Pettikö puolisoni?

  • Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti
Isä
Tiedän erittäin hyvin, eli älkää paasatko!

Puolisollani oli jäänyt viimeyönä sähköposti päälle jossa luki "ihastuksensa" viesti jossa hän kertoi kuinka hän haluaisi puolisoni heidän mökille saunomaan alasti ja käpertymään lähekkäin ja viettämään öitä kahdestaan ja laittaneet hänen tyttären ja MINUN tyttäreni nukkumaan toiseen sänkyyn!
Ja pienempää tytärtäni ei olisi ottaneet mukaan kun sinne ei tule sisälle vettä!

Arvatkaa kuinka kihisin kiukusta, eikä EMÄNTÄNI suostu sanomaan mitään, että minkätakia hän teki tuolleen... Kuukauden verran olivat jo lähetelleet sähköpostia keskenään, enkä minä tiennyt mitään, epäilin kyllä viimeviikolla kun luin täältä sen topikin jossa joku kertoi että mies piti kännykkää jatkuvasti mukanaan kaikkialla!!!
Niin teki emäntänikin, siitä aloin epäilemään että jotain on vialla, vieläkun tuohon lisää sen että emäntäni jatkuvasti (tunnin välein) halusi tarkistaa sähhköpostinsa.

Joten kysyisin teidän mielipidettänne, että onko tuonlainen pettämistä jos käyttäytyy tuollalailla.
Eikä olisi kertonut mistään mitään ennen kuin olisi pettänyt konkreettisesti seksin jälkeen...
Tuo loukkasi minua erittäin paljon, eli mitä minun pitäisi tehdä?

Kiitos
 
XXS
Aiheesta loukkaannuit. Ei tuo nyt ainakaan kaukana pettämisestä ole, vaikka juttu olisikin tekstareiden ja sähköpostien tasolla. Sinuna vaatisin puolisoa kertomaan sinulle totuuden hänen ja tämän miehen touhuista! Tsemppiä sinulle.
 
Ehkä sinun pitäis koittaa setviä asia emäntäsi kanssa. En minä tiedä onko sähköpostien kirjoittelu vielä pettämistä, mutta mitä väliä sillä on? Tottakai se silti tuntuu lähes yhtä pahalta ja varmasti on luottamisvaikeuksia! Niin, että aloita vaikka kertomalla emännällesi kuinka paljon asia sinua loukkasi ja koittakaa setviä syy miksi se emäntä sitten halusi suhteen jonkun muun kanssa. Voisin kuvitella, että jos pelkästään huudat ja haukut naistasi nyt, niin tämä vain ajattelee sinun olen kusipää eikä tajua ollenkaan loukanneensa. Joskus meidän naisten on vaikea ymmärtää, että miehilläkin on tunteet, koska he eivät niitä niin usein näytä.
 
Kyllä nyt taitaa olla pitkän keskustelun paikka. Minä haluaisin ehdottomasti tietää, että missä mennään. Ja miksi ne lapset pitää sotkea asiaan mukaan?

Ihastumisia nyt voi sattua kelle tahansa elämän varrella, vaikka kuinka rakastaisi omaa puolisoaan. Se on sitten eri asia, että mitä sen ihastumisen kanssa meinaa tehdä. Pitääkö jalat maassa ja jäät hatussa vai lähteekö suinpäin ihastumisen mukaan, kuvitellen sitä rakkaudeksi tai muuksi vastaavaksi.
 
Mietin itse näin, jos oma puolisoni tekisi minulle noin olisi kyllä vakavan sorttisen keskustelun paikka. Voisin kyllä väittää luottamuksenkin menneen vaikkei toinen konkreettisesti olisikaan pettänyt siis fyysisesti, mutta henkisellä tasolla kyllä.

Koska en itse halua kokea moista tunnetta en myöskään aiheuta sitä toiselle, sen verran kunnioitan toista sekä meidän koko perhettä etten pilaisi mitään jollakin typerällä jutulla.

Loukkaantunut saat olla, mutta jotenkin tuntuu siltä olisiko pelissä myös vähän koetteluakin sillä tavalla, että saisi sinun huomion herätettyä jos se on ollut kadoksissa. Aika huono tapa kyllä siihen.

Koita saada selvyys asiaan pikimmiten.
 
Isä
Olen monta kertaa yrittänyt että kertoisi koko totuuden, mutta sanoo vain joka kerta ettei mun tartte sulle kertoa mitään.
Jo alusta asti sanoi ettei ole tehnyt mitään ja aina yritti vedota siihen että on niin kiva kuulla että on kaunis (=puolisoni siis) mutta kun minä sanon samoin niin tulee heti että: Haista pas-ka! Älä V.ittu valehtele!

Toi loukkaa ja laittaa itkettämään, minä todellakin rakastan puolisoani niin paljon kun vain voi ja olin niin yllättynyt kun heräsin yöllä nojatuolista ja tulin koneelle ja kun oli sähköposti unohtunut auki kun oli mennyt 8kuukautista tytärtämme imettämään ja nukahtanut itsekkin, hänelllä oli tarkoitus tulla nukutuksen jälkeen takaisin vastaamaan viestiin (ei kerro mitä aikoi vastata) kun kuvitteli että nukun aamuun asti, eipäs käynnytkään niin! Onneksi!!!

Ai nii ja sen sähköpostiviestin perässä luki:
Rakkaudella: Heikki (nimi muutettu)
 
Voi olla huomion hakemista ja sinun herättelyä epätoivoisentuntuisilla ja turhan järeillä, loukkaaviksi tarkoitetuilla keinoilla, sillä ei kai kukaan jätä huvikseen konetta auki ja viestejä sinun vilkuiltavaksi. Eli tyylilajina on sellainen vähemmän diplomaattinen "herää pahvi! tai meidän käy huonosti!" viestintä.

Onko suhteenne muuten ollut kunnossa, siis teidän molempien mielestä? Itse olen joskus takavuosina todennut miehelleni olevani tilassa, jossa ihastuisin vartissa kehen tahansa, joka puhuisi minulle kauniisti, kuuntelisi minua niin, että on läsnä ja saisi minut tuntemaan itseni kauniiksi ja halutuksi, ja vasta tämän jälkeen hän havahtui, ja olemme saaneet elämän reilattua kuntoon.

Tai sitten sinua ollaan ihan reippaasti petetty tai pettämäisillään.

Piika-äiti
 
Joo, no ainakin luottamuksen pettämistä tuo on, tai ns. henkistä pettämistä. Itselläni on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa soittelen ja meilailen, mutta mieheni tietää heistä (toisen on tavannutkin) eikä viestien laatu heidän kanssaan ole ollenkaan tuollaista, vaan ihan ystävyysmielellä kirjoitettua.
 
Kökkö tilanne sinänsä kyllä. Kaipaisikohan vaimosi jonkinsortin itsetunnon kohotusta, koska jos on muilta miehiltä kiva kuulla kehuja ja oman miehen kehut on valehtelua, niin voipi olla heikon itsetunnon tekosia tuo ns. netti suhde. Teillä on kuitenkin pieni lapsi vielä ja tuntuu kun muistelee itseään siinä vaiheessa ettei mitkään vakuuttelut omalta mieheltä minun viehätysvoimastani olleet mistään päin kotoisin (en tosin kaivannut muidenkaan kehuja). Ei vaan tuntunut yhtään viehättävältä ja kiloja oli vielä ylimääräisiä ja raskausarpia jne.

Oletteko käyneet yhdessä viettämässä iltaa tms.? Voisitte kokeilla sellaista keventämään tunnelmaa ja sitten keskustella asioista ihan asioina.

Toivon, että saatte asianne selviksi. Tuntuu nykypäivänä olevan niin paljon onnettomia suhteita kun ei pystytä selvittämään asioita asioina ja oppimaan virheistä ja antamaan anteeksi.
 
itse pidän kyllä pettämisenä jos suunnittelee tuollaista.Ja se ettei kerro mitään ja salailee ja käyttäytyy miten käyttäytyy jos sinä kehut häntä.. kertonee sen ettei sitä kiinnosta enää teidän yhdessäolo? Luottamushan tossa menee ja sitäpä ei saakaan niin helpolla takaisin, jos ikinä.. ilman luottamusta ei voi olla hyvää suhdetta :/
 
Mimosan äippä
Jostain kännisekoilupettämisestä voisimme ehkä vielä päästä yli mutta jos mieheni pettäisi minua suunnittelemalla tulevaisuutta jonkun toisen naisen kanssa, se oli tämän tarun loppu. Kannattaisi varmaan tiedustella jos haluat suhteeseen jäädä, että onko vaimosi halukas tekemään töitä sen eteen että saisitte keskinäisen suhteenne kuntoon. En kyllä puolisoltani sulattaisi tuollaista käytöstä.
 
Isä
No melko hyvin meillä menee. Normaalia pienenten lasten väsyä molemmilla, mutta muuten kaikki on hyvin.
Eikä puolisoni halua käydä missään, ainoastaan kotona lasten kanssa, ei suostu viemään lapsia edes mummolaan hoitoon, että voitaisiin olla kahdestaan.
Viimeksi ollaan saatu olla kahdestaan silloin 8kk sitten kun pienempi ei ollut edes syntynytkään!

Enkä vieläkään ole saanut puolisoani kertomaan että mistä kaikesta tämä kaikki johtuu?
Sähköposti oli todellakin vahihgossa jäänyt auki, ei sillä että minä saisin selville hänen pettämisensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Kyllä nyt taitaa olla pitkän keskustelun paikka. Minä haluaisin ehdottomasti tietää, että missä mennään. Ja miksi ne lapset pitää sotkea asiaan mukaan?

Ihastumisia nyt voi sattua kelle tahansa elämän varrella, vaikka kuinka rakastaisi omaa puolisoaan. Se on sitten eri asia, että mitä sen ihastumisen kanssa meinaa tehdä. Pitääkö jalat maassa ja jäät hatussa vai lähteekö suinpäin ihastumisen mukaan, kuvitellen sitä rakkaudeksi tai muuksi vastaavaksi.
tätä peesaillen. kamalaa tuollainen.. :/ voimia sinulle! :hug:
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Kyllä nyt taitaa olla pitkän keskustelun paikka. Minä haluaisin ehdottomasti tietää, että missä mennään. Ja miksi ne lapset pitää sotkea asiaan mukaan?

Ihastumisia nyt voi sattua kelle tahansa elämän varrella, vaikka kuinka rakastaisi omaa puolisoaan. Se on sitten eri asia, että mitä sen ihastumisen kanssa meinaa tehdä. Pitääkö jalat maassa ja jäät hatussa vai lähteekö suinpäin ihastumisen mukaan, kuvitellen sitä rakkaudeksi tai muuksi vastaavaksi.
tätä peesaillen. kamalaa tuollainen.. :/ voimia sinulle! :hug:
Kiitos, niitä täällä yritetään kasailla, mutta helppoa ei ole, vielä kun ollaan seurusteltu 6vuotta... tasan huomenna!!! Vuosipäivä seurustelulle ja sitä rataa!!! :/
 
isä
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Kyllä nyt taitaa olla pitkän keskustelun paikka. Minä haluaisin ehdottomasti tietää, että missä mennään. Ja miksi ne lapset pitää sotkea asiaan mukaan?

Ihastumisia nyt voi sattua kelle tahansa elämän varrella, vaikka kuinka rakastaisi omaa puolisoaan. Se on sitten eri asia, että mitä sen ihastumisen kanssa meinaa tehdä. Pitääkö jalat maassa ja jäät hatussa vai lähteekö suinpäin ihastumisen mukaan, kuvitellen sitä rakkaudeksi tai muuksi vastaavaksi.
tätä peesaillen. kamalaa tuollainen.. :/ voimia sinulle! :hug:
Kiitos, niitä täällä yritetään kasailla, mutta helppoa ei ole, vielä kun ollaan seurusteltu 6vuotta... tasan huomenna!!! Vuosipäivä seurustelulle ja sitä rataa!!! :/
 
KYLLÄ ON PETTÄMISTÄ JOS KIRJEIDEN SISÄLTÖ ON KERTOMASILAISTA! Miesten kanssa saa nainen kirjoitella, ja toisin päin, mutta perheenäiti ei kyllä vaihda mielipiteitä toisen miehen kanssa alasti vierekkäin kiehnäämisestä. TOSI TÖRKEETÄ.
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
KYLLÄ ON PETTÄMISTÄ JOS KIRJEIDEN SISÄLTÖ ON KERTOMASILAISTA! Miesten kanssa saa nainen kirjoitella, ja toisin päin, mutta perheenäiti ei kyllä vaihda mielipiteitä toisen miehen kanssa alasti vierekkäin kiehnäämisestä. TOSI TÖRKEETÄ.
Olen kanssasi aivan samaa mieltä, mutta eipä emäntä sitä tajua.
Voisin/tekis miel laittaa se koko viesti tänne luettavaksi mutta taitaa olla kiellettyä, siinä oli vielä pahempaakin, emäntäni on kertonut ihastukselleen minusta kaikkea...!!!
Lähetellyt tekstiviestillä: Hyvää yötä rakas! <--- Monta kertaa!!!
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
No meillä se on sitten aivan toisin päin, eikä tosiaankaan minun tee mieli muita hiplailla kuin omaa emäntääni!
Tuo hänen tekonsa tuli todellakin kuin SALAMA kirkkaalta taivaalta, siinä viestissä minulta kului 5 röökiä ja aikaa meni puol tuntia!!!
Normaalisti menee rööki kolmessa tunnissa.
Että hermot meni jokaisen luetun sanan jälkeen!
 

Yhteistyössä