Niin mies on nyt tunnustanut että on pettänyt joskus vuosia sitten ja nyt vähän aikaa sitten on myös ollut treffisivustoilla "viattomasti" juttelemassa vieraiden naisten kanssa. Ja nämä asiat on tunnustanut koska jäi kiinni.
Mulle tulee tuosta äijästä kyllä vähän semmoinen kutina että on tosiaan tunnustanut nyt ne jutut joista jäi kiinni, ei todellakaan tunnusta sen enempää kun sulla ei muusta ole todisteita, luulen kuitenkin että mies on juossut siellä vieraissa vähän useamminkin. Voin olla tietty väärässäkin, ja ei ehkä koko aikaa ole pettänyt mutta luultavasti aina kun on ollut sopiva tilaisuus.
Se että on ollut vuosia sitten suhde toiseen naiseen ja nyt talvella etsi seuraa netistä, se mun mielestä todistaa että on koko teidän suhteen ajan aina tilaisuuden tullen juossut vieraissa, tai ainakin ollut hyvin lähellä pettää.
Jo se että mies muka on ihan viattomasti jutellut kuulumisia jossain treffisivuilla ja väittää kirkkain silmin että siinä ei ollut muuta kun sulla ei ole muusta todisteita, kertoo mun mielestä just siitä että mies on todellakin kertonut vain sen mistä on jäänyt kiinni.