Pettämistä vai ei ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimän käkenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äimän käkenä

Vieras
Olen seurustellut 2,5vuotta miesystäväni kanssa. Ja mulle kävi nyt vklna sellainen juttu, että olin ystäväni luona pienissä pikku-jouluissa. Sinne sitten tuli älyttömän komea puoli tuttu mies... Aloin flirttailemaan hänen kanssaan aika häikäilemättömästi... Tämä mies oli jäi tänne pikku joulu paikkaan yöksi ja minä myös. ""Jouduimme"" nukkumaan samassa sängyssä ja ""yllätyksekseni"" mies tuli hyvin lähelle minua, siis aivan kiinni.. Mutta emme tehneet mitään koko yönä, me vaan nukuimme mutta HYVIN lähekkäin. Onko tämä pettämistä? Miksi mies ei yrittänyt mitään enempää? PS. Mies ei tiennyt että olen varattu ja olimme molemmat todella humalassa (tai ainakin minä).

on tietenkin siinä että mitä itse ajattelisit jos sinun miesystäväsi olisi toiminut täysin samoin kuin sinä? Pettäisikö miehesi sinua vai ei? Mitä sä sitä täältä kyselet... mieti. Jokainen pitää pettämisen rajaa eri kohdassa.

Tarkoittaako, että ""jouduitte"" nukkumaan samassa sängyssä - lainausmerkkeihinhän sanan jouduitte merkitsit - sitä että hakeuduitte samaan sänkyyn?
Tarkoittaako, että ""yllätyksekseni"" mies tuli hyvin lähelle minua sitä, että olitkin tosiasiassa odottanut hänen tekevän niin?
Seuraavaa kysymystäsi ei tarvinne arvailla: Miksi mies ei yrittänyt mitään enempää? ...
Mutta tarkoittaako kysymyksesi Onko tämä pettämistä? itseasiassa kysymystä Petänkö itseäni?

Jaa. En nyt stressais. Ei musta ole pettämistä. Onkohan mun mies pettänyt mua, kun viimeksi telttaretkellä nukkui mun siskon vieressä. Siskolla oli huono makuupussi ja nukkui siksi miedän välissä lämpimimmällä paikalla. Taisi ne jotain aiheesta flirttaillakin. Lisäksi mukana oli miehen eksä, tosin eri teltassa, mutta varmaan jotenkin petti nyt senkin kanssa. Ainaskin vaihtoi jotain kahdenkeskisiä privameilejä ennen retkeä.

Ja ehkä se ap:n vieressä nukkunut mies mies oli fiksu, kun ei kähminyt siis, olisiko pitänyt? En tajua? Kähmiiks kaikki miehet heti, kun ne on kännissä?

Mikä muuten tämä aspekti oikein on, että voitko kertoa puolisollesi? Siis en mä ainakaan viitsis kuunnella, että kenen takamusta mies työpaikalla tuijottaa tai kenen kanssa vähän meilitse flirttailee. Ja ihan varmasti tekee joskus molempia. Silti en pidä sitä pettämisenä. Mutta en nyt jaksais kuunnellekaan luentoja jonkun sihteerin tisseistä.

Jösses. Itsekin flirttaan minkä kerkiän, jos sille päälle satun.

Turha on täällä kysellä oliko pettämistä vai ei. Itse varmaan parhaiten tiedät mihin teidän suhteessanne on raja vedetty eli pitäisikö miehesi tätä pettämisenä. Entä haluaisitko itse että miehesi tekisi sinulle samoin?

Pettämässähän sinä selvästi olit. Tällä kertaa vaan ei onnistunut ja harmittelet nyt kun mies ei halunnutkaan sen enempää. Ei yrittänyt muuta siksi, että oli niin humalassa ettei seissyt tai sitten oli periaatteen mies. Onhan noitakin.

Paremmalla onnella sitten ensi kerralla, kyllä sinäkin siinä onnistut!

Yhteistyössä