V
vierailija
Vieras
Toisessa ketjussa Peyote ainakin sanoi, että löisi miestään, jos mies toimisi hänen mielestään väärin Peyotea kohtaan.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanoin että lyön nyrkillä jos minua syljetään kasvoille. Tuskin olen ainoa joka niin toimisi.Toisessa ketjussa Peyote ainakin sanoi, että löisi miestään, jos mies toimisi hänen mielestään väärin Peyotea kohtaan.![]()
Sanoin että lyön nyrkillä jos minua syljetään kasvoille. Tuskin olen ainoa joka niin toimisi.
Hae itse senkin säälittävä kiusaaja.Et ole ainoa fyysisesti väkivaltainen ihminen, olet vain yksi heistä. Hae itsellesi apua.
Sanoin että lyön nyrkillä jos minua syljetään kasvoille. Tuskin olen ainoa joka niin toimisi.
Hae itse senkin säälittävä kiusaaja.
Hae apua! Ja mielellään heti.Sanoin että lyön nyrkillä jos minua syljetään kasvoille. Tuskin olen ainoa joka niin toimisi.
Miten normaalit ihmiset toimivat?Hae apua! Ja mielellään heti.
Normaalit ihmiset toimivst ihan toisin.![]()
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaisia ovat ne normaalit ihmiset? Miten sellainen ns. normaalius määritellään?Hae apua! Ja mielellään heti.
Normaalit ihmiset toimivst ihan toisin.![]()
En ole kiusaaja. Yritin vain saada sinut ymmärtämään, että lyöminen ei ole koskaan oikein, vaikka toinen ärsyttäisi miten tahansa. Suuttumistaan pitää osata käsitellä muilla tavoin, kuin fyysisellä väkivallalla.
Normaalit ihmiset ovat niitä jotka ovat kuten valtaväestö, käyttäytymiseltään jne. Väkivalta ei ole oikein!Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaisia ovat ne normaalit ihmiset? Miten sellainen ns. normaalius määritellään?![]()
Lyötkö myös lapsia?Sanoin että lyön nyrkillä jos minua syljetään kasvoille. Tuskin olen ainoa joka niin toimisi.
Älä vaan meitä muita vedä samaan lokaan. Uskon että valtaosa jättäisi lyömättä.Tuskin olen ainoa joka niin toimisi.
Eiku se on varmaa mamu ja se joukkoraiskaa miehensä ja palstalaiset....![]()
Mä olen joskus todennut, että ihmiset ymmärtää paremmin asioita jos esitää ne samalla tavalla kuin he itse esittävät asiansa. Luultavasti ihminen joka vain pilailee ei jaksa tehdä kovinkaan provokatiivista aloitusta. Itse en jaksaisi.Just tuolla toisessa ketjussa valitat rasistisista aloituksista ja teksteistä.
Miltä mahdat tämän sinun kommenttisi näyttää sellaisen silmiin, joka ei ymmärrä että vain pilailet?
Mistä tiedät, että he jotka kirjoittelevat sinun mielestäsi epäkorrektisti, eivät tekisi sinunkaltaisesti pilaa?
Hae itse senkin säälittävä kiusaaja.
Näin minäkin uskon! Peyote on aika erikoinen uskovainen.Jeesus häpeisi hänen sanomisiaan monesta asiasta.
Sekö sylkee ihmisten kasvoille? Hyvinpä olet kasvattanut tyttösiEn mä usko. Sä et uskaltais lyödä edes mun nuorinta tyttöä nyrkillä joka on 15.