Pettikö puolisoni?

  • Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos lähdet mökille, ota lapset mukaan. Emäntä miettiköön haluaako todella sotkea elämänsä.
Se joka pettää ja sotkee elämän lähtee. Lapset jää toiselle.
En ymmärrä, miksei voi erota ensin ja sitten etsiä toinen jos asiat on sillä mallilla. Mikään ei loukkaa toista yhtä paljon kuin pettäminen.
Ap:lle voimia.
Juu, mutta siinä lasten mukaan ottamisessa on vain yksi, mutta kun nuorempi on 8kk ja tarttee tiss.iä, sitä mäki mietin et miksei voi ensin lähteä ja sit ettiä uutta kumppania, mutta mielestäni eronkin jälkeen pitäisi olla ihan itsekseen eikä suinpäin ryhtyä uuteen suhteeseen.
Muuta vastausta en ole saanut syyksi kuin sen että hyvä kun luin sen sähköposti viestin, muuten hän ei pystyisi sanomaan, että kuinka pitkälle he olisivat menneet, periaatteessa oisin toivonut että olisi hypännyt ihastuksensa kanssa sänkyyn ni ois helpompi lähteä pois.
Mutta miten ihmeessä hän saa luottamukseni takaisin? Vieläkun nyt on helpompi epäillä että taas olisi uus ihastus tai jotain, jos käyttäytyy kummallisesti.
 
Isä
No sen verran tiedän että on minua vuoden nuorempi, siis on 27 ja hän kuuntelee Kantri musiikki, minä Heviä ja hänen ihanne naisensa on Kirsi Ranto... Minun tosiaankaan ei ole
 
voih,todella paskamainen tilanne sulla :(
Ja 100% luottamustasi ei tule enään koskaan saamaan. Tietenkin mahtavaa jos pystyt siihen. Olen kokenut saman ja luottamusta en ole kyennyt enään paluttamaan vaikka kuinka lujasti tahtoisinkin :(
:hug:
 
Isä
No sitä minäkin olen tässä mietiskellyt, edellisen kerran ihastui serkkuuni (tyttären kummisetään) n.3 Vuotta sitten, enkä sitäkään ole pystynyt unohtamaan, onneksi serkkuni oli paljon viisaampi eikä ollut samanlainen ihastuja kuin tuo uudempi ihastus, joten serkulleni ei tartte olla vihainen.
Haluaisin todellakin erota heti, mutta kun rakastan puolisoani ja haluan olla lasteni luona aina kun olen kotona.
 
voimia!pettämistä tuommonen mun mielestä on ja kamalaa että lapset vielä sotki mukaan.kun on pari suhteessa jonkun kanssa pitäisi sitoutua siihen etenkin jos vielä yhteisiä lapsia!!jos haluaa tapailla muita täytyis osata lähtee suhteesta,vähemmän sellanen satuttaa kun selän takana touhuuminen,siihenhän se varmaan ois johtanu lopulta,toivottavasti saatte asiat selvitettyä
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja REBECCA:
voimia!pettämistä tuommonen mun mielestä on ja kamalaa että lapset vielä sotki mukaan.kun on pari suhteessa jonkun kanssa pitäisi sitoutua siihen etenkin jos vielä yhteisiä lapsia!!jos haluaa tapailla muita täytyis osata lähtee suhteesta,vähemmän sellanen satuttaa kun selän takana touhuuminen,siihenhän se varmaan ois johtanu lopulta,toivottavasti saatte asiat selvitettyä
No sitä mäkin haluan, mutta luottamustani hän ei tule todellakaan saamaan varmaan koskaan! Voin kuvitella että vielä tämän vuoden aikaan erotaan...
Minulla meinaa kestää kauan miettiä että mitä teen suhteemme suhteen.
 
ja mietikin tarkkaan,ymmärrettävähän se on et tommosia päätöksiä ei hetkessä tehdä.punnitse rauhassa asioita,hyviä ja huonoja teidän suhteessa,olisko muuta vaihtoehtoa kun erota jos rakkautta kuitenkin löytyy.
 
Isä
Niimpa, niitä tässä punnitaan jo erittäin tarkkaan.
Hitto, jos ei ois lapsia ni oisin lähteny saman tien kalppimaan...!
Mut miten ihmeessä mä voin koskaa luottaa häneen? :eek:
 
kyllä sä voit jos se on sen arvosta,luottamus täytyy ansaita,sitä on kyl vaikee saada takas mut kyllä se yhteinen sävel viel voi löytyykin jos saatte puhuttuu asiat selväx,aika parantaa haavat!päädyitsä mihin ratkasuun tahansa,toivotan tsemppiä ja pää pystyyn! =)
 
Isä
No toivottavasti, nyt puolet minusta haluaisi lähteä ja puolet jäädä. Ai nii, vielä yks mitä en oo muistanu kertoa, on se kun emäntä ehdotti meikäläiselle et mitä jos tää meiän suhde oiskin ns. vapaasuhde!!!
Et sillee...
 
ai..otan osaa,harmi että vaimos ei noista vapaa suhde toiveista puhunu sillon kun ei ollu lapsia..käsittämätön.no mutta koita jaksaa,mieti onko se lapsilekaan hyvä jos ette saa asioita puhuttuu ja saman katon alla olette.
 
Tumpula
Ikävä homma. Vähän kuulostaa siltä että jos sun vaimosi ei ole vielä pettänyt niin on vain ajan kysymys milloin hoitaa homman loppuun asti. :/ Muuten sen voisi laittaa hormonipompsahtelujen piikkiin (itselläni on saman ikäiset lapset kuin sulla ja aina lapsen syntymää seuraavana keväänä on meinannut olla vähän kevättä rinnassa... ) mutta tuo vapaan suhteen ehdottaminen on jo aika raju juttu. Vaikeaa voi olla luottamuksen palauttaminen. Enkä ole varma kannattaako sitä edes yrittää palauttaa, sun vaimo ei taida olla sun luottamuksen arvoinen.

Ymmärrän että sun tekisi mieli jatkaa lasten takia mutta ei kaikkeen kannata alistua. Ikävä tilanne sulla on. :(
 
Isä
Juu, mut se vapaa suhde ois ollu meiän suhteessa sellanen että Emäntä juoksee jatkuvasti "vieraissa" ja mä oisin ollu edelleenki yhden naisen mies...
Sehän mun huonoin puoli onkin, että kun rakastun ni sillon minusta ei pääse eroon mitenkää!!! hitto, tekis miel tehä emännälle sama ku teki mulle eli ihastu, mut en oo sellanen... et menis noin pitkälle!!!
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ikävä homma. Vähän kuulostaa siltä että jos sun vaimosi ei ole vielä pettänyt niin on vain ajan kysymys milloin hoitaa homman loppuun asti. :/ Muuten sen voisi laittaa hormonipompsahtelujen piikkiin (itselläni on saman ikäiset lapset kuin sulla ja aina lapsen syntymää seuraavana keväänä on meinannut olla vähän kevättä rinnassa... ) mutta tuo vapaan suhteen ehdottaminen on jo aika raju juttu. Vaikeaa voi olla luottamuksen palauttaminen. Enkä ole varma kannattaako sitä edes yrittää palauttaa, sun vaimo ei taida olla sun luottamuksen arvoinen.

Ymmärrän että sun tekisi mieli jatkaa lasten takia mutta ei kaikkeen kannata alistua. Ikävä tilanne sulla on. :(
Juu nii on! Emännälle en oo liiemmin raivonnu siitä ihastumisesta, mut ittekseni taistelen jatkuvasti!
Ja oon kanssas samaa mieltä että vielä tulee aika että hyppää vieraan miehen sänkyyn!
Mut se on sitte viimenen niitti! Sit Isukki häippäsee!
 
Lueskelin ketjun lävitse...en voi kuin ihmetellä, mistä tähän maailmaan tulee näitä pettäjiä. Ihan liikaa ollut minunkin tuttava piirissä tällaista :|
Tuntuu, että nykyään ei anneta minkäänlaista arvoa perhe-elämälle, ja että monille ihmisille ei ole minkäänlainen omantunnon kysymys koittaa hajoittaa toisten suhde.
Mutta voimia sulle ap tuon asian kanssa, vaikutat viestien perusteella tosi symppikseltä, että jos ei elämä tämän rakkaan kanssa enää tokene, koita uskoa, että jokaiselle on enemmän kuin vain se yksi oikea ihminen maailmassa, eli varmasti löytyy luotettavakin nainen vielä maanpäältä :) :)
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Suomi-neito:
Lueskelin ketjun lävitse...en voi kuin ihmetellä, mistä tähän maailmaan tulee näitä pettäjiä. Ihan liikaa ollut minunkin tuttava piirissä tällaista :|
Tuntuu, että nykyään ei anneta minkäänlaista arvoa perhe-elämälle, ja että monille ihmisille ei ole minkäänlainen omantunnon kysymys koittaa hajoittaa toisten suhde.
Mutta voimia sulle ap tuon asian kanssa, vaikutat viestien perusteella tosi symppikseltä, että jos ei elämä tämän rakkaan kanssa enää tokene, koita uskoa, että jokaiselle on enemmän kuin vain se yksi oikea ihminen maailmassa, eli varmasti löytyy luotettavakin nainen vielä maanpäältä :) :)
Juu, tän kesän viel katon korkeintaa et mihin tää suhde on menossa!
Ja kiitos, mielestäni olen symppis ja humoristi, mut yllätys yllätys, en emännän mielestä!
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Juu nii on! Emännälle en oo liiemmin raivonnu siitä ihastumisesta, mut ittekseni taistelen jatkuvasti!
Ja oon kanssas samaa mieltä että vielä tulee aika että hyppää vieraan miehen sänkyyn!
Mut se on sitte viimenen niitti! Sit Isukki häippäsee!
Ihastuminen on vähän sellainen juttu ettei sille voi mitään. Mä itse olen ihastuvaa tyyppiä, mieskin tietää sen. Ollaan puhuttu että ihastua saa, tunteille ei kukaan mitään voi. Mutta sille voi mitä sille asialle tekee. Eli sitä ihastusta ei kannata ruokkia vaan siitä pitää päästä eroon. Ja siitä pääsee jos haluaa. Jos siirtää ajatukset tekoihin niin silloin menee liian pitkälle, tekojaan kun voi hallita.

Kaikki eroasiat mutkistuu kovasti kun on lapsia mukana. Naisille on siinä mielessä helpompaa että ei tarvi pelätä lasten menetystä (tarkoitan siisä lähivanhemmuuden menetystä ). Suomessa kun tuntuu olevan vahvana käsitys että äiti on ensisijainen vanhempi...
 
Isä
^^Niimpa, mut emäntä haluis viel laittaa sille E-mailia ku laitoin äijälle, et etköhän jätä mun emännän rauhaa ja kerro omalles et mitä oot suunnitellu sen takana, ni emäntä haluis laittaa sille ihastukselle postia et: Anteeks ku mieheni haukku sut!
Mun mielestä se anteeks pyyntö emännältä tarkottaa sitä et vaikka mä sanon äijälle et jätä naiseni rauhaa, ni emäntä viestillää kumoaa sen ja samalla haluaa jatkaa sitä viestittelyään miehen kanssa!
Joten... Pittu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
^^Niimpa, mut emäntä haluis viel laittaa sille E-mailia ku laitoin äijälle, et etköhän jätä mun emännän rauhaa ja kerro omalles et mitä oot suunnitellu sen takana, ni emäntä haluis laittaa sille ihastukselle postia et: Anteeks ku mieheni haukku sut!
Mun mielestä se anteeks pyyntö emännältä tarkottaa sitä et vaikka mä sanon äijälle et jätä naiseni rauhaa, ni emäntä viestillää kumoaa sen ja samalla haluaa jatkaa sitä viestittelyään miehen kanssa!
Joten... Pittu!
siis OIKEESTI :eek:
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
^^Niimpa, mut emäntä haluis viel laittaa sille E-mailia ku laitoin äijälle, et etköhän jätä mun emännän rauhaa ja kerro omalles et mitä oot suunnitellu sen takana, ni emäntä haluis laittaa sille ihastukselle postia et: Anteeks ku mieheni haukku sut!
Mun mielestä se anteeks pyyntö emännältä tarkottaa sitä et vaikka mä sanon äijälle et jätä naiseni rauhaa, ni emäntä viestillää kumoaa sen ja samalla haluaa jatkaa sitä viestittelyään miehen kanssa!
Joten... Pittu!
:eek: :| Eihän tässä enää tiedä mitä sanoa... Taidan heittää tähän keskustelupalstojen vakiokommentin miehen toilailuista valittavalle: JSSAP. Eli jätä se sika, ansaitset parempaa...
 
Isä
Jep, niin on mulle sanonut!
Ja sen verran hyvin emäntäni tunnen että niin myöskin siinä sitten käy!
Siksipä ei ole jostakin kumman syystä päässyt tälle tietokoneelle... on siis mun oma kone, enkä sellasta salli kirjoitettavan, ainakaan mun koneelta!
 

Yhteistyössä