Pettikö puolisoni?

  • Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
^^Niimpa, mut emäntä haluis viel laittaa sille E-mailia ku laitoin äijälle, et etköhän jätä mun emännän rauhaa ja kerro omalles et mitä oot suunnitellu sen takana, ni emäntä haluis laittaa sille ihastukselle postia et: Anteeks ku mieheni haukku sut!
Mun mielestä se anteeks pyyntö emännältä tarkottaa sitä et vaikka mä sanon äijälle et jätä naiseni rauhaa, ni emäntä viestillää kumoaa sen ja samalla haluaa jatkaa sitä viestittelyään miehen kanssa!
Joten... Pittu!
:eek: :| Eihän tässä enää tiedä mitä sanoa... Taidan heittää tähän keskustelupalstojen vakiokommentin miehen toilailuista valittavalle: JSSAP. Eli jätä se sika, ansaitset parempaa...
Tekis miel, mut hemmetti ku joku vaa kertois miten tunteeni emäntään sammutetaa, sit lähtisin heti!
 
canislupus
Ihmiset ei yleensäkään osaa arvostaa mitä heillä on ennenkuin he menettävät sen. Itsekin on välillä tullut toilailtua, onneksi asiat on aina saatu puhuttua. Eikä ole tullut tehtyä mitään peruuttamatonta. Toivottavasti teet itsellesi oikean päätöksen.
 
Nyt nikitön
Mut ehkä sinä tarvitset tämän;
suurin osa naisista haluaa että mies on mies, isolla M:llä. Kirjoitustesi perusteella sinä kuitenkin olet vähän enemmän tossun alla oleva, semmoinen hiukan naismainen mies (voin toki olla väärässä). Sinulle lapset ja koti ovat tärkeintä, et varmaankaan juuri kulje poikein kanssa baareissa tms. Vaimosi ei koskaan tarvii ajatella et joku sinut voisi häneltä napata, vaimosi ei tarvitse tehdä mitään sen eteen että pysyt hänen miehenään. Olet kuin kultainen noutaja joka kuuliaisesti noudattaa omistajansa käskyjä. Semmoinen ei jaksa pidemmän päälle kiinnostaa ketään, ihminen tarvitsee vähän säpinää ympärilleen.

Naisesi on siis jo useamman kerran ihastunut muihin miehiin ja sinä vaan annat anteeksi. Olet näin viestittänyt vaimollesi että hän voi tehdä mitä lystää ja sinä annat anteeksi. Se, että vaimosi ei tuon paremmin edes peittele jälkiään (kerta olet saanut tietoosi nämä ihastukset) kertoo siitä että vaimosi ei edes vaivaudu peittelemään tekemisiään koska tietää et sinä et sitä joka tapauksessa jätä. Ihan sama siis hänelle saatko sinä tietää vaiko et . Ja lyön vaikka satasen vetoa että vaimosi on jo sinua aiemminkin pettänyt, ne asiat eivät vaan ole tulleet korviisi. Aika outoa olisi jos hän olisi ihastunut tasan kaksi kertaa ja molemmat kerrat olisi kiinni jäänyt. Yleensä kiinni jäämiset ovat vain jäävuoren huippu. Karua mutta totta.

Niin, samaa mieltä olen kuin joku jo aiemmin, että aivan sata varmasti naisesi pettää sinua jatkossakin, kirjoituksistasi käy ilmi että hän ei ole edes pahoillaan tekosistaan. Sinuna jättäisin hänet ja alkaisit elää omaa elämääsi, löydät takuulla jonkun joka rakastaa sinua, vaimosi sinua ei joka tapauksessa rakasta =(

Missään tapauksessa en syytä sinua naisesi tekosista, totta kaii syy on aika pettäjässä.Mutta sinun kannattaa alkaa ajattelemaan itseäsi ja olemaan "röyhkeämpi" ja vaatimaan sitä, että sinua kuunnellaan ja että sinut otetaan huomioon. Älä ole itsestään selvyys!!!!
 
Isä
En todellakaan ole itsestään selvyys, mutta sehän siinä onkin ku emäntä sanois et ihan mielellää eroaisi!
Enkä mielestäni kovinkaa paljoa ole tossun alla, anteeksi on saanut mutta unohtaa en ole voinut ja sen olen hänellekkin sanonut ja olen aina muistuttanut siitä häntä.
Ja ei ole joo pettäny aiemmin ku olen se joka hänen neitsyydensä vei... eli kun on pettänyt ni on joo jääny kiinni aina!
 
jopelis
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
No meillä se on sitten aivan toisin päin, eikä tosiaankaan minun tee mieli muita hiplailla kuin omaa emäntääni!
Tuo hänen tekonsa tuli todellakin kuin SALAMA kirkkaalta taivaalta, siinä viestissä minulta kului 5 röökiä ja aikaa meni puol tuntia!!!
Normaalisti menee rööki kolmessa tunnissa.
Että hermot meni jokaisen luetun sanan jälkeen!
-paska tilanne. meillä on kaunut suurinpiirtein samoin. tosin mie jätti tietsikan auki. minä luin postin ja itku oli lähellä!
ME PUHUTTIIN TUO ASIA SILLOIN.. asia silti kaiverrutti mielessä yön pimeinä hetkinä...
SUOSITTELEN PUHUMAAN EMÄNTÄSI KANSSA:( jos meinaa yhteistä tulevaisuutta.
kerro että olet loukkaantunut ja miltä susta tuommoinen tuntuu..
 
nyt nikittä
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
En todellakaan ole itsestään selvyys, mutta sehän siinä onkin ku emäntä sanois et ihan mielellää eroaisi!
Enkä mielestäni kovinkaa paljoa ole tossun alla, anteeksi on saanut mutta unohtaa en ole voinut ja sen olen hänellekkin sanonut ja olen aina muistuttanut siitä häntä.
Ja ei ole joo pettäny aiemmin ku olen se joka hänen neitsyydensä vei... eli kun on pettänyt ni on joo jääny kiinni aina!
Miten neitsyyden vieminen liittyy siihen et onko pettänyt vai ei? En tajua.
Todellakin on voinut pettää niin ettet tiedä. Olet sinisilmäinen!
Jos eukkos jo sanoo et sama erota niin helkkari, mitä sä enää siellä vingut, pakkaa kamas ja lähde!
 

Yhteistyössä