H2O Mop X5 Onko järkevä ostos vai vähemmän järkevä? Kokemuksen syvät rintaäänet nyt puhukoot :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteet jakoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan höpöä se, että tulee kuumaa höyryä. Ei se niin kuumaa ole, että "desinfioi". Meillä myös vanhassa talossa osittain muovimattolattia ja siinä ei liiku mihinkään!! Eikä kyl tossa kivilattiasta saa sitä likaa irti.. Joo, tuliko mun mielipide jo selväksi.. Siis hutiostos multa!!! :D

Hitto, mä ku luulin,että olisi vihdoinkin sellainen laite millä saisi helposti siivottua ilman mitää aineita. Meillä on niin äärettömän vaikeaa löytää mitään ainetta millä pestä ku poika on niin allerginen, et ei siedä juuri mitää pesuainetuoksuja. Ei edes tuoksuttomien.

Nyt sit vaan kuumalla vesellä aina pessy

Toisaalta oli koirataloudessa + laminaattilattialla ihan ok. Mutta... Niitä moppiosia tai "pyyhkeitä2 olis saanut olla tosi monta. Meinaan kun se höyry kasteli sen, oli se kohta liian märkä laminaatilla, eli aina sai vaihtaa. Sitten kuten joku sanoi, on rimpula, eli varsi on oli hutera jne. Mulla höyrystin meni rikki ja sain rahat takaisin. Jos ostaisin uuden, olisi se tukevampi malli ja ehkä sellainen jossa olisi joku parempi systeemi kosteuden keräämiseen, kuin se mikrokuitimoppi, joka parin neliön jälkeen oli liian märkä.

Meillä on tuosta H2O-mopista vanhempi versio. Jossa vain yksi höyrynvoimakkuus.
Ja ihan hyvä keittiön/muovilattiamaton/mattojen/sohvan pesuun.

Meillä keittiössä on kivilaatta-lattia. Ja kun on pikkuvauva niin sosetta/ruokaa lentää sinne lattialle.
Ikävästi ruuantähteet jää juuri laattojen saumoihin (aikaisemmin jouduin semmoisella pienellä kynsiharjalla/juuriharhalla hankaamaan viikossa 2 kertaa).
Silloin kun ostettin niin ei ole tarvinnut jynssätä keittiötä enään,
kun tuo H2O:moppi irrottaa tehokkaasti+ pesee lattian.
Lasten huoneessa ja vierashuoneessa muovilattiamatto, johon olen sitten myös käyttänyt H2O-moppia. Hyvin on siellä toiminut. :)

Meillä muualla parketti, siihen en ole uskaltanut käyttää. Luulen että kuluttaa sen lattian puhki.
Parketille sitten ihan oma erikoispesuaine.

Mattojen+ sohvan pesuun erinomainen. Meillä nimittäin luonnonvaaleat sohvat+ vaalea kuviollinen paksu villamatto. Lähtee erittäin hyvin lika, esim. jos kaataa kokista matolle..
Jos on uusi matto ja reunat jää rullalle niin ne saa höyryttämällä ihan suoraksi.

Yhteistyössä