V
vieras
Vieras
Mitenköhän sitä valmistautuisi kohtaamaan pettymyksen. Puolitoista vuotta oon ollut kotona äitiysvapailla, ja nyt pitäisi mennä töihin keskustelemaan tulevista työtehtävistä. Siellä on koko organisaatio mennyt uusiksi sillä välin, ja toivoisin tietty hyviä tehtäviä, mutta samalla pelottaa, että jos ne on lyntänneet mut jonnekin toissijaisiin hommiin kun olen ollut kauan poissa. Oon niin innoissani, mutta tosi peloissani. Että millä sitä pystyy pitämään naaman kohtuullisen peruslukemilla, jos saa kuulla jotain epämiellyttävää.