pettymystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja killi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

killi

Vieras
Vietin tänään ensimäistä äitienpäivää ja olin pohjustanut mieheni tälle hyvin. Olin siis pariviikkoa sitten puhunut miehelleni että vitsit hei, kohta mul on eka äp ja jnejne. Luulin että än tajusi kuinka tärkeänä pidän asiaa. No eilen tultiin reissusta ihan tätä päivää varten kotiin ja kuvittelin että hän oikeesti muistaa jotenkin. Aamulla heräsin hoitamaan vauvaa ja mies jäi nukkumaan. Heräsi sitten pirteänä ja toivotti hyvää äitienpäivää mutta siihen se jäi. Olin niin pettynyt että menin nukkumaan ja otin vauvan viereen. Mies kysyi että mikä on ja en kehdannut sanoa että olisin halunnut enemmän, niin lähti sitten ostamaan kukkia, mutta vain velvollisuuden tunnosta,ei omasta halustaan. On niin pettynyt olo...Vaadinko liikaa?

Ei meilläkään tänään muistan kuin lapset,mieheltä olisin toivonut bedes kukkia niinkuin muinakin vuosian olen saanut mutta kai tämä on merkki että rakkaus on loppu:( Onnitteli vähäpätöiseti aamulla ja nyt illalla valitti että olisi muka halummut sitä ja tätä mutta ei des leffastakaan tullut mitään joten ei sitten muistanut edes aamupalalla perinteisesti sänkyyn:(

Ehkä se on sille miehelles vielä alkuopettelua, olihan se hänellekin ensimmäinen oman lastensa äidin päivä. Lähti sentään ostamaan kukkia, joten on ihan kehityskelpoinen mies :) Ymmärrän kyllä pettymyksesi. Varmaan jokainen äiti lapsen saatuaan odottaa innolla ensimmäistä äitienpäiväänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ehkä se on sille miehelles vielä alkuopettelua, olihan se hänellekin ensimmäinen oman lastensa äidin päivä. Lähti sentään ostamaan kukkia, joten on ihan kehityskelpoinen mies :) Ymmärrän kyllä pettymyksesi. Varmaan jokainen äiti lapsen saatuaan odottaa innolla ensimmäistä äitienpäiväänsä.

5v pojan isä ei tapansa mukaan muistanut, se nyt unohtaa joulunkin...mutta 7vko ikäisen tytön isä ei halunnut muistaa. ei elä meidän kanssa, elää perheensä kanssa eli tietää tasan mikä päivä täönään on...siis eilen oli. ihan tahallaan aiheutti pahaa mieltä. en olis uskonut etukäteen miten pettynyt olo.

Alkuperäinen kirjoittaja polle:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

5v pojan isä ei tapansa mukaan muistanut, se nyt unohtaa joulunkin...mutta 7vko ikäisen tytön isä ei halunnut muistaa. ei elä meidän kanssa, elää perheensä kanssa eli tietää tasan mikä päivä täönään on...siis eilen oli. ihan tahallaan aiheutti pahaa mieltä. en olis uskonut etukäteen miten pettynyt olo.

heh,,ootko joku toinen nainen :D

Yhteistyössä