Philips Lumea. Ihokarvojenpoistolaite. Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuolla laitteella ei ole tarkoitustakaan saada pysyvää tulosta. On siis eri laite, kuin laserit ym. Eli tarkoitus on käyttää jatkuvasti noin 2 viikon välein. Ovh taitaa olla jotain 599, itse maksoin 479 kun oli Stockan kanta-asiakasalessa lokakuussa. Tällä hetkellä taitaa olla kuudes käyttöviikko itsellä menossa, jonkin verran karvankasvu on vähentynyt mutta edelleen siis joudun karvoja höyläilemään. Vielä pitää siis odottaa, lopullista tuomiota laitteelle en vielä uskalla antaa. Laitetta hankkiessaan on syytä lukea ohjeet tarkkaan, ohjeissa sanotaan muun muassa ettei saa käyttää kasvoihin, eikä se sovi iholle jolla runsaasti pisamia tai luomia. Parhaiten tehoaa jos karvat ovat tummat ja iho vaalea.

Vaikea kuvitella, että kyseistä laitetta olisi terveellistä? ja järkevää käyttää, jos sitä joutuu käyttämään kahden viikon välein. Tietysti hyvä, ettei tarvitse odottaa karvojen kasvua tiettyyn vaiheeseen kuen vahauksessa tai epiloinnissa. Käsittely on ilmeisesti älyttömän hidasta.

Joku kainaloiden käsittely käy todella nopeasti, menee varmaan minuutin verran. Tietysti jos isompia alueita käsittelee, kuten sääriä niin silloin menee jotain 15 minuuttia. Laite pitää myös välillä ladata, eli akku ei kestä molempien säärien käsittelyyn. Tuosta terveellisyydestä puhuttaessa olen vähän miettinyt samaa. En tarkalleen ottaen tiedä millaisia vaikutuksia sillä saattaisi olla. Voisihan vaikka käydä niin, että muutaman vuoden päästä tulee jotain tutkimustuloksia joiden perusteella tämä on vaikka vaarallista tai haitallista. Toki tulee mietittyä.

– Laite tuntui omaan käteen hieman suurelta ja painavalta, joten välillä kaipasin hieman pienempää versiota laitteesta, joka muuten toimi loistavasti.

– Isojen alueiden, kuten säärien, käsittely on nykyisellä laiteella hidasta.

Karvanpoistossa on myös vaikea päästä itse käsiksi kaikkiin ongelma-alueisiin. Tällöin oma rakas tai hyvä ystävä voi leikkiä kosmetologia.

– Laitteella hankala saada itse tarkkoja tuloksia esim. bikinialueella, mutta jos apukäsiä ja aikaa löytyy, niin on toimiva laite!

http://www.mtv3.fi/kilpailut/?helmi/philips/1270786

Yhteistyössä