Petti vai ei!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja carin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

carin

Vieras
Vastasin aviomiehen puhelimeen. Se sulkeutui monta kertaa ja taas soi, ja minä vastasin, kunnes naisääni kysyi, kuka minä olen? Ja minä että kuka sinä olet? No siellä sanottiin että olen pannut miehesi kanssa monesti. Ja kertoi missä ja milloin...ym. tosiaisoita joita olin pikkuhiljaa huomannut miehessä. MUTTA tämä oli kestänyt kesällä pari viikkoa ja nyt jo loppunut kuulema. Kuhan oli soittanut testatakseen vieläkö pantais? Ei tiennyt vaimosta mitään, lapsista kyllä. Shokissa meni kolme päivää, mies ei näytä yhtään miltään, sanoo vain että se on yks hullu akka jolle antanut yksillä jatkoilla pakit. Ja sanoo että älä sinä kaikkea usko. Nyt tuosta on viikko, olen käynyt kriisiavussa ja unilääkkeillä yöt menee. Mies ei yhäkään näytä mitään katumusta eikä myönnä tapahtunutta. Mitä helvettiä tää on?

Tuon perusteella epäilisin kyllä miestä sivusuhteesta, jos olis antanut naiselle pakit niin miksi olis antanut puhelinnumeron? Ja jos se nainen on osannut kertoa tosiasioita miehestäsi ja missä ja milloin ovat tapailleet niin onhan se melko selvä tapaus, vai mitä?

"...mies ei näytä yhtään miltään, sanoo vain että se on yks hullu akka jolle antanut yksillä jatkoilla pakit. Ja sanoo että älä sinä kaikkea usko."

Ymmärrän tilanteesi, mutta soittaja ei todennäköisesti ole se hullu akka (miehesi aiempi pano), jolle antoi jatkoilla pakit, vaan se uusi, joka edelleen haluaa miehesi, kuten silloin jatkojen jatkoilla. Siitä entisestä "hullusta" ei kannata välittää, mutta uusi onkin paneutunut asiaansa. Hänellähän on ainakin kaksi voitettavaa: vaimo ja miehesi ex-pano.

Mies ei tietenkään kadu, koska kaikki on ollut kylmäverisen tietoista ja harkittua eronneena esiintymistä hänen puoleltaan. Helvettiä sellainen on!

Ai mitä on ? Just sitä itteään. Noin miehet toimivat tuossa tilanteessa, eivät myönnä mitään. Älä ole milläsikään tämä niin sanottu toinen partti on jo mokannut itsensä
soittelemalla ja paljastamalla itsensä. Tyhmä on, niinkuin varattujen miesten jahtaajat
yleensäkin, kulahtanut kuminauha alushousuissa kulkevat ympäriinsä "tussulla taivaasen" tyyliin.

Eihän miehesi tuollaista naista arvosta , eikä uskalla pitää. Ei aviomiehesi
sinusta halua luopua, siksi ei myönnä eikä tunnusta mitään.Ole kylmän rauhallinen
ja opettele katsomaan vilpillisyyden merkit miehessäsi, niin ei tarvitse koko aikaa
olla mustasukkainen ja sairaan peloissaan. Katsele tilannetta jos miehesi pettää
siitä jää kyllä kiinni. Liian hyväyskoinen ei kannata olla muuta kuin ulospäin.

Opettele katsomaan merkkejä käytöksessä.'

Puhelin on nykyajan ensisijainen avain niin pettämiseen kuin paljastumiseenkin.
Puhelinkontaktien kautta näitä asioita ensisijaisesti hoidetaan.

Kännykkää ei tarvitse ratsata, seuraat vain miehen puhelinkäyttäytymistä.
Missä pitää puhelinta ? Päivällä ? Yöllä ? Silloin kun on saunassa ,suihkussa?
Onko äänettömällä aina ? Pitääkö mennä ulos puhumaan ? Tekstiviestit ?

Jäitä hattuun. Good Luck !

ap. kyllä tässä tapauksessa näyttää että sinulla on normaali kylmäverinen pettäjämies. Se että mies ei suutu asiasta enempää kuin tuo hulluakka jutun verran, jo kertonee että hän ei koe joutuvansa asiasta ansaan. Nyt kun sinulla kerran on nro josta nainen soitti ilmoita naiselle että tervetuloa tapaamiseen.

Jos nainen ed. on halukas tapaamaan sinut ja kertomaan lisää yksityiskohdista - voit olla varma että petetty oli häntäkin. Eihän tiennyt vaimon olemassa oloa. Voit ehdottaa miehellekin sitten myöh.tapaamisen jälk.viatonta tapaamista, ymmärrä hullua empatialla...
Minulle teki erään kerran tunnettu yr.pomo oharin. Seurusteltiin se 2 viikkoa jonka vaimo oli lomilla. Lapset kerrottiin avoimesti, mutta vaimo unohtui. Sitten 2 viikon loppupuolella todettiin vain että emme ymmärrä toisiamme..
Kun sain tietää asioiden oikean laidan mietin soitanko ovikelloa- mutta päätin että en. Siinä talossa on jo pahaa oloa ihan tarpeeksi.Kun nykyisin törm.yllättäen työasioissa vaimon kanssa kenties pikkujouluaikaan lipsautan tämän kevät karkelon ilmoille.

KUtsu se "hullu akka" tosiaan keskustelemaan kanssasi. Hoida asia niin että miehesi tapaa teidät yhdessä, vaikka kahvikupposen ääressä.

Nosta kissa pöydälle! Harvalla siihen on kanttia, mutta jos et toimi nyt, asia jää vaivaamaan sinua loppuiäksesi.

Näytä miehelle mistä kana pissii!

Joo.

Kyllä mä uskon että petetty on. Mutta miten voi jatkaa eteenpäin, epävarmuudessa, toinen kun ei myönnä, ei pyydä siis anteeksi joten en voi antaa edes anteeksikaan?

Kyllä mä huomaan hikikarpalot miehen otsalla kun aiheesta puhutaan ja punakat posket, pano mikä pano ja piru vie piti jäädä vielä kiinni. Kyllä se manaa huonoa onneaan, sen tiedän, koska ollaan me perhe tärkeitä hänelle. Nyt on vain se juttu että minä saatankin tästä suutahtaa ja lähteä.

Seuraavaksi miehesi yrittä manipuloida sinua epävarmuuden tunteellasi, jättämällä jutun kellumaan. Kun sitten elät epävarmuudessa ja olet silmänä ja korvana, niin alkaa mies kutsua sinua vainoharhaiseksi ja epäluuloiseksi - turhasta. Jossain vaiheessa ehkä alat uksoa häntä, koska et oikeastaan uskalla muutakaan.

Toinen vaihtoehto on luottaa nyt itsensä ja omaan vaistoonsa. Tuskin kyse oli mistään miehesi ja perheesi tuntevan pilapuhelusta. Ole siis niin kylmäverinen kuin pystyt ja lähde oletuksesta, että sinua petettiin. Sanele ehdot kaiken tulevan varalle ja tee ne miehelle selväksi. Sitä ennen kannattaa hoitaa erojuridiikka valmiiksi mm. vanhemmilta testamentti, ettei mies saa tulevaisuudessakaan perintöäsi. Jatkossa kaikki maksut tasan tai paremminkin miehen maksettavaksi. Joko mies suostuu tähän perheensä eduksi tai ei. Jossainhan se perheen tärkeys ja ensisjaisuus tulisi näkyä.

Kyllä petyksi tuleminen on aina järkytys. Siitä selviää aluksi vain järjellä. Myöhemmin voi niitä tunteitakin sitten purkaa.

Hyi miten vallitsevaa tuo on... jos toinen ei oo milläskään niin varmana sitä pohtii perustuuko koko suhde pelkälle petokselle... voimia ja muista moni elää tuollaista elämää että petoksia sattuu..moraali on sitä varten että jos kaikki toimisivat kuin vietit sanois niin maailma olis kanitarha;) kuuntele itseäsi mieti mitä seksi teidän kahden välillä on... sen jälkeen mieti mitä menetät jos laitat miehen ulkoruokintaan... Noo jos vaakakuppiin ei tule paljon mitään lähetä se ukkosi sen hullun akan lohdutettavaksi ja vaihda lukot..

Jep jep. AP saattaa suutahtaa ja lähteä. Kriisiapu, Ellit ja unettomat yöt kertovat voimattomuudesta ja rohkeuden puutteesta. Ei AP mihinkään lähde. Mies pyytää lopulta anteeksi, AP pitää kuivan kauden makuuuhuoneen puolella ja elämä jatkuu kuten ennenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Hyi miten vallitsevaa tuo on... jos toinen ei oo milläskään niin varmana sitä pohtii perustuuko koko suhde pelkälle petokselle... voimia ja muista moni elää tuollaista elämää että petoksia sattuu..moraali on sitä varten että jos kaikki toimisivat kuin vietit sanois niin maailma olis kanitarha;) kuuntele itseäsi mieti mitä seksi teidän kahden välillä on... sen jälkeen mieti mitä menetät jos laitat miehen ulkoruokintaan... Noo jos vaakakuppiin ei tule paljon mitään lähetä se ukkosi sen hullun akan lohdutettavaksi ja vaihda lukot..

Kirjoittiko edellisen mahdollisesti se soittaja, joka halusi varmistaa, että reagoit tunteella seksiin miehesi kanssa ja sinun lähellesi miehen on jatkossa vaikea päästä, kun ovetkin ovat lukossa? Hänen luonaanhan on paikka toiselle, ja lohdutusta ulkoruokintaan laitetulle varmasti piisaa!

Kannattaa nyt siis välttää kaikkea tunnevaltaisuutta ja keskittyä järkipeliin. Viralliset asiat ensin kuntoon.

Nyt tosiaankin jäitä hattuun vaikka miten sattuu. Tiedän, helppo neuvoa, mutta olen myös itse tullut puolisoni taholta petetyksi. Nenä pystyyn ja ota mieheltäsi mitä haluat, älä tee äkkiratkaisuja vaan katsele rauhassa, kiirettähän ei ole mihinkään. Tsemppiä sinulle, tuollaisia roistoja meillä monella on miehenään - valitettavasti.

Aika vaikea olisi jatkaa. Perustelen sillä, että mies on jäänyt kiinni, eikä näytä pätkääkään katuvan tekoaan ja kehtaa vielä valehdella päin näköä. Epärehellinen luonne.
Käske miehen etsiä itselleen asunto.

Kauhaeata...Useammalla miehellä käy niin... Itse olen tilanteessa huom. en ole tehnyt mitään perhe on itselläni ja niin toisella...Jahas ja tiedän olen ihastunut ja se ei ole yksipuolista. Hei jos eroais niin rikkoisi kaksi perhettä:( ja kun on aikuinen pitäisi lopettaa ja ei haluais... Rakkauttahan se ei ole koska arkea ei vieraasta tiedä ja ne arjen ongelmat vaan siirtyvät joten pitää miettiä aina kenen kanssa loppujen lopuksi sen arjen haluaa jakaa. Siksipä olisi hyvä kun ei haihattelisi silloin kun elää arkea vaan yrittäisi enemmän. Mutta sitten on nämä joilla veri aivoista pakkaa jalkoväliin, eihän se järki silloin luista:/ joten naiset olkaa yhtää lojaaleja samaa sukupuoltanne kohtaan kuin miehetkin on eli ajatelkaa mitä teette perheelle joka miehellä jo on! Miehellä kun järki saattaa sumentua.

Kyllä se sumenee naisiltakin ihan yhtä lailla.
Ja on noita naisia jotka aina haluavat tarkistaa oman viehätysvoimansa lähipiirin miehillä. Siinä sitten on mukava viettää tulevia yhteiseloja kun yksi tietää, että mun mies ja tuo matin nainen, ja minä tiedän mutta yksi ei tiedä ei sitten mitään - tai ei halua tietää.
Mutta kun niin se on- nyrkit puhuis - jos tietäis.

nainen myös: "Ja on noita naisia jotka aina haluavat tarkistaa oman viehätysvoimansa lähipiirin miehillä."

Hyvin sanottu! Ja miehet menee siihen halpaan. On siinä sitten puolustelemista.

Alkuperäinen kirjoittaja Skeptikko:
Jep jep. AP saattaa suutahtaa ja lähteä. Kriisiapu, Ellit ja unettomat yöt kertovat voimattomuudesta ja rohkeuden puutteesta. Ei AP mihinkään lähde. Mies pyytää lopulta anteeksi, AP pitää kuivan kauden makuuuhuoneen puolella ja elämä jatkuu kuten ennenkin.

Kyllä myönnän ihan 110 % voimattomuuden ja heikkouden, mitä MUUTA tuollainen miehen käytös voi vaimolle tehdä?? Kun rakastan toista ihan älyttömästi ja on kuvitellut että viimeisenä se nyt pettää, kun kaikki on suhteessa kunnossa, kivaa ja monipuolista tekemistä sängyssä, ihanat lapset, kaunis itsestä huolehtiva vaimo, joka ei ENNEN tätä mustasukkainen, hyvät duunit, hulppea asunto, kivaa yhdessä. Ihan vaan että maailman suurin kysymys, MIKSI tämä piti romuttaa? Olen tosiaan niin pihalla kuin ihminen voi olla, täysin murjottu itsetunto.

Tuosta lakiasioista on kyllä päätetty jo ennen avioliittoa, on avioehdot kirjoitettu (minun varallisuuden vuoksi) että en todellakaan jää taloudelliseen loukkuun. Mutta kun se raha ei tuo onnea. Kaikkien eniten huolettaa tässä kuitenkin jaksaminen yksin kahden pienen, 1,5 ja 3 vuotiaan kanssa kaupungissa, jossa ei ole juurikaan turvaverkkoa, mutta josta en halua muuttaa poiskaan todella hyvän ja antoisan työpaikan takia.

Kyllä te Ellit olette aivan mahtavia kun jaksatte antaa vielä neuvoja ja kannustusta. On tuonne näköjään joku kusipää "Eskokin" vieraillut. Noitten miesten kirjoituksista juuri paistaa se omahyväinen ääni, että te naiset olette alistettu kotiin täällä Suomessa samalla lailla kuin pahimmassa islaminuskoisessa maassa. Ja näin ne miespoliitikotkin ovat tehneet päätökset että naisen on todella vaikea lähteä. YH:na Joudut yksin sitten huolehtimaan lapsista ja jos ei ole tuloja joudut vielä köyhyysloukkuun. Eronnut mies jatkaa poikamieselämää ja on vapaa kuin taivaan lintu liidelläkseen taas kukasta kukkaan ilman huolen häivää tai vastuuta yhtään mistään. Löytääkseen taas uuden naisen jolle tehdä tämä sama helvetti.

"On tuonne näköjään joku kusipää "Eskokin" vieraillut. Noitten miesten kirjoituksista juuri paistaa se omahyväinen ääni, että te naiset olette alistettu kotiin täällä Suomessa samalla lailla kuin pahimmassa islaminuskoisessa maassa. Ja näin ne miespoliitikotkin ovat tehneet päätökset että naisen on todella vaikea lähteä. YH:na Joudut yksin sitten huolehtimaan lapsista ja jos ei ole tuloja joudut vielä köyhyysloukkuun. Eronnut mies jatkaa poikamieselämää ja on vapaa kuin taivaan lintu liidelläkseen taas kukasta kukkaan ilman huolen häivää tai vastuuta yhtään mistään. Löytääkseen taas uuden naisen jolle tehdä tämä sama helvetti. "

No tuo on vain arkirealismia, koska hyvin usein asiat menevät juuri noin. Mutta haluat ilmeisesti saada vain tietynlaisia vastauksia ja tilannearvioita. Tosin silloin olet tullut väärään paikkaan. Täällä kun on monia erilaisia näkökantoja ja erilaisia ihmisiä. Nainen olen minäkin, mutta silmiä on silti turha ummistaa. Mun neuvoni sulle on, että älä kysy asioista, joihin et kestä kuulla kuin tietynlaisia vastauksia. Tämä pätee myös miehesi tenttaamiseen.

Niin Ellit-Eskot. Miehet lisää vettä myllyyn! Kirjoittaisipa joku mies oman ihan rehellisen kantansa mikä tuossa ajoi pettämiseen. Kun mulla ei ollut harmainta aavistustakaan että asiat suhteessamme oli vialla? Tai siis mies ei tarvitse syytä?? Se syy voi olla vain se ihana viehkeä perse siellä kapakassa joka tulee tyrkylle? Niinkö?

Jaahas. Keskutelu ajautuu raiteille, jossa petetyn pitää etsiä syitä itsestään ja kestää toiselta osapuolelta millaista kohtelua tahansa. Pettäjät näitä kirjoittelevat omassa syyllisyydessään. pettähäthän etsivät aina syytä käytökseensä jostain muualta kuin itsestään, ja keksivät tekosyitä kyllä.

Uskollisuus on tahdon asia ja mahdolliset ongelmat parisuhteessa voi selvittää muullakin tavalla kuin pönkittämällä omaa egoaan vieraissa.

Pahinta on varmasti tuo, ettei asioista puhuta vieläkään rehellisesti ja suoraan. Kyllä pettäjällä täytyy olla kanttia kohdata tekojensa seuraukset ja ansaista anteeksianto rehellisyydellä viimeistään nyt. Jos hänestä ei siihen ole nyt, ei tule olemaan myöhemminkään. Jos hän katsoo vierestä kärsimystäsi ja tuskaasi jonka on itse aiheuttanut eikä tee elettäkäänparantaakseen oloasi, niin mitä se kertoo tästä ihmisestä? Onko sinulla todella vielä jäljellä rakkautta, vai onko se tunne kuitenkin jotain muuta? Riippuvuutta? Tottumista? Tulevaisuuden pelkoa? Vai vain tuskaa ja hylätyksi tulleen surua?

Minusta AP:n on oikeus saada vastausta asioihin mieheltä. Minusta miehen pitäisi katua ja myöntää avoimesti olleensa pahoillaan. Jos asiat vain lakaistaan maton alle, niin asiat jäävät vaivaamaan sinua, kunnes jossakin vaiheessa pää "pimahtaa".

Pettämisen paljastuminen ei välttämättä merkitse avioliittonne päättymistä. Kyse on ennen kaikkea siitä, miten mies reagoi ja haluatko antaa hänelle anteeksi. Jos et yrittämisestä huolimatta pysty antamaan anteeksi, ero on ainoa vaihtoehto.

Tilanne on tosi kurja juuri niissä tapauksissa, kun kaikki on hyvin. Jostakin syystä se ei vain se arkionni ole riittänyt miehellesi. Olen ollut todella hämmästynyt, miten paljon netissä on pettäjämiehiä, joilla asiat on ihan hyvin, mutta he kaipaavat "vihreämpää ruohoa". Minusta on jotekin hiukan rehellisempää, jos seksiseuraa haetaan siksi, että kotona naiselta ei saa pihtaamisen vuoksi, kuin että vaimolta saa, mutta se tuttu kotipano ei riitä, vaan pitää itsekkäästi haluta ja saada vieläkin enemmän.

Et voi muuttaa miestäsi. Sen sijaan on hyvä, että teet hänelle selväksi, että jos miehellä olisi jotakin toivomisen varaa esim. seksielämänne suhteen, niin sen sijaan, että hän lähtee panemaan muita naisia, niin hän ottaisi niinsanotusti kissan pöydälle ja silläkin uhalla, että sinä et ole kuulemaasi tyytyväinen, hän kertoisi, mitä hän haluaa suhteeltanne, seksiltä, tulevaisuudelta jne. Pettäminen on aika huono keino selvittää parisuhteen ongelmia. Jos taas miehen mielestä parisuhteenne on kunnossa, mutta hän kuitenkin sortuu tyrkkynaiseen, niin eikö hänellä ole lainkaan selkärankaa eikä kykyä kieltäytyä?