V
väärinkö?
Vieras
Niinpä siis tuli taas oikein kunnolla humalassa sekoiltua(ainakin avokin mielestä) kun vappuaattona kun olimme baarissa ja jossain vaiheessa iltaa menimme avokin kanssa hukkateille,tuttuja oli baari täynnä. Minä olen tässä hirveä pettäjä kun olen viettänyt aikaa erään puolitutun kanssa baaritiskillä ja ai kauheeta....vielä oltiin siirrytty pöytään istumaan ja oltiin niin "kiihkeästi" juteltu. Siis olin ukkoani hakenut baarista ja soittanut mutta ei vastausta...sitten ukko vielä sanoi minulle piruuttaan että ei hän viitsinyt tulla häiritsemään meidän jutustelua. Käyn n.kerran vuodessa baarissa ja mies käy yksin ainakin kerran kuussa ja ihan tasan tarkkaan hän itsekkin siellä "jututtaa" naisia. Tämä kyseinen mies on ollut joskus ihastunut minuun ja vaikka hän kuinka kehui minua ulkonäöltäni niin se ei merkitse mitään...ei ole ollut tarkoitus lähteä petipuuhiin ja siksi toiseen tämä kyseinen mies on naimisissa.Olenko mä hirveä petturi? ukkoni mielestä olen...mikä on pettämistä? ja mikä on flirttiä? okei,.,ja tottakai se on kivaa jos joku kehuu esim. ulkonäköä,siitä saa hyvän mielen..)