Häh? Enhän minä sanonut, että asiaa ei saisi kysyä. Olin sitä mieltä, että kysymys ei voi olla asiallinen.Ei kun siksi kun sun mielestä tätä asiaa ei saa kysyä. Kysymys tuskin loukkaa ketään. Miksi tätä ei saisi kysyä? Ja sinä aloitit kritisoinnin. Mun puolesta saa kysymystäkin kritisoida. Mutta ihmettelen vain.
Eikö lenkkarit oo vähän eri asia kun tennarit? Lenkkitossut on lenkkitossut ja tennarit on enemmänkin vapaa-ajan kengät. Eikö?Mitä tarkoitat lenkkareilla? Itse en käytä muuta kuin kävelylenkeillä tai juostessa. Tosin löytyy minulta myös sellaisia jotka on ihan kaupunkikäyttöön.
Tennistossut niin ja lenkkitossut. Miellän molemmat samaksi urheilutossuiksi. En ole nimittäin koskaan nähnyt ketään tennistossuissa kaupungilla. Niitä kaikkia katuversioita sitten onkin molemmista lenkkareista ja tennistossuista.Eikö lenkkarit oo vähän eri asia kun tennarit? Lenkkitossut on lenkkitossut ja tennarit on enemmänkin vapaa-ajan kengät. Eikö?
Kysymykseen, joo käytän ihan mitä vaan kenkiä mua huvittaa iästä riippumatta.
Se on varmaan löytyy ihan jokaisen omassa päässä se kuva, tai sitten ei löydy.Saiskos tähän nyt kuvan tennareista mitä 30+ ei saisi käyttää Niin mie tietäsin mitä sitten varoa
Eiköhän tuohon pukeutumiseen vaikuta muukin asia kuin ikä. Esimerkiksi persoonallisuus vaikuttaa PALJON enemmän kuin ikä.Jaa no täällä nyt ei tarvitse aina kysyä niin asiallisia. Mun mielestä tuo kysymys ei ollut mitenkään asiaton. Kyllä muakin kiinnostaa mitä muut ikäiseni ajattelevat esim. pukeutumisasioista.
Ei kai tässä kukaan ole loukkaantunut ja puolustautunut. Jos kysymys esitetään, kai siihen saa vastata??Jos joku 30 -vuotias tuntee olonsa naurettavaksi tennareissa ja sanoo sen ääneen, niin miksi toisen 30 -vuotiaan pitäisi jotenkin loukkaantua siitä ja alkaa puolustautua? Kyllä siihenkin mielipiteeseen on mun mielestä oikeus, että pitää tennareita lapsellisina kenkinä. Miksi on oikeutetumpaa pitää joitakin vaatekappaleita tätimäisinä 20-vuoitaalle, kuin joitain toisenlaisia lapsellisina 30-vuotiaalle? Kysyn vaan. Ja tosiaan minäkin niitä tennareita käytän.