viriili vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henna

Vieras
Mulla ei enää kohta ymmärrys riitä. Yleensä on niin että parikymppinen mies ei ajattele kuin alapäällään. Olen nyt reilu puoli vuotta seurustellut miehen kanssa. Kerran olemme olleet yhdynnässä. Muuten hän kyllä rupeaa kiusaamaan klittaani ja hyväilemään rintoja ja muutenkin. Olen aina hyvin kiihottunut ja valmis yhdyntään, mutta mies lopettaa leikin kesken juuri kun olen lähellä huippua. Näin on käynyt monet kerrat. Olen kerran yrittänyt kysyäkin asiasta mutta en saanut mitään kunnollista vastausta. Tämä alkaa olla turhauttavaa, enkä tiedä mitä tehdä. Pitää näköjään sitoa mies kiinni tuoliin/sänkyyn tai johonkin ja yllättää..
Vai onko tämä vain se hyvin pieni prosentiaalinen erikoistapaus?? ihmettelen silti..vai olenko minä vain liian innokas??

Ja pöh, älä huoli ei liity sinuun todennäköisesti mitenkään. Taitaa olla kaverillasi korvien välissä jotain, joten kokeileppa udella että mistäköhän on kyse ?

Puoli vuotta on todella piiiitkä aika...

Minusta on ainakin, etenkin kun eilenkin kävi näin, rupesin jotenkin *ituttamaan suoraan sanottuna. Hänen luonaan olimme ja sitten kun oli jälleen kiihkeät kahdenkeskiset hetket niin pitikin lähteä kahvittelemaan alakertaan. Kellokin oli jo kuitenkin yhdeksän illalla enkä nyt ihan ymmärtänyt sellaista hetkeä kahvittelulle..minun luonani olisi rauhallista mutta kun ei..

Sä et ite ole oikein kypsä tohon touhuun... Kasva ite ekana. Enkä vittuile. Mut sun asenne ei o oikea ja mies tajuaa sen. Se kuitenki tahtoo koittaa sun kans. Anna aikaa sille. Ei seksiä vaadita.

Pitää vissiinkin yrittää ainakin, toisaalta vastausta voi olla vaikeeta saada. Kun kokemuksella voin sanoa että siitä miehestä ei muutenkaan tunnu saavan mitään irti.

Mutta jos sitä alkaisi leikkiä vaikeaa eikä anna hänen edes vierailla housuissani. Mutta toisaalta käy aina mielessä että antaa pojan leikkiä kun minähän siitä nautin, mutta sitten tulee se lopahdus ja itelle turhautunut olo. En nyt tiedä että onko se hetkenkin huuma parempi kuin ei mitään.

Ideat ehkä jo vähissä?!?

Henna, miksi et voi kauniisti sanoa poikakaverillesi, että hoitelee sut käsin loppuun asti, jos kerran aloittaakin? Huomaa sana ""kauniisti"" tuossa lauseessani. Entä vastalahja, hyväiletkö sinä häntä? Tee se toiselle, mitä haluat tehtävän itsellesi! Anna käsihoitoa, suukottele.

On toi puoli vuotta aika pitkä aika. Mitä silloin eka kerralla tapahtui eli menikö kaikki itsesi mielestä ihan ok? Ymmärrän hyvin että alkaa vit...aa pelkkä härnääminen. Oletko kenties hänen ensimmäinen?

Kun todella ""edettiin"" suuteluasteelta eteenpäin niin minä yritin myös hyväillä häntä, mutta hän ei antanut minun tehdä mitään. En saanut edes käsin hyväillä häntä vaan hän esti aikeeni. Nykyään pääsen edes vähän hyväilemään häntä, mutta siltikin harvoin.

En tiedä että olenko hänen ensimmäisensä, sillä en ole sitä kysynyt kun ajattelin, että ei hän kuitenkaan mitään vastaisi tai sitten hän saattaisi kyseisestä kysymyksestä loukkaantua. Olen kyllä kysynyt hänen pisintä seurusteluansa ja tämä meidän juttu on hänen tähän mennessä pisin suhteensa. Voihan se olla ettei hänellä tosiaan ole kokemusta seksin suhteen. Vaan että hän harjoittelee vielä.

Hän kuitenki on siitä lähtien hyväillyt aina minua kun huomasi miten nautin siitä ja miten hän saa minut voihkimaan. Kerran siitä sanoi, ettei kiusaisi minua jos ei loppuun asti asioita viedä. Siitäkin sanomisesta on kuitenkin aikaa.

Hän ei ehkä oikein ymmärrä sitä kuinka tukalaksi tekee tilanteen sillä ettei vie sitä loppuun asti. Hän hyväilee sinua koska näkee miten nautit mutta ei tajua ehkä että lopettaa liian aikaisin. Koita puhua hänen kanssaan asiasta. Kerro suoraan miltä sinusta tuntuu. Voi olla että hän on niin kokematon vielä tai pelkää jotain? Hän taitaa olla kovin nuori vielä?

Ehkä hän voi pelätä että tekee jotain väärin tai ehkä hän haluaa opetella asioita hitaammalla temmolla. Voi myös olla että omat tuntemukset ovat uusia ja ehkä häkellyttävät häntä. Tosin hän täyttä 21 vuotta, mutta on sen oloinen ettei ole oikein naisten seurassa aikaa viettänyt. Itselläni kun on myös miespuolisia ystäviä keiden kanssa tulee heitettyä hävytöntä läppää puolin ja toisin. Kun olen yrittänyt samaa poikaystäväni kanssa hän on vain ihmetellyt miten minun suustanu tulee moisia sanoja, eikä lähde mukaan läpän heittoon.

Hae ap itsellesi kaltaisesi alatyylinen kundikaveri ja jätä tämä nuorimies arvoisellensa naiselle, ei rääväsuiselle pikkupanottarelle. Tuolla miehellä on aivotkin eikä pelkät munat.

jätä se!!! Ei tollasta kukaan jaksa kun viriileitäkin on tarjolla! JOs se jo nyt on noin onneton panomies niin mitä se on vuoden parin päästä? ei muuta kun kundi vaihtoon.

Yhteistyössä