Nainen joka tossuttaa miestään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tunnetko tälläisen tyypin?
Onko lähipiirissäsi tälläistä?

Itse tunnen tälläisen tapauksen ja täytyy sanoa että sääliksi käy miestä.
Nainen tossuttaa miestään minkä ehtii ja mies tekee niinkuin käsketään. Jos tulee vastaan mutinoita nainen kiristää liekaa.
Nainen keksii milloin mitäkin millä voi miestään juoksuttaa ja itse vain on. Jos ei mitään järkevää ole niin keksii sitten jotain jonnin joutavaa kunhan jotain millä miestä hyppyyttää.
Usein myös kehuskelee kuinka hänen miehensä on täysin hänen tossun allaan.

Herää väkisinkin mieleen kysymys että voiko tällaisessa parisuhteessa olla onnellinen?
Kuinka kukaan tervejärkisin jaksaa tai sietää sellaista?
Jotkut tälläisen pariskunnat ovat olleet yhdessä iät ja ajat?
Voiko tälläisen ihminen olla onnellinen joka siellä tossun alla lytättynä makaa?
Itselleni ei vaan mene päähän kuinka kukaan itseään arvostava sietää moista.

Niin no... Mä oon täysin sika ja kovaääninen ja aina selitän tollasia, mutta se, mitä mä selitän ei kyllä ole koko totuus... Minä vaan tykkään "hauskuuttaa" ihmisiä näillä kommenteilla. Mies on hiljainen hyssykkä ja minä kovaääninen kauhea ämmä. Mut se on vaan se kuva, mikä jää ulkopuolisille meistä. Totuudenhan tiedämme vain me kaksi :)

Ettet vaan olis joku mun tuttu? :D

Toiset elää alkoholistin kanssa, toiset tossuttajan kanssa. Jotkut ottaa joka päivä turpaansa. Ja neljäs elää sen sohvaperunan kanssa, joka ei tikkua ristiin laita.

Kyllä tunnen. Tämä vaimo ja perheen "pää" jaksaa kaiket päivät vain olla vielä tekemättä mitään, sanan silloisessa tarkoituksessa Mitään. Ei edes töihin ole jaksanut itseään liikuttaa. Mies käy töissä, laittaa ruoan, siivoaa asunnon, hoitaa lapset, ulkoilee lasten kanssa ja nainen vaan on ja levittää takapuoltaan. Ja suu käy kuin korpilla konsanaan.
Mielestäni siinä ei todellakaan ole mitään hauskaa, vaikka minulta jäisi mikä osa ja "totuus" näkemättä heidän keskeisestä ajastaan, niin kyllä ymmärrän milloin ihminen ei käy töissä ja kylässä käydessä myös huomannut miten on kotitöiden laita. Ja puhe on niin kamalaa miehelleen, koko ajan on jotain tehtävä tai jäänyt tekemättä, tai tai.. Mies hyppii kun arojänis kun nainen avaa naamansa.
Jos minä olisin mies niin ulos vaan ja oman onnensa nojaan laittaisin. Mitä ihmettä voi rehti, reilu ja yrittäjä-mies nähdä nalkuttavassa, laiskassa ja isoperseisessä naisessa. Huoh.

[QUOTE="Vieras";28001834]Tunnetko tälläisen tyypin?

Nainen tossuttaa miestään minkä ehtii ja mies tekee niinkuin käsketään. Jos tulee vastaan mutinoita nainen kiristää liekaa.
Nainen keksii milloin mitäkin millä voi miestään juoksuttaa ja itse vain on. Jos ei mitään järkevää ole niin keksii sitten jotain jonnin joutavaa kunhan jotain millä miestä hyppyyttää.

Herää väkisinkin mieleen kysymys että voiko tällaisessa parisuhteessa olla onnellinen?
Voiko tälläisen ihminen olla onnellinen joka siellä tossun alla lytättynä makaa?
Itselleni ei vaan mene päähän kuinka kukaan itseään arvostava sietää moista.[/QUOTE]

toinen tossuttaa...minä tykkään miehistä joilla oma mielipide mutta älyää! että milipide on eri kuin se että pelataan!

Jotkut miehet varmaan tykkää siitä (ainakin salaa). sitten on niitä, jotka ennen pitkää kyllästyvät touhuun ja hankkivat toisen naisen, jonka kanssa voi tuntea jälleen olevansa mies.

Edellisessä suhteessani miehelläni ei ollut ikinä omaa mielipidettä mistään, ei ollut oma-aloitteinen ja kysyi minulta lupaa kaikkeen vaikkei olisi tarvinnut enkä mielestäni ollut tossuttaja.. Tuntui kuin olisin ollut toinen äiti. Nykyisessä suhteessani mieheni ei ole sovinisti-vaimonhakkaaja tms. mutta on jollain tapaa dominoiva ja perheen pää ja tykkään siitä!

Komppaan tota, että toisinaan mies on niin paha miellyttäjä, että yrittää väkisn tunkea itseään tossun alle. Esim: Kysyy lupaa joka asiaan, vaikka ikinä ei vaimo ole sellaista pyytänyt, käskee aina soittamaan heti jos tarvii jotain ja jos vaimo ei soita niin sitten soittaa itse, että tuonko jotain. Joka kerta jos vaimolla paha mieli, ottaa itseensä ja jos vaimo itkeskelee esim. Huonoa työpäivää niin mies suuttuu kun hänelle nalkutetaan turhasta. Vaimon omien mielipiteiden julkituonti on raivoamista, vaikka kukaan ei huutaisi. Esim. Jos vaimo sanoo ettei niin välitä metallimusiikista, niin se on henkistä väkivaltaa ja yritystä muuttaa mies. Mies loukkaantuu kun vaimo ei pidä samasta musiikista...

Se mies on ihan käsittämätön, se yrittää miellyttää kokoajan ja en käsitä miten vaimo jaksaa tollasta marttyyria! Vaimo on itsevarma, mutta todella hyväluontonen tyyppi, ei todellakaan mikään justiina. Viime viikolla ku olin kylässä, mies tuli kysyy et saisko hän lähteä lenkille, vaimo huokaisi vain ja sanoi et sun ei tarvitse kysyä tollasia, menet vaan.

Ja siis toi mies on just ait niitä, jotka oikeesti tekee seläntakana vähän kaikenlaista epämääräistä..
Että tossukka mies ei tarkoita aina sitä et vamo olis justiina. Usein ne miehet on vaan luonteeltaan miellyttäjiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyyllä.;28001959:
Kyllä tunnen. Tämä vaimo ja perheen "pää" jaksaa kaiket päivät vain olla vielä tekemättä mitään, sanan silloisessa tarkoituksessa Mitään. Ei edes töihin ole jaksanut itseään liikuttaa. Mies käy töissä, laittaa ruoan, siivoaa asunnon, hoitaa lapset, ulkoilee lasten kanssa ja nainen vaan on ja levittää takapuoltaan. Ja suu käy kuin korpilla konsanaan.
Mielestäni siinä ei todellakaan ole mitään hauskaa, vaikka minulta jäisi mikä osa ja "totuus" näkemättä heidän keskeisestä ajastaan, niin kyllä ymmärrän milloin ihminen ei käy töissä ja kylässä käydessä myös huomannut miten on kotitöiden laita. Ja puhe on niin kamalaa miehelleen, koko ajan on jotain tehtävä tai jäänyt tekemättä, tai tai.. Mies hyppii kun arojänis kun nainen avaa naamansa.
Jos minä olisin mies niin ulos vaan ja oman onnensa nojaan laittaisin. Mitä ihmettä voi rehti, reilu ja yrittäjä-mies nähdä nalkuttavassa, laiskassa ja isoperseisessä naisessa. Huoh.

Joskus olen samantapaiseen perheeseen törmännyt ja kyllä sen miehenkin mitta täyttyy.
Niin lähti se mies toisen naisen matkaa ja tukkiutu sen tossuttaja turpa..

Entä jos vaimo on ihan normaali ihminen, aikaisemmat suhteet olleet tasapuolisia, jne... Mutta miehessä on se "vika" että kokee että on hyväksytty ja rakastettu vain alistettuna? En usko et tossa tilanteessa siitä vaimosta pitää yksin hakea vikaa, kyllä se on sen miehenki vika, ettei aseta rajoja tai tottelee ja nöyristelee kokoajan...

[QUOTE="Vieras";28001834]Tunnetko tälläisen tyypin?

Itselleni ei vaan mene päähän kuinka kukaan itseään arvostava sietää moista.[/QUOTE]

joku vois kuvitella että mä olen tollanen,mun exäni varmaan kuvittelee niin.

Mutta ei en ole,minä kyllä sanon mielipiteeni suoraan,enkä katsele esimerkiksi lasten hoidosta luistamista yms. Mutta mun ex mies oli tossu, ja mä inhosin sitä kun se oli niin mielipidetön, niin hajuton ja mauton! siis vaikka nainen ois vahva persoona niin pitää miehen olla mies ja sanoa mielipiteensä! joo ei tartte tosita tahallaan loukkaa mutta kyllä mua ärsytti se ettei hän sanonut vastaan!

että mä uskon oman kokemuksen pohjalla kyse olevan siitä että nainen on vahva nainen ja mies keskimääräistä miestä tossumpi jo ihan valmiiksi ja sitten tuo omat käyttäytymistavat suhteeseen ja jatkaa niitä kun ei muutakaan osaa...

se tossu olis siis tossu jkatpauksessa,suhteessa kuin suhteessa mutta jos rinnalla on vahva nainen kontrasti voi olla melkoinen :D

niinku dr. phil sanoi erään kerran ihminen itse opettaa toisilel mtien häntä kohdellaan.

se on sit vaikee lähtee muuttaa pinttyneitä käyttäytymis ja vuorovaikutus malleja mutta ei mahdotonta!

Mä en ole mikään tossuttaja, mutta mies on miellyttäjä.

Meillä molemmat miellyttävät toisiaan. Lisäksi olen omasta mielestäni joustava ja teen kompromisseja paljon. Tosin minua on moitittu siitä että teen ne omalla tavallani ja jos sitten haluan jotakin niin en joista ollenkaan. Ajattelen kuitenkin kaikkien parasta perheessä ja toimia sen mukaan.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Vierestä seuraaja;28002293:
Komppaan tota, että toisinaan mies on niin paha miellyttäjä, että yrittää väkisn tunkea itseään tossun alle. Esim: Kysyy lupaa joka asiaan, vaikka ikinä ei vaimo ole sellaista pyytänyt, käskee aina soittamaan heti jos tarvii jotain ja jos vaimo ei soita niin sitten soittaa itse, että tuonko jotain. Joka kerta jos vaimolla paha mieli, ottaa itseensä ja jos vaimo itkeskelee esim. Huonoa työpäivää niin mies suuttuu kun hänelle nalkutetaan turhasta. Vaimon omien mielipiteiden julkituonti on raivoamista, vaikka kukaan ei huutaisi. Esim. Jos vaimo sanoo ettei niin välitä metallimusiikista, niin se on henkistä väkivaltaa ja yritystä muuttaa mies. Mies loukkaantuu kun vaimo ei pidä samasta musiikista...

Se mies on ihan käsittämätön, se yrittää miellyttää kokoajan ja en käsitä miten vaimo jaksaa tollasta marttyyria! Vaimo on itsevarma, mutta todella hyväluontonen tyyppi, ei todellakaan mikään justiina. Viime viikolla ku olin kylässä, mies tuli kysyy et saisko hän lähteä lenkille, vaimo huokaisi vain ja sanoi et sun ei tarvitse kysyä tollasia, menet vaan.

Ja siis toi mies on just ait niitä, jotka oikeesti tekee seläntakana vähän kaikenlaista epämääräistä..
Että tossukka mies ei tarkoita aina sitä et vamo olis justiina. Usein ne miehet on vaan luonteeltaan miellyttäjiä.

voi olla että miellyttäjiä.. mutta kuvailemassasi tapauksessa sanoisin että pelkurihan tuo ukko on!

oma ukkonikin oli sellanen että pelkäsi jos suutuin, siis kukaan ei ole koskaan pelännyt mun suuttumista, ja tuo pelkäsi kuin olisi leijonan kitaan joutumassa. luonnehtisin myös omaa exääni jonkin sortin pelkuriksi(kuka oikeesti pelkää alle 50kg lyhyttä hentoa naista ku ite on 100kg lihasta ja voimaa ja melkein 2m pitkä) ei siis oikeesti mitään aihetta pelätä, mutta se pelko oli hänellä jotenkin luonnotonta!

myöhemmin tajusin että se osittain käsittelemätön trauma puski noissa tilanteissa pintaan tunteita,koska minun suuttuminen muistutti häntä siitä tilanteesta. en usko että hän edes tietoisesti itsekkään ymmärsi asian yhteyttä.

Yhteistyössä