Pettävä vaimo: kuulostaa tutulta, olen hieman samanlaisessa tilanteessa eli en saa kotona tyydyttävää seksiä. Luulin jossain vaiheessa olevani haluton ja kylmä, mutta asia ei näin ole, koska vieraat miehet ovat saaneet hormonini hyrräämään ihan tosissaan. Tai sitten olen vain helposti kyllästyvää tyyppiä ja janoan koko ajan uutta, jännittävää. Olen ikäänkuin kieltänyt seksuaalisuuteni ja uskotellut itselleni etten halua, vaikka totuus on se etten vain halua tarpeeksi omaa miestäni. En millään raaski enkä uskalla sanoa miehelleni, että seksi hänen kanssaan maistuu puulta. Olen tavannut erään toisen miehen ja tilanne on viittä vaille siinä tilanteessa, että päädymme harrastamaan seksiä.
Rakastan omaa miestäni ja meillä menee muuten hyvin, mutta seksi ei tyydytä tarpeeksi. En haluaisi olla niin raukkis, että pitäisin rinnakkaissuhdetta yllä ja esittäisin kuin kaikki olisi hyvin. Se ei ole tapaistani ja tämä onkin ensimmäinen kerta elämässäni kun olen tällaisessa tilanteessa. En todellakaan ole hakemalla hakenut pettämistä, olen vain ajautunut tähän. Pettämistä en puolustele, mutta jos pitäisi valita pienempi paha, niin kyllä se olisi kertapettäminen kännissä pidemmän salasuhteen sijaan.
Ehkä eroamme, vaikka tuntuu todella kamalalta tehdä se tämän takia kun kaikki muu toimii. Mieheni on tyytyväinen seksimme laatuun muttei määrään.