Pettämistä jos ei sekstaile?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko teistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko teistä

Vieras
Eli onko teidän mielestä pettämistä jos mies jää kiinni tekstiviestien lähettelystä toiselle naiselle.Viesteissä kertoo rakastavansa tätä naista ,ja ikävöivänsä mutta kiistää ehdottomasti panneensa hänen kanssaan. Suudeltu kuulemma on ja tavattu usein ravintolassa. Minun mielestä tollanen rakkauden tunnustus on pettämistä. Mitä mieltä olette?

No ensinnäkin oot tehny väärin kun oot toisen puhelinta menny tutkimaan. Eikä toi nyt mitään pettämistä ole kun ei mitään ole tapahtunutkaan. Oot sairaalloisen mustasukkainen.

Kyllä mun mittapuun mukaan on pettämistä. Jos tapailee toista, suutelee, kertoo rakkautensa.. Mitä se muuta on kun pettämistä? Vai onko teidän mielestä pettämistä vasta sitten kun sänkyyn menee? Kyllä mun mielestä se pettämisen raja menee jo aiemmin. Mutta kukin tyylillään.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Mun mielestä on pettämistä, enkä sitä paitsi usko, etteikö olis myös seksiä ollu jos on useempia kertoja tapaillu ja suudellu, ei vaan halua sitä sulle kertoo. Ja kuka sanoo läpällä jollekin et rakastaa sitä, minkälainen läppä se on? ja toisekseen vaikkei oliskaan ollu seksiä ni mun mielestä se, että kertoo jollekin rakastavansa tätä niin on jo ihan tarpeeks paha.

Tuo että sanoo rakastavansa jotakuta toista, on jopa pahempaa pettämistä kuin seksi jonkun toisen kanssa. Minua se ainakin loukkaisi enemmän. Vai voisitko muka jatkaa parisuhdetta miehen kanssa jos tiedät että hän luultavasti rakastaa toista naista, haikailee toisen naisen perään, ajattelee ehkä jopa seksin aikana toista naista...

En oo kattonu ilman lupaa. Puhelin koko ajan äänettömällä ym. Kysyin ja itse sanoi että no kato ,ei oo mitään salattavaa. Oli vaan idiootti unohtanu poistaa viestin... Ei kuulema merkkaa mitään ,ei asu edes suomessa mut ilmeisesti käy toisinaan. Mies ei kuulema rakasta tätä toista ja haluaa et jatketaan normaalisti...no se ei kyllä käy. Mun pitää nyt rauhassa miettiä asioita.

Mun mies teki vastaavasti tossa noin 5v sitten. En tiedä millä nimellä tuollaista temppua kutsutaan, mutta raskaasti sen otin. 2v kesti päästä siitä yli. Nyt on annettu anteeksi mutta ei sentään unohdettu. Lieventävää oli se, että noina aikoina meillä meni huonosti, olin usein kiukkuinen ja seksiä ja muuten läheisyyttä oli vähän.
Seksiä ei mieheni ja sen naisen välillä ollut, se on varmaa. Myös sen luin salaa tekstiviesteistä.

Onhan tuo pettämistä. Vaikea tilanne se toki on molemmille osapuolille. Nämä ei ole nimittäin mitään itsestäänselvyyksiä tai helppoja sivuuttaa.

Minuun on ihastuttu, rakastuttu, tykästytty ka tämä tykkääjä on parisuhteessa. Samoin minä. Meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta, emme halua rikkoa toimivia perheitä ja ihan tavallisenonnellisia parisuhteita siksi, että joskus aidantakana viheriöi...

Välillä sielä nimittäin viheriöi. Ei voi mitään. Ihmisiä tässä ollaan. Petetty ei olla, ei suudeltu, koskettu tms. Ajatuksen tasolla on kyllä edetty ties mihin svääreihin... Tilaisuuksia pettää olisi miljoonia. En ole hyödyntänyt, eikä se mieskään ole, joka tunnusti hiljattain rakastuneensa korviaan myöten.

Me annetaan tämän hiipua. Voidaan jutella jne... mutta jarrutellen tietoisesti. En koe kuitenkaan pettäneeni, koska olen toiminut harvinaisenkin järjellisesti. Kun se mies edelleen kuitenkin kastelee kalsarini, kun hänet näen... Vaikka en sitä halua.

Just puhuttiin miehen kanssa tästä eilen ja ollaan samaa mieltä että pettäminen on jotain mitä ei toiselle osapuolelle kerro. Eli jos vaikka lähettelee tekstareita tai puhuu privassa facebookissa ja sen tekee salaa toiselta.

Kyllä tuo pettämistä on. Meillä olis ukko, tuossa tilanteessa lentäny pihalle ja tavarat seurais perässä. Pettämistä en antais anteeks, enkä myöskään suostuis tuossa vaiheessa selityksiä ja keskusteluja kuuntelemaan... Olis hieman myöhästä ja sekin, että eipä toi tilanne siitä paranis vaikka, kuinka siitä jauhettais.

Yhteistyössä