Pettämisen anteeksianto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy vielä lisätä , että me oltiin toistemme ekat kumppanit sängyssä kun alettiin seurusteleen ja siinä uskossa mä olen ollut koko tän ajan, kunnes sain tietää että sitä oli rikottu. Musta se sellanen kaunis "meidän" oma juttu rikkoontui siinä. Surulliseksi vetää. Nyt vain näen hänet panemassa sitä naista, jolla ei ollut mitään merkitystä.

Ja aina vaan pahenee.. Miten sait tietää pettämisestä? Kertoiko itse?

[QUOTE="...";30810878]Ja aina vaan pahenee.. Miten sait tietää pettämisestä? Kertoiko itse?[/QUOTE]

Itse poimin tietoja hänen koneeltaan ja sitä kautta pääsin perille mitä on tapahtunut, Otin itse yhteyttä siihen naiseen. Eli hän ei itse olisi kertonut!!

Niin mies on nyt tunnustanut että on pettänyt joskus vuosia sitten ja nyt vähän aikaa sitten on myös ollut treffisivustoilla "viattomasti" juttelemassa vieraiden naisten kanssa. Ja nämä asiat on tunnustanut koska jäi kiinni.

Mulle tulee tuosta äijästä kyllä vähän semmoinen kutina että on tosiaan tunnustanut nyt ne jutut joista jäi kiinni, ei todellakaan tunnusta sen enempää kun sulla ei muusta ole todisteita, luulen kuitenkin että mies on juossut siellä vieraissa vähän useamminkin. Voin olla tietty väärässäkin, ja ei ehkä koko aikaa ole pettänyt mutta luultavasti aina kun on ollut sopiva tilaisuus.

Se että on ollut vuosia sitten suhde toiseen naiseen ja nyt talvella etsi seuraa netistä, se mun mielestä todistaa että on koko teidän suhteen ajan aina tilaisuuden tullen juossut vieraissa, tai ainakin ollut hyvin lähellä pettää.

Jo se että mies muka on ihan viattomasti jutellut kuulumisia jossain treffisivuilla ja väittää kirkkain silmin että siinä ei ollut muuta kun sulla ei ole muusta todisteita, kertoo mun mielestä just siitä että mies on todellakin kertonut vain sen mistä on jäänyt kiinni.

Niin mies on nyt tunnustanut että on pettänyt joskus vuosia sitten ja nyt vähän aikaa sitten on myös ollut treffisivustoilla "viattomasti" juttelemassa vieraiden naisten kanssa. Ja nämä asiat on tunnustanut koska jäi kiinni.

Mulle tulee tuosta äijästä kyllä vähän semmoinen kutina että on tosiaan tunnustanut nyt ne jutut joista jäi kiinni, ei todellakaan tunnusta sen enempää kun sulla ei muusta ole todisteita, luulen kuitenkin että mies on juossut siellä vieraissa vähän useamminkin. Voin olla tietty väärässäkin, ja ei ehkä koko aikaa ole pettänyt mutta luultavasti aina kun on ollut sopiva tilaisuus.

Se että on ollut vuosia sitten suhde toiseen naiseen ja nyt talvella etsi seuraa netistä, se mun mielestä todistaa että on koko teidän suhteen ajan aina tilaisuuden tullen juossut vieraissa, tai ainakin ollut hyvin lähellä pettää.

Jo se että mies muka on ihan viattomasti jutellut kuulumisia jossain treffisivuilla ja väittää kirkkain silmin että siinä ei ollut muuta kun sulla ei ole muusta todisteita, kertoo mun mielestä just siitä että mies on todellakin kertonut vain sen mistä on jäänyt kiinni.

Kyllä musta tuntuu hirveän pahalle jo nytkin.. ja epäilen etten tiedä kaikkea. Kuinka sekaisin sitten olisin jos jotain vielä ilmenisi. En usko että silloin haluaisin jatkaakaan hänen kanssaan. Joku mun vaisto sanoo, että kaikki ei ollut siinä.. En voi luottaa oikein häneen, vaikka kuinka yritän.

Tuntuu se aika kurjalta lähteä koko perhe tästä repimään palasiksi ja miettimään uusia ratkaisuja. Lapset kärsii eniten. Itse tiedän että tulen pärjäämään jotenkin, vaikka alkuun se voikin olla vaikeaa :( Olen tällä hetkellä työttömänä ja mietin kovasti rahallista pärjäämistä jos lähden... Olis mukava kuulla kuinka yh-äidit pärjää ilman suuria tuloja, ketään täällä?

Ethän sinä mitään revi palasiksi, vaan ääliöäijäsi vuosien vieraissa juoksemisella! Kuka tahansa normaali ihminen ei anna tuollaista anteeksi, vaan lähtee.
Millaisen kuvan lapset saavat parisuhteesta, jos isä voi juosta vieraissa ja äiti on kynnysmatto....
Mietihän todella, sinä olet uhri etkä se joka pilaa kaiken....

Älä hyvä ihminen lähde etsimään ratkaisua elämäsi ongelmatilanteisiin näiltä keskustelupalstoilta. Hakeudu perheasiain neuvottelukeskukseen juttelemaan ammattilaisten kanssa tilanteestasi.

Kai mun täytyy näin tehdäkin ja lopettaa tämä jappasu. Elämä meni nyt näin ja yritän jatkaa yhdessä silti. Sen vain tiedän, että jos tilanne olisi ollut toisinpäin, minä en olisi saanut anteeksi. Mies mainitsi asiaa selvitellessä, että jos lähden "kostamaan" niin se on sitten siinä..

Sun mies kyllä vaikuttaa varsinaiselta kultakimpaleelta. Treffi-ilmoja netissä, pettämistä ja kiinnijäädessään alkaa latelemaan sulle totuuksia kuten "et sä parempaakaan saa" ja "jos lähdet kostamaan niin se on sitten siinä". Ja sun mielestä tuollainen on jotenkin rakastettava.

Mietipä hiljaa mielessäs millaisen parisuhteen mallin sä haluat antaa niille lapsilles... niin.

Todellakin miehesi on vastuussa, jos teidän perhe hajoaa. Et sinä. En yhtään ihmettele jos et pysty antamaan tuollaista perseilyä anteeksi. Toivottavasti mies pystyy vielä jatkossa katsomaan lapsianne silmiin..

Muista kuitenkin, että täällä palstalla ihmisten on hyvä heitellä neuvoja. Ainostaan sinä ja miehesi tiedätte suhteenne todellisen tilan, ja kestääkö suhde tuon koettelemuksen. Kannattaa myös harkita vaikka yhdessä terapiaan menoa. Se olisi mieheltä tähän saumaan sopiva ele.

Paljon tsemppiä. Sinä pärjäät kyllä varmasti myös siinä tapauksessa jos eroatte. Yleensä miehet jäävät siinä tilanteessa heikommalle. Pidä yhteyttä ystäviin ja perheeseen. Rahallisesti en osaa neuvoa, mutta muista että mies on myös elatusvelvollinen lapsita.

Yhteistyössä