vaan kenkiä mua huvittaa iästä riippumatta.

Eikö lenkkarit oo vähän eri asia kun tennarit? Lenkkitossut on lenkkitossut ja tennarit on enemmänkin vapaa-ajan kengät. Eikö? :)

Kysymykseen, joo käytän ihan mitä vaan kenkiä mua huvittaa iästä riippumatta.
Tennistossut niin ja lenkkitossut. Miellän molemmat samaksi urheilutossuiksi. En ole nimittäin koskaan nähnyt ketään tennistossuissa kaupungilla. Niitä kaikkia katuversioita sitten onkin molemmista lenkkareista ja tennistossuista.

"vieras"
Löytyykö Conversen Marimekko -malleja hyvin Suomesta? Marimekon myymälöistä vai kenkäkaupoista? Hinta?

Tää viiskymppinen ulkomaanelävä haluaisi muutaman parin niitä ostaa ja mielellään tietenkin eri kuoseilla tai ainakin eri värisinä :)

"minttu"
Mä olen 34-vuotias ja pidän ihan mitä vaatteita/kenkiä haluan. Ei tulisi mieleenkään olla pitämättä jotakin vain iän takia... jos siis vaatekappale ja kengät muuten mulle hyvin sopivat. Ei me kolmekymppiset olla mitään ikäloppuja! :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
Jaa no täällä nyt ei tarvitse aina kysyä niin asiallisia. Mun mielestä tuo kysymys ei ollut mitenkään asiaton. Kyllä muakin kiinnostaa mitä muut ikäiseni ajattelevat esim. pukeutumisasioista.
Eiköhän tuohon pukeutumiseen vaikuta muukin asia kuin ikä. Esimerkiksi persoonallisuus vaikuttaa PALJON enemmän kuin ikä.

P.S Ja olen siis itse yli 30 v ja käytän tennareita.:D

uuuh
[QUOTE="vieras";25811960]Eiköhän tuohon pukeutumiseen vaikuta muukin asia kuin ikä. Esimerkiksi persoonallisuus vaikuttaa PALJON enemmän kuin ikä.

P.S Ja olen siis itse yli 30 v ja käytän tennareita.:D[/QUOTE]

Olen täysin samaa mieltä, mutta silti mua kiinnostaa muiden ajatukset tästä. Ja minäkin käytän tennareita ja olen yli 30 v.

uuuh 30 v.
Jos joku 30 -vuotias tuntee olonsa naurettavaksi tennareissa ja sanoo sen ääneen, niin miksi toisen 30 -vuotiaan pitäisi jotenkin loukkaantua siitä ja alkaa puolustautua? Kyllä siihenkin mielipiteeseen on mun mielestä oikeus, että pitää tennareita lapsellisina kenkinä. Miksi on oikeutetumpaa pitää joitakin vaatekappaleita tätimäisinä 20-vuoitaalle, kuin joitain toisenlaisia lapsellisina 30-vuotiaalle? Kysyn vaan. Ja tosiaan minäkin niitä tennareita käytän.

"vieras"
Jos joku 30 -vuotias tuntee olonsa naurettavaksi tennareissa ja sanoo sen ääneen, niin miksi toisen 30 -vuotiaan pitäisi jotenkin loukkaantua siitä ja alkaa puolustautua? Kyllä siihenkin mielipiteeseen on mun mielestä oikeus, että pitää tennareita lapsellisina kenkinä. Miksi on oikeutetumpaa pitää joitakin vaatekappaleita tätimäisinä 20-vuoitaalle, kuin joitain toisenlaisia lapsellisina 30-vuotiaalle? Kysyn vaan. Ja tosiaan minäkin niitä tennareita käytän.
:D Ei kai tässä kukaan ole loukkaantunut ja puolustautunut. Jos kysymys esitetään, kai siihen saa vastata?? :D

Yhteistyössä