H2o mop x5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tilaa TVINS:in sivuilta, voi hinta olla suolainen. Tuntus jotenkin niin oudolta maksaa noin paljon, jos ottaa melkeen noi välttämättömät lisävar.
119,95 e+19,95 (toim.kulut)
Elite pack 44,95
3 mikrokuituliinaa 29,95
Super Clean kit 39,95

YHTEENSÄ: 254, 45 e. Siis uskomatonta. Ennemmänkin maksais jos ottas kaikki loputkin lisävar. tolla saa jo kärcherin ammattilaitteen ;;;;;/

tykkäsin kovasti niin kauan kuin se kesti. Puolen vuoden jälkeen moottori tai mikä lie hajosi, meni takuuseen ja lähettivät uuden. no se kesti kuukauden verran ja hajosi, tuntu että ylikuumeni tai jotain ja sitten ei enää lämmennyt ollenkaan eikä työntänyt höyryä. Seuraavaksi ostan Kärcherin vastaavan.

Anttilasta, ja mielestäni vielä ei ole ollut mitään ongelmaa. En tiedä, miten tulevasiuudessa, mutta aikankin tällä hetkellä tykkään :) johto on mulle sopiva, tosin ostin jatkojohdon kun tuntui että nurkkiin ei aina yllä. Ens kokemus kun ekaa kertaa kokeilin oli pelottava ääni :D nyt olen jo kaksi kertaa kokeillut, ja tykkään. matot raikastu, mutta eivät puhdistuneet. Muuta en ole kokeillut vielä. ps: jos ostat mopin, niin suosiolla saman tien kannattaa ostaa lisälinoja. itse ostin punaisen :)

kys.om (x5) moppia palauttaa takuun piirissä, mutta ilman alkuperäistä pakettia. Ei tule höyryä, ei kuumenna vettä, tosin vettä suoltaa kuin viimeistä päivää.. Kuittikin löytyi.. Saiskohan siitä rahoja takasin, en todellakaan halua uutta.

H2O Mop X5 B tilasin twinsiltä lisälaitteineen hintaan 137,80 e Moottoriosa kesti hiukan yli vuoden, takuu aika meni umpeen. Twinsiltä ei löydy huoltoa, pitäisi tilata uusi hintaan 54 euroa - en ota riskiä enää - twinsin laitteet saa jäädä unholaan.

Itsellä on ollut kyseinen moppi nyt pari kk. Ostin laitteen citymarketista niin kuin moni muukin on ilmeisesti tehnyt. Lattioiden puhdistukseen hyvä, matot vaan raikastaa (tahrat ei häviä ainakaanmulla, vaan vähän likaa lähti pois).
Käsikäyttöosa on hyvä, mutta raskas mielestäni kun laitteessa ei ole sellaista "kunnon" kantokahvaa mistä saisi hyvön otteen. Johto on 6 m. pitkä, riittävä mutta joka paikkaan ei yletä. Ikkuna/tekstiiviosa toimii mutta monimutkaista jos laitteseen eiole kunnolla tutustunut. Säädettävä höyrynteho yksi parhaista jutuista laitteessa. Plussat:
-helppokäyttöinen, monipuolinen
-puhdistaa lattiat, osat tekevät puhdistuksesta helppia ympäri kotia.
-säädettävä teho, "imukykyiseyt" liinat
Miinukset:
-painavampi kuin mainos antaa olettaa
-vesisäiliön pieni koko, kuitenkin riittävä
-mukana toimitettu nailon harja meni "lyttyyn" kun laitteella puhditin saumoja laattalattiasta. Plussaa olisi jos harjoja saisi lisäosina esim. Anttilasta.

Silti olen tyytyväinen ja iloine kun ostin, paras ostos mitä olen tänä vuonnatehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Höyryfani;28554743:
Itsellä on ollut kyseinen moppi nyt pari kk. Ostin laitteen citymarketista niin kuin moni muukin on ilmeisesti tehnyt. Lattioiden puhdistukseen hyvä, matot vaan raikastaa (tahrat ei häviä ainakaanmulla, vaan vähän likaa lähti pois).
Käsikäyttöosa on hyvä, mutta raskas mielestäni kun laitteessa ei ole sellaista "kunnon" kantokahvaa mistä saisi hyvön otteen. Johto on 6 m. pitkä, riittävä mutta joka paikkaan ei yletä. Ikkuna/tekstiiviosa toimii mutta monimutkaista jos laitteseen eiole kunnolla tutustunut. Säädettävä höyrynteho yksi parhaista jutuista laitteessa. Plussat:
-helppokäyttöinen, monipuolinen
-puhdistaa lattiat, osat tekevät puhdistuksesta helppia ympäri kotia.
-säädettävä teho, "imukykyiseyt" liinat
Miinukset:
-painavampi kuin mainos antaa olettaa
-vesisäiliön pieni koko, kuitenkin riittävä
-mukana toimitettu nailon harja meni "lyttyyn" kun laitteella puhditin saumoja laattalattiasta. Plussaa olisi jos harjoja saisi lisäosina esim. Anttilasta.

Silti olen tyytyväinen ja iloine kun ostin, paras ostos mitä olen tänä vuonnatehnyt.

TvShopissa on myynnissä lisäosasetti jossa on kantoliina laitteelle että sitä saa kannettua olkapäillä, samoin kun siinä on pitkä suutin osa ja kaksi kappaletta niitä nailonharjoja.

Oliko sun mielestä laitetta helppo työnnellä? Minusta se metallivarsi on liian ohut ja laite ei ole tukeva työntää.

2good2be4gotten: kiitos vinkistä, hintaa noillakin näyttää olevan kuiteskin 44 €, kallis kun noin vähä kuitenkin noita osia mukana :/
Varsi tosiankkn on melko "hutera" ja pelkäänkin että jonain päivänä saan sen katki. Kuitenkin laitetta on suh helppi työntää :)! On totta kyllä, että netallivarsi on ohut, mutta se muoviputki vaikuttaa selvästi laitteen tulevuuteen.

moi! Eli ongelmana on että ennsaa tuota jatkoletkua millään irti. On kauheen tiukassa, vaikka kuinka kova vetää niin ei lähe millään irti. Turhauttavaa ku en saanu irti sitä, tarkotus oli vielä käyttää sitä kohdesuutinta kylppärissä. Nyt pitikin lopettaa kun yksinkertaisesti en saa tuota letkua irti :(. Onko muilla tuo letku noin tiukka?:o

Itse ostin n. Kuukausi sitten tämän h29 mop x5 anånttilasta tsrjouksesta. Minusta tämä moppi on todella hyvä! Poistaa sellaisen lian mitä tavallinen moppi ei poistaisi :) suosittelen!

Löysin H2O X5 -mopin kirpparilta niin törkyhalpaan hintaan, että pakko oli ostaa silläkin riskillä että on rikki. Mutta kuuluuko mopin pitää aivan järkyttävää meteliä? En nyt kuvittelekaan että se hiljainen olisi, mutta omastani kuuluu tosi kova ääni ilmeisesti pumpusta. Alkaa siis ruksuttamaan kovaäänisesti heti kun laittaa virran päälle, ja hetken ruksutettuaan alkaa tuuppaamaan vettä. Kuuluuko sen tehdä niin vai onko siinä joku vika? Ja onko joku löytänyt noita lisäosia (suuttimia ja liinoja) kaupoista?

Moppi pitää mullakin sellasta pumppavaa ääntä, ei nyt järkyttävää mutta kuitenkin. Pari sekuntia kun menee niin mopin pitäisi kyllä alkaa tuottaa höyryä, ei vetta :o

Ei ole todellakaan hyvä koska kun meillä on se ja kun pyyhkiii lattioita niin niistä tulee liian märkiä ja ei kuivi 15 minuutissa
ja ei todellakaan pyyhi matosta tahroja ja uuniakaan ei pyyhi se pyyhkii vaan lattiat johtokaan ei ole hyvin pitkä joten siinä meni vain turhaa ne rahat ei kannata uskoa tv mainoksia sillä tuotteet ei todellakaan pysty mitä niistä sanotaan

Ostettiii toi joskus pari kuukautta sitten
ja heti ku me tultii kotiin niii kokeiltii
lattiat siivo hyvin mutta ne jäi märäkse pitkäksi aikaan tahroja se matosta ei ainakaan ota pois ei uuniakaan saa pyyhittyä
ihan surkeee ei saa pyyhittyä myöskään kylpyhuonetta johtokaan ei ole pitkä ei yllä kaikkialle ja pitää muutenkin kauheaa ÄÄNTÄ
EI KANNATA OSTAA MISSÄÄN NIMESSÄ KOSKA EI SIIVOA MITÄ TV:SSÄ LUVATAAN
turhaan meni rahaa ja varmasti löytyy kaupasta PALJON PAAAALJON parempia moppeja

Nyt olisi risteytys X5:ttä ja Ultraa, H2O Mop X5+. Siinä on sama ulkonäkö kuin Ultrassa ja samat toiminnot kuin X5:ssä. Moppi on Etistäkin imukykyisempi, ja siinä on reuna, jonka ansiosta pystyy puhdistamaan samaan aikaan sekä lattiaa että lattialistaa : H2O X5+ - Tvins.com

Perjantaina kävin ostamassa ja viikonlopun siivonnut. Tosi hyvä kone, ja olen tosi tyytyväinen.
Ne jotka valittavat, että jättää lattian märkäksi eivät ehkä osaa laittaa höyryn määrää sopivaksi. Mulla se on minimissä ja hyvin pesee!
Suosittelen!

Juuri katon tvinssiä tvstä. Tuhoaa myös salmonellan?!

Vuosi sitten tilattiin x5 testiin ja hyvinhän se putsasi lattiat jne. ja höyryä tulee mutta kokeilemas sitä höyryä kädellä, ei se ole edes kuumaa. Putsauspyyhe on vain lämmin. Lähetin silloin takaisin ja ärsyynnyn kun näin x5:sen mainoksen...

Putsasin hellanlevyä ympäröineen pinttyneen paskaraidan. Lähti vähitellen laitteen metalliharjalla, samalla lähti maalipinta. Kissan oksennuksesta jäi mattoon läiskä, ei hävinnyt mihinkään höyrymopilla. Painava, ääni kuin höyryveturissa. Ei kuumenna vettä joka kerta.

Yhteistyössä